Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trochu instruktaze...

03. 06. 2002
4
0
1880
Autor
Stevenson

.. po nedavnych zkusenostech..a jestli uz neco podobneho nekdo napsal, opravdu jsem to necetl..)

Instrukce pro výměnu oleje…

Protože je jasné že ženy a muži mají rozdílný přístup ke všemu a mechanickým záležitostem speciálně měla by tato skutečnost ovlivnit i následující příručku

Pro ženy

 

   1. Zajedˇ do servisní opravny až ujedeš dalších 5000 km od poslední výměny.

  1. V čekací místnosti si vypij hrnek kávy
  2. Zaplatˇ účet a je-li mechanik pohledný mladík, objednej se na příště. A i na dřív.

Pro muže

  1. Zajedˇ do nejlevnějšího obchodu s autopotřebami a kup si potřebný olej, filtr,
  2. zvedák,prostředek na mytí rukou a navoněný stromeček do auta.

  3. Až zjistíš, že nemáš kam vypustit starý olej, protože jsi ho nevylil posledně,
  4. vykopej díru na konci zahrady a nalej ho tam.

  5. Otevři si pivo a posilni se před další prací. Zvedni auto aby ses pod něj vešel
  6. Vlez si pod auto a umístni nádobu na starý olej pod vypouštěcí šroub
  7. Jdi hledat potřebný klič k vypouštěcímu šroubu .
  8. Aby ses uklidnil po dvaceti minutach marného hledání, otevři si druhé pivo.
  9. Protože už jsi ztratil dost času hledáním vezmi si pivo ssebou pod auto..
  10. Když si ho na sebe zvrhneš při povolovámí příliš utaženého olejového šroubu nemusíš vylézat zpod auta aby ses utřel. Utřeš se najednou až ti spadne šroub do nádoby na olej a ten tě postříká i na obličeji.

9. Až se potom trochu očistíš a zjistíš že sis vylil poslední pivo z basy požádej souseda by tě dovezl do obchodu pro novou.

10. Při pití nové láhve, zkus najít klíč na povolení olejového filtru.

11. Proraž filtr šroubovákem a povol jím filtr.

12. Zatím co olej vytéká do nádoby dej si se sousedem, který se prišel podívat jak to jde další piva.

13. Odlož pokračování práce na zítřek..

14. Druhý den vytáhni nádobu a vylej starý olej do vykopané díry.

15. Našroubuj nový filtr.

16. Začni lít nový olej do motoru.

17. Přestanˇ a jdi hledat do té díry vypuštěcí šroub, který jsi včera zapoměl vyndat  a zašroubovat zpátky.

18. Požádej souseda, aby tě odvezl do obchodu pro chybějící olej.

19. Stavte se pro novou basu, protože starou jste včera dopili.

20.Ošetří si krvácejici klouby, po sklouznutí klíče, když jsi se přesvedčoval, je-li vypouštěcí šroub dobře utažený.

21. Vypijte si mezi tím další pivo se sousedem.

22. Dolej zbývající olej.

23. Dejte si další pivo, než se olej porádně rozleje v olejové vaně.

24. Nastartuj auto a když zjistíš že je něco špatného, jdi a dej ho z heveru.

25. Udělej zkušební jízdu.

26. Zastav okamžitě až zjistiš, že se kouří z motoru, protože jsi zapoměl zašroubovat zpět vícko v nalévacím otvoru a olej cáka na horký motor.

27.Než se ti povede stopnout někoho, aby tě odvezl do obchodu pro další olej,můžeš si dát další pivo.

28. Dolej olej a přes weekend můžeš vyčisti olej z trávy pod autem.

29. Připomen manželce že minule utratila zbytecně moc za výměnu oleje..

30.Na weekend k vodě můžete jet příští týden.

 

Štˇastnou cestu…


Jankav
10. 06. 2002
Dát tip
Myslim,ze si vyberu tu prvni variantu) Nebudu riskovat pokutu od ochrancu v chranene krajinne oblasti))

Stevenson
10. 06. 2002
Dát tip
newriskuj a kde jsi ted?( Dik

Aki
07. 06. 2002
Dát tip
:o)))))))*

Bodlak
05. 06. 2002
Dát tip
Ano , ano..)))) TIP

Stevenson
05. 06. 2002
Dát tip
dik za nadseni..)) jinak sporadicke.. a jsem zvedav co reknes Trpaslikovi..-))) a vazne se ozvi, KRUCI!!!

Šminka
03. 06. 2002
Dát tip
aúúúúúúú:-)))))))))) *

DarkMind
03. 06. 2002
Dát tip
:))))) Este ze som taky absolutne manualne nezrucny a pouzivam variaciu prveho sposobu... :) Nie, s automechanikmi nekoketujem... :D

tanganika
03. 06. 2002
Dát tip
ktora varianta je naj??? pre mna osobne ani jedna...

Pepo
03. 06. 2002
Dát tip
:o)))))

Čolito
03. 06. 2002
Dát tip
super:-)

Stevenson
03. 06. 2002
Dát tip
ze se necha dekovat za cteni a vubec.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru