Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Song Obět.

03. 09. 2022
1
1
188
Autor
Bath

Hej Rudooo,chtěl jsi abych ti zarepovalaaaa.Věděla jsem celou tu dobu,že máš ze mě prdel.

Tohle je další true storry

Nechápu,jak jsi dokázal mít odvahu -okrást mě,sexuálně zneužívat.Po tom co jsem se snažila vyrovnat s domácím násilím.

Byl jsi na mě taaaaak hodnýýýýý - Stockoooooolm -Mc Gitaaaa.

Zavřeli Tomáše,lezu ven.

Po půl roce schíza,potkám tebe jen.

Čtu si dopis od něho, ptáš se mě na Hůlo.

Tvůj žal jsem neviděla, ale tys ho viděl na mě.

Snadná kořist, nechceš lásku, já chci lásku, dáváš lásku.

Bráním se ,sedím na tvým klíně,chtěl by jses dostat k mojí vagííííííně.

To je fakt chytrý vole,hrát si se mnou,když jsem moc hrot dole.

Flashback,já jsem deep -hell temno v bytě,chci tě,co je to za haldu,jsem jako na drogách.

Mám rozbitej mozek,zatlačim si slzy,už mi to fakt jde,další vojeb nevydržím.

Nemáš charakter,nechci bejt už taky fér a tak už nejsem.

Ne fakt nejsem,tak emoční píča,jen nejedu kamarádství s výhodami víš jak.

To že nechceš si platit kurvy za love.Každá na tebe čumí jak píča,už vím proč vole.

Dlouhá doba uplynula,jsem si to uvědomila.Teorie vo životě,proč jsi za mnou zase přišel.

Co zas do mě hustíš,historku co vymyslíš.

Síla slova je mocná,já jsem jak nemocná,jsi osobnost hustá,ty mě zneužíváš.

Už chápu tu souvislost,proč si k sobě volám smrt.Naštěstí mi jeblo a už mi to došlo.

Cítím k tobě nenávist,ty jsi ze mě dělal bitch.

Nemohla jsem přijít na to,jak se to zas stalo,byla jsem jako pod vlivem.

6. ti hodinový sex.

Vždycky když si odešel,chtěla jsem se oběsit.

Cítila jsem dojezd i když neberu.Je mi zase na blití,nemám žádnou hodnotu.

Ani spolu nechodíme,ty si prostě někdy příjdeš.

Svlíkneš mě a vošukáš,odejdeš si a pak zas.

Využíváš mojí duši,blokuju tě,zas mě nutíš.

Nevíš jak moc mi je špatně.

Nesnáším tě,prosím ztrat se.

Po tom všem s Tomášem,nedávám to ,už jsem troskaaaa.

Je vážně zvláštní,že ty mě nemlátíš,ale už jsi sám deep,Bath ti to vrátí.

A není to vo bitkách,jsi jen Narcis,už to znám.

Kdybych šla ted na benga,možná slyšíš tenhle vzkaz.

Mění mě deprese,cejtím se jak špína.

Doktorka mě učí,ti neotvírat.

Mozek má zkrat,nepamatuju si nic.

Submisivní Bath,zase tady klečím,někdy se rozbrečím,ted už mi to nejde,zatlačím si slzy,někdy zase přijdeš,možná brzy.

Lehla jsem si do postele,nevstala dva měsíce,syndrom vyčerpání a těžká deprese.

Sice je to dlouhá doba,co se spolu známe,za tvojí tváří je ale čistej dábel.

Hele Rudo,muselo to ze mě vylízt ven.znásilnuješ mě,jsem jenom tvůj terč.

Tvůj rozvod tě trápí víc než je zdrávo,proto zničím zrovna tebe pitomá krávo.

 

 


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru