Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Filosofický vlastňák

23. 08. 2022
10
10
343
Autor
supizmus

Narodil jsem se jako Michal

Pak jsem dostal přezdívku Supo - tím dnem přestal existovat Michal

Jenomže Supo se nikdy nenarodil - takže taky neexistuje

Tudíž vlastně neexistuju - tedy to, že čtete moje slova je pouze optický klam

 


10 názorů

Nemusíme být se svým jménem spokojeni, ale to se nechá opravit a pak ho hrdě používat.


Zeanddrich E.
24. 08. 2022
Dát tip supizmus

Tak tady tip dát nemůžu .. :).

Myslím, že neměli bychom se vzdávat žádného jména, které jsme kdy kde dostali -s každým jménem se totiž tam nahoře počítá - no pracovat s každým co nejrozumněji.. .

Každé naše jméno nese v sobě popis (část popisu :) ) celého našeho života,..., o každém našem jméně se rozhodlo ještě dříve, než přišli jsme sem dolů (a jen málokdy o něm rozhodli (třeba) rodiče :); -někde dávají se stejná jména v dlouhé řadě generací  -takže rozhodnuto o něm  bylo již předem :),..., někde je jméno dítěte posláno do sna, do mysli  nastávající mámy apod. :), ...., v některé rodině o jméně rozhoduje jeho patron, jehož svátek se v den příchodu dítěte  zrovna nachází v kalendáři  :),..., atd., apod.) :)

 Ne nadarmo říkává se ,,nomen omen";  lidé, kteří dovedou číst osudy lidí kolem sebe v jejich jménech, rázem vidí za oponu, v určitém smyslu slova.. :)

(( ...)).

Jména ,,Michal" si važ,..., jméno ,,Michal" Ti dává do života značné možnosti, ....,  jméno ,,Michal" je nadprůměrně dobré.. :) .


zvedavec
24. 08. 2022
Dát tip supizmus, Zeanddrich E.

Tieto  Tvoje slová sú klamom, nie Ty :)


Gora
23. 08. 2022
Dát tip supizmus, blacksabbath

Vím docela určitě, Bruno/supo/Michale, že existuješ:-)... i tak tip.


Kočkodan
23. 08. 2022
Dát tip Alegna, supizmus, Nami 99, Aru

Na mě si s nějakým klamem nepřijdeš, vždyť já jsem ještě žádné tvoje dílko neviděl. ;-)


Aru
23. 08. 2022
Dát tip supizmus

pak neexistují ani komentáře a tipy co jsi dostal ;))


Janina6
23. 08. 2022
Dát tip supizmus

Chceš říct, že ani to, co zatím nikdo nepojmenoval, vlastně neexistuje? :-)


aleš-novák
23. 08. 2022
Dát tip Alegna, supizmus

Michal neexistuje virtuálně, Supo nemá občanku...tak posílám prostřednictví Supa tip Michalovi...:o)


Nami 99
23. 08. 2022
Dát tip supizmus, Alegna, Janina6

Jen optický klam

na stránce teď mám.

Osobně se neznáme,

ale klam mě neklame.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru