Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ASTEROID CITY 8/

05. 08. 2022
0
0
114
Autor
28g

 

 

Baru Kulhy Houfková Iveta Rousová šlo furt o to, že nikdo neví jak stará fotografie je. :) A opravdu by bylo vhodné uvést alespoň jméno nebo příjmení a kde by se přibližně mohla pohybovat. Pak si to lidi sdílí třeba do dalších okruhů, když budou mít bližší info

Odpovědět 1 hod

Iveta Rousová Baru Kulhy Houfková Fotografie není starší nežli 7 let, pořízena byla v Praze. Profese dotyčné souvisela s maskérstvím. Takže by ji měli znát zejména lidé z branže.

Odpovědět 35 min

Iveta Rousová Baru Kulhy Houfková (( A její současná virtuální existence souvisí s doposud neznámým příběhem nejbližšího filmu Wese Andersona. )) – Jak jsem se dozvěděla do schránky.

Odpovědět 14 min Upraveno

 

> Od: "teoversum" <info@teoversum.cz >

> Komu: p.s.2005@centrum.cz

> Datum: 31.07.2022 20:56

> Předmět: dotaz z kometaru@

>

Dobrý den, paní Iveto,

odpovídám na Váš dotaz , který přišel do komentářů na mém webu:

Morfogenetická pole

Svedl by někdo alespoň zčásti předpovědět (tedy vyčíst z morfogenetického pole) doposud neznámý příběh příštího filmu Wese Andersona, který bude mít premiéru až za pár týdnů?

.z morfogenetického pole to zřejmě nebude možné.

Viz článek: https://www.miroslav-zelenka.cz/morfogeneticka-pole-morficka-rezonance-osobni-morfogeneticke-pole/clanky/

Z informačního pole by to mělo být možné, ale nevím o nikom, kdo by to měl zájem vyčíst.

Hodně štěstí

Miroslav Zelenka

 

Před pár roky, to ještě dnešní mnohahektarový obchodní areál ostravského Fórum Nová Karolina ani v náznacích nestál, jako svou diplomovou práci předvedla jakási studentka uměleckého oboru ostravské univerzity budoucí podobu tohoto obchodního kolosu. Olejomalbou konkretizující budoucnost zřejmě prostřednictvím detailu vyťatého z architektonické vizualizace.

Tedy: omalovanou pohlednicí – jak to jindy mají ve zvyku nedělní kýčaři.

Že monstrózní objemy prosklených obchodních věžáků Fóra Nová Karolina stojí již pár let, a pro účely případného filmování by se jako teritorium vůbec nemusely opustit, zajímalo by mě, jak se prostřednictvím jejich dnešní podoby naplnila malířčina dávná představa.

Dokonce, ba ještě více, jak by vyhlíželo totéž místo (a vlastně po část dne město, city, asteroid) v dnešním malířském realistickém zpodobení oné dávné malířky.

Konfrontace týchž dvou různých časů na tomtéž místě: míněné či projektované budoucnosti – a v tamté míněné budoucnosti její už zrovna dnešní aktuální současnosti.

Dokonce v paralelně galerijní závěsné dvojobrazové projekci.

 

Zná (tedy: svede k takovémuto úkolu) onu dotyčnou malířku někdo?

 

Předchozí trojí příspěvky jsou po pár dnech už vlastně minulostí – kdo by si třeba vzpomenul na onu naprosto okrajovou fejsbukovou diskuzi o hledání identity pornoherečky, nebo tamto standardně běžné tlachání a holedbání se kteréhosi z oněch zdejších vydávajících se za čímsi certifikované ezoterické znalce, dokonce i mágy oboru.

Přesto by obojí mohly čímsi, kterýmsi pérem ze souvisejícího příběhového ocasu, přispět do zatímní ani ne poloprázdné množiny vět syžetu mého pseudoandersonovského scénáře.

 

A zmínka třetí?

Ta by dokonce mohla vygenerovat jakýsi dílčí příběh, když už v mé vzpomínce vyvolaná podoba původního obrazu někdy z roku 2009 mi až utkvěle připomíná Samovu krajinářskou olejomalbu ze závěru filmu Moonrise Kingdom – a celé mnou již zde popsané okolnosti s ní související.

Naleznu-li ji, posnažím se tedy na malířce vyzvědět co nejvíce.

 

Poněvadž se mi moje snaha od samého počátku nehýbá z místa, abych ji případně popostrčila, a taky si snadno obstarala nějaké rozvíjející podklady, z důvodů především takto zištných nahlédla jsem včera sem, na odkaz https://www.csfd.cz/film/1069519-asteroid-city/hraji/ .

Tedy dovnitř pro film Asteroid City již předpřipraveného prostoru oficiální filmové databáze – kam bude za nějaký čas i umístěno stručné vylíčeni jeho děje, a zejména: poskytnuta tuzemskému davu návnada pro to, co v této domorodině bývává nazýváváno diskuze.

K mému opravdu upřímnému překvapení, marketingově lstivě vlákáván, sem doposud nikdo čímsi ani jediným takového druhu nepřispěl.

 

Předpovídám, že Andersonovu stylu nezbývá než ve svém dalším filmu reprodukovat variaci stejného schématu, jaký byl zobrazen ve Francouzské depeši.

 

Cituji ze samého konce odkazu http://www.cinemablography.org/blog/the-french-dispatch-a-critical-analysis , neboť tohle je snad ona věta, po níž tehdy následovala ihned moje otázka, jakouže to bude mít podobu příběh příštího Wesova filmu – a s předchozím související i ten doposud mnou marně sledovaný cíl předpovědi záměru mého příběhu co nejparalelněji prorokujícího děj i vnější vizuální formu Asteroid City.

 

V případě předchozího odkazu musí následovat moje kolegiální anonce, že kdosi, předcházeje (a v obklopujícím mě liduprázdnu netuše) snaze mé, obdobně paralelně vytvořil celý osmnáctidílný svět recenzí Andersonova posledního známého filmu – Francouzské depeše. Jakože s ní vším tam souvisejícím v průběhu minulého roku i celý supervesmír překladů zahraničních recenzí a esejů, končící se prozatím (viděno čímsi jako Webbovým dalekohledem) na samé hraně znalostí odkazem https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=533984 .

Kde na kterési dílčí mezi ve stavu bezmezí nekonečnosti vesmírné opuštěnosti ubíjející všechny záměry prozatím končím mimo interesující se pohledy tuzemského davu i já.

 

 

 

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru