Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neúspěšný přijímací pohovor s novým kuchařem

03. 08. 2022
10
6
255
Autor
Hamar

Majitel restaurace byl salámista, ale docela řízek. Hned ho začal připravovat salámovou metodou, že nemůže očekávat žádné extra buřty. Cenil si upřímnosti, a než aby vařil z vody, rovnou mu nalil čistého vína. Kuchař však byl libový frajer, který byl na minulé štaci pečený vařený. A tak jen prohlásil - "To jsem ještě nežral!" Sice věděl, že nikde nelítají pečení holubi přímo do úst a že je všude chleba o dvou kůrkach, ale i tak nabídku práce majiteli nezbaštil.


6 názorů

ATANAS
06. 08. 2022
Dát tip

k dílu: nežer to tak


Hamar
06. 08. 2022
Dát tip

Díky všem, hlavně Kočkodanovi, za stravitelnou kritiku! :-)


:-)))))


Kočkodan
03. 08. 2022
Dát tip Benetka, Hamar, blacksabbath

Nebudu chodit kolem horké kaše – dílko byla bramboračka, ze které jsem měl guláš. Komentář se ti možná zajídá, ale neber ho vážně. Nedávám ti čočku. Jen jsem chtěl něco napsat, aby se vlk nažral a koza zůstala celá. A jako třešnička na dortu tu je smajlík: :-)


Ellisee
03. 08. 2022
Dát tip Hamar

Jestli on třeba neměl při tom pohovoru máslo na hlavě.


Nami 99
03. 08. 2022
Dát tip snake_01, Hamar, blacksabbath

On byl ten majitel takový nemastný, neslaný a tak mu nový kuchař neskočil na špek.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru