Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mohla být malinko vděčná za milé pozvání slečna -

07. 09. 2022
15
9
325
Autor
Nami 99

"Nešla by jste na večeři, se mnou slečno Jano?"

"Kdybyste byl hezčí, tak bych řekla ano."

"Na světě je plno krás.

Kdybych já byl hezčí, tak bych nezval vás."


9 názorů

niniw
před rokem
Dát tip

:o)


Alenakar
08. 09. 2022
Dát tip Nami 99, supizmus

G.B. Shawovi navrhovala jistá kráska: chtěla bych s vámi mít děti. Byly by krásné po mně a chytré po vás. Shaw odvětil: ale co kdyby byly ošklivé po mně a hloupé po vás?      Tip.


Philogyny
07. 09. 2022
Dát tip Nami 99, Prosecký

"Nešla by jste na večeři, se mnou slečno Jano?"

"Kdybyste byl movitej, tak bych řekla ano."

"Na světě je plno krás.

Kdybych já byl v balíku, tak bych nezval vás, psal bych raději haiku...  :)

Směju se tu, že. 

Myslím, že se to odvíjí jinde. Mne třeba ti krasavci, je to diskutabilní, vím to, nikdy nepřitahovali. Stačil jeden prázdný vzorek, co si kupoval do poličky knihy, prej na míru, všechny měly stejnou velikost... Zabouchla jsem dveře zvenku. Někteří chlapi jsou krásní tím, jací jsou. Já to tak vnímám. Ale pro některé hlavně svým kontem a postavením ve společnosti. Je jim jedno, jestli jsou ženatí a mají malé děti. Jestli staří a škaredí jako noc. Chtějí svou platební kartu a společenskou prestiž. A on jí to dá. Ona svou krásu a mládí, on své peníze a postavení. Oboustranný obchod. Tak to bývá. 


.. :):)


Alegna
07. 09. 2022
Dát tip Nami 99

Ta je moc dobrá :)


Taky dobře.


Kočkodan
04. 09. 2022
Dát tip Nami 99, Alegna, supizmus

Pozvánka moc ošklivýho chlapa

hodit něco do huby,

Odmítnutí obludy,

tož nebudou spolu papat.


Markel
04. 09. 2022
Dát tip

sedí to *


Aru
04. 09. 2022
Dát tip

dobré rozlousknutí :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru