Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dokázat se dívat do vlastních provazů

06. 09. 2022
16
21
364
Autor
trojort

    „Gaye nestvořil Stvořitel,“ poklepal mi na rameno majitel obchodu a výkladní skříně, kterou jsem před okamžikem rozbil, protože jsem měl žízeň.
    „A jak to může někdo vědět s takovou jistotou?,“ řekl jsem s jeho lahví alkoholu v ruce.
    „V první knize Mojžíšově 1,27 čteme „Bůh stvořil člověka…, stvořil ho, aby byl obrazem Božím, jako muže a ženu je stvořil.“
    „Miluji člověka, který používá Bibli k obrazu svému.“
    „LeVayova studie z roku 1991 prokazuje, že takzvaný INAH-3 jádro předního hypotalamu v mozku je u homosexuálních mužů menší ve srovnání se vzorky od heterosexuálních mužů,“ řekl majitel lahve.
    „Co byste udělal, kdyby bylo vaše dítě homosexuál? Zabil byste ho?“
    „To je moje láhev.“
    „Ale nikoli váš svět.“
    „Toto je svět boží a toto je můj krám,“ ukázal na obchod. „A toto je moje výkladní skříň.“
    „Já jsem si sám sobě výkladní skříní,“ řekl jsem.
    „Co s tím chcete dělat?“ zeptal se vedoucí.
    „Mohli bychom si najít někoho majetnějšího, který by to zatáhl. Žijeme přece v období globalizace. Bohatí se chtějí dělit s chudými. To jste neslyšel?“
    „Slyšel jsem, že tři američtí ochránci práv zvířat vtrhli do kurníku, aby osvobodili slepice, a pak na hlavní třídě keňské metropole uspořádali svéráznou demonstraci s cílem přimět obyvatele, aby se stali vegetariány.“
    „To je docela samozřejmé. Za práva se musí bojovat. A úplně nejlepší je s tím začít v zemi, kde trpí lidé hladem. Obzvláště tam by si měli dávat pozor na hrozbu cholesterolu a obezity.“
    „Můj syn je gay,“ řekl majitel obchodu a výkladní skříně.
    „A zabil jste ho?“
    „Dal byste mi napít?“ Požádal mě o hlt ze své lahve.
    Pak jsme si sedli na schod jeho obchodu a začali mluvit vážně.


21 názorů

bixley
13. 09. 2022
Dát tip

Nejen o globalizaci a problémech dnešní doby. Zaujalo jako vždy.


Aru
09. 09. 2022
Dát tip

Zeanddrichu, vzhledem k masivní propagaci LGBT kultury do těchto skupin spadnou i lidé, které by to bez tohoto vlivu ani nenapadlo. mě fascinuje jak lidé ve své posedlosti socializovat se, se nechávají tak snadno manipulovat jenom aby někam patřili, pak je snadné je přesvědčit prakticky o čemkoli.


Alenakar
09. 09. 2022
Dát tip

Pokud ti někdo ale postříká činčilový kožich za 200 00 sprejem, pochopíš, za co bojuje.


trojort
09. 09. 2022
Dát tip

zeandrich

člověku se nechce přistoupit, že si TO vybral...


trojort
09. 09. 2022
Dát tip

alenakar

už je těžko posoudit čeho je kdo aktivista...


trojort
09. 09. 2022
Dát tip

phil

jsou všude, protože jsou částí my...a kdo nevěří, tak tam běží...jako i kuna je životem a dějištěm smrti...


Philogyny
08. 09. 2022
Dát tip

Já jen, že do kurníku vlítla kuna. Chybička se vloudí. Nezavřený dvířka. Oplakala jsem slepičky a nejvíc kohoutka, ten bránil. Oplakala jeho odvahu. Marný hřebínek. Zákon přírody, co rodí další zvířata. Svůj řád. A my jim do toho marně kecáme ty svý hřeby, co nikdy nikdo nepřibije...


Aru, myslím, že stačí (co se třeba týče té bezpohlavnosti :) ) se na nějakého člověka pouze podívat, a vidíš, že (v tomhle tedy alespoň) rozhodně ..nekecá :) :)


Aru
08. 09. 2022
Dát tip

aha, a já si lámal hlavu, co je to za slovo "gaye", docela podobně zní Gaya, takže té Gaye, no a pak mi ta povídka úplně nedávala smysl :D

Zeanddrichu, odkud víš jak je rychlý nárůst jakých bytostí, i plno alernativně laděných lidí je napojeno na všelijaký podivný entity a pak říkají dost podivný, byť lákavě znějících věcí, za mě je v dnešních časech jistota jenom starověká klasika od Řecka po Čínu, rozhodně nevíš na jaký moderní bludaře narazíš a na co jsou napojený, ještě tak Jungem těmhle fantaspsychošílencům po kebuli :D


(PS: dívám se, že jsem, místo ,,do těl bezpohlavních"  měl raději napsat ,,do těl v mnoha stupních vývoje k bezpohlavnosti :) )((bezpohlavnost vtělenců je totiž, jak se zdá, znakem všech vyšších výukových světů  (světů z ,,hmotných kulis", dlících v čase a prostoru) ve vesmíru :) ))

(( ...)).


Musím přiznat, že mi i lichotí, Loki, jak na Písmáku.cz docela už i pečlivě   stopuješ mé komentáře :)


Líbí se mi, jak je to napsáno :)

Co se týče gayů (, ...: leseb, etc. ) - bývala to kdysi velice tvrdá zkouška v rámci výukové vtělovací mise,..., dnes už na své tvrdosti dosti ztrácí (tedy alespoň v naší tzv. euroatlantické civilizaci..) ((nějaká hmotná záležitost v mozku je technikálie, pouze zajišťující realizaci tohoto výběru (typu zkoušky), který si možná už i většina dnes takto zkoušených jedinců   předem (před příchodem sem) sama vybrala.. :)  )).

(( ...)).

Co ovšem pro mne je zajímavější; - rychlý nárust počtu bytostí, rodících se zde dole na Zemi do těl bezpohlavních.. . Jistě, již před přelomem ze třetí do čtvrté (pozemské) vývojové dimenze, v prosinci roku  2012, jsem i já o tomto psal :),..., musím ovšem přiznat, že jsem zdaleka nečekal, že to půjde až tak rychle; .. :) .


Alenakar
08. 09. 2022
Dát tip

Dnes kolem sebe vidíme různé trendy: vegetariáni rozbíjejí výlohy řeznictví a jistí aktivisté dokonce navrhují vybití domácích mazlíčků, protože zanechávají až příliš velkou uhlíkovou stopu. Ještěže už jsem tak stará a mám to za pár.   Tip.


Philogyny
07. 09. 2022
Dát tip

Mám ve své blilzkosti dva. Mám je svým způsobem ráda. Ale věřím raději sobě a někdy ani to ne.  :) Dobrý text. 


Benetka
06. 09. 2022
Dát tip Zeanddrich E., trojort

Vždy když začnu mluvit vážně nikdo mě nebere vážně. Ale asi je to jedno. Hmmm...


snake_01
06. 09. 2022
Dát tip Alegna, Benetka, K3

Provokativní a vícevrstevnaté. Pěkná práce. 


Kočkodan
06. 09. 2022
Dát tip

Mně se tvoje dílka pořád líbí. Vážně. ;-)


Gora
06. 09. 2022
Dát tip K3

Zaujalo, zajímavé téma... a máš mini velmi dobře napsanou...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru