Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Song Legenda čislo 2

19. 08. 2022
1
1
159
Autor
Bath

Poslední soud.

Ticho před bouří,samota se bytem plouží.

Půlnoc a kostelní zvony.Když umírají ti rodiče,já z toho nejsem v pÍči.

Deprese stáhla mi výraz,chci zažít výmaz mozku.Každý den ,chci trošku štěstí.

Už nevidím smažky se sjíždet.Chtěla bych mít už jenom křídla.

Nechci bolest cítit ji denně.Bohužel je to můj mozek,co řídí mi svět.Svět Pekla.

Tohle je frystayll než dostanu krámy,to jsem vždycky mega kráva,ale už mám prášky.

Mám haldy jak svině,můj mozek produkuje jenom paranoidní stavy.

Hledám kameru,kdy se proberu?

Asi bych si možná měla zašukat,to říkají kluci,když mě chtějí namotat.

Deprese stáhla mi ksicht z hlavy,mám v mozku démony,jsou jich tam davy,ted seru ti na to jak vypadám ,už nemám míru tolerance dolů víc padám.

Stoupám na váhu,je tam pořád stejný číslo,je mi vedro,chci jít k vodě,sere mě to blbá píčo.

Naložená v bytě,chcípnu jako krysa.Dělám rekonstrukci,jenom kurýr smí sem.

Sousedi už mizí,jsem vyvrhel z pekel,díky mojí voodoo,všichni táhli pryč.Jsem (bičis) z pekla Bath.

Chci být tady sama a zazdít ty dveře,moje psycho stavy,vyvolali lidi.

Derealizace,nechci se zpátky vracet.

Co bylo dřív už není,život po setmění.

A ráno je stejný jako v noci,naložím si psychoanalízu sama si určím svojí diagnozu schýzy.

Léky,kofein,práce,brufen.

Kniha,dieta,hpo,dítě,voodoo,magie,bolest,myšlenky,zrada.

Společnost ze mě vytvořila sebevraha a nejsem sama.

A i když zdá se,že všechno beží jak po másle.Já schovávám se doma,kde mám se zvláštně.

Vzpomínám na tebe Tomáši.

Jak jsi mě chtěl utopil na lodi v Labi se synem v Ústí nad Labem.

Já zachránila jsem ho a ty jsi mě chtěl zabít.Ted mám víčitky čím dál tím víc.

Kdo byl víc moc,vyčítají mi,že jsem nevolala o pomoc.

Každý měsíc,každý den,je to pekelný sen.Který z démonů,půjde z kola ven.

Tohle je song-Legenda číslo dvě.

Já bojuju za svoje odpuštění,ale nevím jestli mi dochází uvědomění,že jsem sama vinná.

Já necítím se tak,jeblo mi v mozku,realita odjela jako vlak.

Domácí násilí není k pochopení,to se musí zažít,to se musí zažít.

Kámoš říkal,že složím Legendu číslo dvě,tak jsi ted v textu Wolfe.

A možná složím Legendu číslo tři.Kde popíšu všechny ty hrůzy a sama nebudu smát,protože budu svým Katem,jak přišla jsem o dítě a do smrti vinna jsem.


1 názor

Tvůj zatím nejlepší text. Moc se mi líbí :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru