Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Díra

23. 08. 2022
5
9
190
Autor
T(h)omík

Zanechám nadějí

skoncuji s iluzemi

půjdu si raději

vykopat díru v zemi.

 

Viny i neviny

s ctností i zločinem

pod vrstvou zeminy

navěky spočinem.


9 názorů

Dales
24. 08. 2022
Dát tip

Navěky spočinout může být taky iluze. Jednou v Brně vykopali jednoho, když dělali nový vodovod,  chudák si tam nespočíval ani celých 4500 let. Ale držím palce.


T(h)omík
24. 08. 2022
Dát tip Janina6

To bych po mnohých zdejších komentářích z nasranosti vůbec nevyšel :-D


Janina6
24. 08. 2022
Dát tip

Tak to se mi ulevilo. Já totiž občas vidím humor i tam, kde nebyl zamýšlen, a autor je pak mojí interpetací nasrán :-)


T(h)omík
24. 08. 2022
Dát tip

Neuráží, on tam byl od začátku ;-)


Janina6
24. 08. 2022
Dát tip

"S ctností"... zkusil sis to přečíst nahlas? A nezauzloval se ti jazyk? :-)

Jinak se mi to líbí. S dovolením jsem si do toho koktejlu přimíchala malinký, opravdu nepatrný nádech ironického úsměvu. Ten to podle mě posunuje o level výš. Doufám, že tě to neuráží.


Philogyny
23. 08. 2022
Dát tip

Taky se tu usmívám, vypadá to na kolektivní práci, je to  už vzrostlý strom. Má šišky s léčivými účinky, dělá se z nich kifovice, můžu poslat recept. Šišky bývaji až po desítkách let, asi už neuvidím, ale syn ano. No, snad mi dojde, nějak se mi neozývají...  :) 


T(h)omík
23. 08. 2022
Dát tip

Kočkodan: Nevadí, já řádné dělání děr do světa stejně v plánu nemám :-) A díky

Philogyny: Kopat díru na borovici, byl bych v limbu taky. Hlavně bez krompáče (u nás se říká krumpáč, ale možná je to jen zdejší moravština) :-)


Philogyny
23. 08. 2022
Dát tip

Koupila si borovici limbu a  při kopání díry se mi zlomil krompáč. Kopáče s krompáčem bych brala...


Kočkodan
23. 08. 2022
Dát tip Gora

T(h)omíku, tak s tímhle díru do světa asi neuděláš...

Samozřejmě si jen hraju se slovy a dělám legraci. Tvoje pěkně vázaná dílka se mi naopak už dost dlouho zamlouvají.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru