Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

III. kolo celoroční soutěže v poezii - rok 2022

06. 09. 2022
2
4
413
Autor
Báseň_roku

Milí Písmáci - v návaznosti na různé soutěže předchozích let vyhlašuji

III. kolo celoročního klání v poezii v roce 2022.

Soutěž je nejprve anonymní. Autoři mohou poslat

jednu dosud nepublikovanou báseň v libovolné poetické formě na

libovolný námět  -/prosím vkládat tvorbu přímo do těla emailu! a ne kurzívou/ na adresu:

irena.mondekova@email.cz, a to

od  7.9. až do 20.9.2022 - uzávěrka emailů ve 20,00 hodin.

 

Díla následně zveřejním na Písmáku. Hlasování proběhne do konce září.

Bude se hlasovat způsobem, který se osvědčil lépe než klasické tipování  

možností připsání hlasů přímo na hlasovací arch a sice formou:

HLAS.

Na tipy nebude v součtu Hlasů brán zřetel.

Není povoleno dát hlas vlastní básni! Počet udělovaných Hlasů bude upřesněn až

dle počtu básní při hlasování.

Komentování je samozřejmě vítáno, i podrobnější rozbory básní.

Začátkem října 2022 vyhlásím pořadí čtenářsky úspěšných básní za 

III. čtvrtletí.  Nicky tvůrců již připojím k názvům děl soutěžících. 

Ve třetím kole věnoval sponzor případným výherkyním elektronické poukazy na knihy v hodnotě 2.000, 1.000, - a 500,-Kč, za což mu děkuji. Pokud bude výhercem muž, získá rovněž poukaz v hodnotě 500,-Kč.

Těším se na vaše příspěvky, Gora.


4 názory

Delfín
09. 09. 2022
Dát tip Gora

Irenko, já přece nezávidím ani úspěchy básníkům! Já píšu pro zábavu, chci druhé pobavit, potěšit či povzbudit. A je mi jasné, že můj styl psaní je pro některé trochu staromódní a archaický. Veršuji tak trochu jako textař a volný verš nepoužívám. Občas spíchnu i minipovídku na pp, drabble nebo padesátku. Ovšem prozaik ze mne asi nebude kvůli tomu dilematu volby a potřebnému času na psaní...

Když se to aspoň někomu líbí, je to větší odměna než všechny pocty a ceny, se ktetými pragmaticky ani nepočítám...;-)


64T.B.S.
08. 09. 2022
Dát tip Gora, Delfín

Už jsem se těšila, kdy vyhlásíš další kolo. Díky.pa


Gora
07. 09. 2022
Dát tip Delfín

Sponzor podporuje básnířky - ví, že obtížněji nacházejí čas k tvorbě pro všechny pracovní a rodinné aktivity... dík, Delfíne, za pochopení.


Delfín
07. 09. 2022
Dát tip

Děkuji za avízo! Čekám, kdy se někdo ozve, že sponzor zjevně diskriminuje muže! ;-)

Vzhledem ke zkušenostem nepočítám, že by se ta diskriminace dotkla právě mne, ostatně já to beru jen jako zábavu a pokud by z toho něco káplo navíc, nebyl bych neskromný a bral to jalo příspěvek třeba na pohádku pro vnučku...Závidět ženám, to by mne fakt nenapadlo...:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru