Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtení online

02. 09. 2022
2
8
279
Autor
Rogner

Zdravím všechny, chtěl bych udělat první video online čtení zaměřené na konkrétního autora + na poezii autorů, kteří se čtení zúčastní.

Vybírám vhodnou platformu, ale pravděpodobně bych na začátek zkusil něco jednoduchého, co může použít každý ve svém prohlížeči. Čtení by se nahrávalo a poté zveřejnilo v podcastu Poetického klubu, každý se může zúčastnit, může mít vypnuté video, může i jen poslouchat, ale zapojení se čtením by byla nadhodnota :-)

Měli byste o takové čtení zájem? Kolik je tady lidí, kteří by byli ochotni se zapojit? 

Mám nápad začít tuto neděli se čtením poezie básníka, který v ten den slaví narozeniny, je členem Písmáka a vydal hodně sbírek :-)  Kdo uhádl, o koho jde?

Díky za jakoukoliv reakci...

Roman


8 názorů

Rogner
05. 09. 2022
Dát tip

@atkij a @Gora - díky moc! 


Gora
04. 09. 2022
Dát tip

Tajenku zatím neznám, ke čtení bych se nejspíš připojila. Jen ne dnes /příliš narychlo/.

Díky, Romane, za všechny aktivity kolem poezie!


atkij
04. 09. 2022
Dát tip

Milý Romane, obdivuji Váš literárně poetický záběr. Ne vše stíhám sledovat, ale když už se díky některému příspěvku zastavím, bývávám často oslovena někým, koho ještě neznám. Takže díky moc za osvětu. 

Na dnešní hádanku již odpověď znám. Takže si nemůžu načechrávat pyšná peříčka:)

A už se na mého oblíbeného autora velmi těším:)

 


Silene
03. 09. 2022
Dát tip

(Domluveno. Naposledy jsem se skrze Poetický klub proklikala např. k prvotině Vladany Fuchsové Už to nejde ani poznat. Příjemný kousek.) 


Rogner
03. 09. 2022
Dát tip

@Silene děkuji za reakci. Rozluštění hádanky zítra na https://www.poetickyklub.cz. :-)


Silene
02. 09. 2022
Dát tip

Hádanka. Tak jen tak... podle narozenin netuším, podle počtů třeba Safián nebo Gora. Ať je tu aspoň nějaká reakce.


Rogner
02. 09. 2022
Dát tip

Přihlásit se k odběru informací o čteních můžete na https://www.poetickyklub.cz/poeticky-klub/online-cteni-poezie


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru