Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TETELENÍ V PASTIČCE NA MYŠI . . .

29. 07. 2022
20
36
472
Autor
blacksabbath

....Komáři se opili, bzum, bzum, opili, až komára zabili, bzum, bzum, zabili, komáři se opili, opili, až komára zabili, komáři se opili, opili, až komára zabili.

 

Vlnění scény

skrz tetelivý vzduch

noc má horečku

pere se o kyslík

v pastičce na myši

sto jedna ovečka

od Osudové k Sabatonům . . .

 

Do jisker spoutaný

světlušek bál

zaklínám v čase

zisk komářích ztrát . . .

 

Piští a piští

noha před nohu

cígo a

kapka alkoholu

(mít tak dlažební kostku) . . .

 


36 názorů

Phil., jo - vobčas ho také trefím, když ne - tak slyším jak se mi směje .... asi takhle "pííííísk" :-))))......díky za podělení se o to své v komentáři.....pohodový víkend


Philogyny
05. 08. 2022
Dát tip

Počkám, až mi sedne na obličej, /spím na zádech/ a pak se pořádně lištím, funguje to. Jinak, holky milujou pribináčky...  :) 


Romame, díky za návod, ale...u nás je potíž v tom, že kelímky od jogurku dočista vylizuje Irvin :-))))))


ATANAS
05. 08. 2022
Dát tip

jednou jsem byl na ubytovně, byla míň zaplivaná, než ta před tím, ti komáři se snad vylíhli v tom pokoji, naštěstí mě to bavilo v práci, nevíte, co je to život, představte si stěny poseté komáry a to se stalo


Zeanddrich E.
05. 08. 2022
Dát tip Jamardi, blacksabbath, dievča z lesa

.. :).

Abych tedy také přispěl nějakým tím návodem :): jak lapit komára, sedícího na zdi či stropě (ale i na jiném rovném povrchu), ..., a neznečistit přitom výmalbu zdi? (a i případně ..svědomí své vraždou..) :)

Třeba takto: 1)vezmeme (nejlépe) veliký (třeba 0,4 litrový) kelímek s jogurtem

2) zbavíme se obsahu - ovšem kelímek nevyplachujeme -jde právě o to, aby na stěnách zůstala souvislá vrstva jogurtu :)

3) po lokalizaci sedícího komára (pokud ještě nesedí, počkáme chvíli - v ostřejším  světle si brzy sedne (já, u nás na jihu Moravy -poblíž bažinaté řeky Dyje - mívám u postele dobíjecí svítilnu s dosahem kužele cca 200 metrů :) ) ) komára opatrně přiklopíme, a několik okamžiků držíme

4) pokud měl komár správné reakce, bude nejpozději po několika sekundách spolehlivě nalepen na  vnitřní stěně kelímku (s tou jogurtovou vrstvou :) )

(( ...)).


Zdravím z Budějc....díky:-))))


F.M.R.C.....:-))))...až tak???....děkuji:-)))


Lili.
01. 08. 2022
Dát tip

Velmi ostré, planoucí čepel zaražená do útrob, který probere každého z netečnosti. Znázorněná úchvatnost.


blacksabbath
01. 08. 2022
Dát tip ATANAS

hahaha....já se směju.:-)))))))))))))))......nee....přecejc na ty pidiupíry:-)))))


ATANAS
01. 08. 2022
Dát tip

myslel jsem, že tu dlažební kostku chceš na televizi, :-) směj se


Děkuji všem - poštípaným i nepoštípaným - za parádní komentáře, návody a postřehy.....furt v noci pískaj a venku bodaj....prejže jenom samičky....no nevím Phil.....já jim nic neudělala...alespoň o tom nevím...jenom jsem jich pár rozmázla....že by to byli jejich samci a tohle je komáří pomsta?:-)))))...bojejť by je spláchnul déšť......přeji všem klidné dny bez komářího vyzpěvování:-))))))


bźź ... sú to potvorky ... skús čajovú sviečku do hlbokej úzkej nádoby (kvetináč), dostanú sa dnu a von už nie ... sezónna  spotreba sviečok je vysoká, ale prináša pokojnú noc***


ATANAS
01. 08. 2022
Dát tip

já třeba vyhodil laptop z devátého patra, a tu o komárech si pamatuju trochu jinak, ale to je fuk


MilanH
30. 07. 2022
Dát tip

Jo, jo Sabatoni daleký sever :-)


Al Jal Úd
30. 07. 2022
Dát tip

Číhal na tě komár

škoda, nebyl zdejší

Byl to komár z Kuby

trapný cestující

Hladový a smâdný

nečistil si zuby

Když se do mě zapích 

byl jsem napůl mrtvý! :)

 


bixley
29. 07. 2022
Dát tip

Tvou báseň zajímavě doplňuje foto not s písničkou, takže se u čtenáře vzniká obraz literárně-hudební...


Alegna
29. 07. 2022
Dát tip

a jóóóó, díky, díky, už si vzpomínám, tak to bude až naprší a neuschne :)))


Philogyny
29. 07. 2022
Dát tip

Sajou jenom samičky, ne, kdo ví, cos jim provedla ...  :) Peču zrovna cviboch a směju se tu...   


blacksabbath
29. 07. 2022
Dát tip Gora

louže je přelud, miráž........prý jetojeto to ...co vobcházíš po dešti aby sis nenamočila botky:-)))))...


Alegna
29. 07. 2022
Dát tip blacksabbath

:))))) tady i když pejsek čůrá, tak to vyschne před dopadem na zem .... louže, to jsem ouplně zapomněla co to je.


mně to povídej, Jarmilo...už jsem stříkala i chemii....na dnešek mám novou strategii.....zamotám se do prostěradla jako mumie.....a hinsahukáže:-))))))


Jamardi
29. 07. 2022
Dát tip

Komáři dokáží vynervovat.


blacksabbath
29. 07. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

Al.,  musíš v rouše Evině poskakovat kolem kaluže, vobčas do ní hópout a volat.."Volám tě dešti, volám tě dešti, volám tě dešti,....nojo, ale.... kde teď - ausgerechnet - najdeš tu kaluž, že?...:-)))))


Alegna
29. 07. 2022
Dát tip

To je panečku záběr od Osudové až k Sabatonům ... a u nás nezaprší a nezaprší ... jak se proboha přivolává déšť, i pár kapek krve komárům za něj věnuju, nojo no ....


vida plcha jednoho nenažraného....zachtělo se mu vaku nového.....

hele Phil., ...si myslím, že tím pískáním se asi svolávají.....rožneš lampičku a ti co čekají za oknem hrrrr dovnitř....bílá stěna je samý flek...jsou to prostě upíři a nic na ně neplatí ....ani pracně vyrobený domácí repelent....


Philogyny
29. 07. 2022
Dát tip Alegna, blacksabbath

Já jen k té pastičce. Nastéhoval se mi do posedu nový nájemník. Asi plch. Prožral mi díru v posedovém vaku za nekřesťanské peníze. Ale zaujala mne kopla překousaných sršních těl. Hnízdo jsem odsekla. Musím načíst. Komáři? Rožneš lampičku a vidíš. Bílá stěna je výhoda.  :)  Les je horší, jsem sám puntík...nějací vyhládlí...někdy mám pocit, když se ráno píchnu do prstu a krev nikde, že už ani žádnou nemám. Nastavuju novou hloubku vpichu a vpichu....


jojo, Maruško...já jsem puntíkatá....ten jejich bzukot přehlušil i metal:-))))

Nikolasi, Nani, Peter---děkuji za návštěvu :-)))))

 

 


Jsou to hnusné potvory. Na čele mi vyrostl z kousance malý růžek.


Aru.....jsem ráda, že jsi si pro sebe něco vybral:-)))))....děkujíííí


Aru
29. 07. 2022
Dát tip

hm, ten střed je přímo geniální ;)


blacksabbath
29. 07. 2022
Dát tip annnie

Irčo.....jo ten název je z toho nejlepší:-))))....díky

Luboši....nezabral ani podomácku vyrobený AntiAnophelesovitý sprej.....

ann. ....to byl komáří fesťák s jedním delegátem na bodání.....ne a ne usnout....nepomáhalo ani počítání oveček..... ani osvědčené uspávadlo v podobě oblíbených nahrávek....ani vykuřování......:-)))))

Aleši....díky za nakouknutí:-)))))


annnie
29. 07. 2022
Dát tip

Tak nevím: byl to lidskej fesťák s nevítanou účastí komárů nebo komáří akce s vítanou účastí lidí???


Kočkodan
29. 07. 2022
Dát tip

Už na ten název jsem koukal jako tele na novou past... ehm, chci říct na nová vrata. (neanophelesovitý smajlík)


Gora
29. 07. 2022
Dát tip

Zajímavý už jen název, Ivi...

První strofa ladí žhnoucí obraz léta a - komáří pištění jako uzemnění... připomínka reality. Pěkné odlehčené dílko.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru