Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tajemné kosočtverce v obilí

07. 09. 2022
11
17
506
Autor
aleš-novák

Muzikant, cestovatel a fejetonista Květoň Zahájský, dlouholetý písmácký autor,

vydává knihu Tajemné kosočtverce v obilí  !!! 

I Vy se na tom můžete podílet, pokud máte zájem...

více informací získáte zde (klikací)


17 názorů

Chtěla jsem knihu s věnováním, ale mám Smolíčka. Vše vyplním a v košíku se mi to prostě neobjeví. 


fialka...
08. 09. 2022
Dát tip

Blahopřeji


Zkusila jsem to 2x. Zkusím to znovu.


Nevím, proč se ten odkaz někomu neobjevuje. Třeba se při tom musí něco říkat.


Gora
08. 09. 2022
Dát tip

Evži, zkusila jsem to opakovaně a stránka se pak objevila...


Gratuluji. Chtěla jsem si objednat, ale má snaha byla ukončena neexistující stránkou. 


Prosecký
08. 09. 2022
Dát tip

Smiř se s tím, že tady se nic neutají.


Silene
08. 09. 2022
Dát tip Aru, Prosecký, Janina6

Květoni, velmi mě těší, že alespoň někdo chápe skutečnou hodnotu skutečné literární práce. Míním samozřejmě práci tvé paní! A že srdečně pozdravuji. Její vlastní kniha jistě byla by klenotem. 


Květoň Zahájský
08. 09. 2022
Dát tip Prosecký, Janina6

Tahle kniha je jakousi masochistickou iniciativou mé ženy. Pravda, už asi před osmi lety jsem ji měl připravenou a obesílal jsem nabídkou mnohá vydavatelství a nakladatelství, ale vždycky mi odepsali, že si musím nejdřív zaplatit korektury, ilustrace, práci redaktorů, papír, tiskařskou barvu, opotřebení tiskařských strojů, propagaci, distribuci a šrotovné očtených kusů. Pak jsou ochotni o knize uvažovat. V tu chvíli se ve mně vzedmula vlna tradiční hanácké lenosti a šetrnosti, no, vlna, taková spíš tsunami to byla, a řekl jsem si, že na pultech leží už tak dost neprodejných knih, že není třeba dalších, a od tohoto úmyslu jsem upustil. Ne tak moje drahá polovička, která si usmyslela, že si moji knihu nadělí k narozeninám. Skoro je mi jí líto, když vidím, kolik času a úsilí věnuje tomu, aby pak mohla sousedům říkat, že nemá doma lenivého lempla, ale spisovatele.


Gora
07. 09. 2022
Dát tip

Blahopřeji, Květoni!

Předobjednáno... a těším se moc.


Můžu to smazat, jestli chceš ...ale rozhodně si to trochu publicity zaslouží...:o)


Kdo to vykecal? Tady se fakt nedá nic utajit.


Janina6
07. 09. 2022
Dát tip

Květoni, gratuluju k další knize! Určitě bude skvělá.


Prosecký
07. 09. 2022
Dát tip Nami 99, aleš-novák, Janina6

Sdílel jsem všude, kde se dalo. Poslal jsem odkaz i do Thajska a na Filipíny. Dovol proto jednu otázku: Liší se počet útvarů v obilí podle druhu obilí? Jestli je jich více a jakých v pšenici nebo v ječmeni.


Aru
07. 09. 2022
Dát tip Prosecký

takovou knihu je přímo povinností každého Písmáka mít doma


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru