Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tváří v tvář souhvězdí

19. 09. 2022
3
11
241
Autor
Ozzozorba
Tváří v tvář souhvězdí, mi klesla brada a uvědomil jsem si, že naše bytí není jen pouhým snem nebo hmotným atomem, že vůbec není bezvýznamným nic, a že propastné hlubiny tajůplných zázraků a nepoznaných světů, nestojí výš než je naše vědomí. Že souhvězdí a neznámé světy jsou nám naopak rovny a jen nám zrcadlí, kdo skutečně jsme, přibližují nám naše nekonečné bytí … a že za štěstí vnímat tuto vznešenou nádheru, která nám odhaluje, kdo jsme, vděčíme výlučně tomu, že jsme lidé.

11 názorů

Ozzozorba
21. 09. 2022
Dát tip

Okej


Ozzozorba
20. 09. 2022
Dát tip

Na svém profilu prezentuješ, že ti holky říkají kaňour, město ve kterém jsi je Kuala Lumpur a přezdívku sis na sebe navlíkl jako předseda poroty. Hmm tomu neříkám demagogie ale oslologie. :) Bez urážky. 

 

 


Ozzozorba
19. 09. 2022
Dát tip

Odpověď je v každém z nás. Je blíže neš tvá myšlenka. Doslova v tobě dříme a jen čeká na Probuzení. Ani Buddha všechno nevěděl ani Já všechno nevím a jsem za to rád, protože kdyby člověk vše věděl, proč by jinak dýchal?


Alenakar
19. 09. 2022
Dát tip Ozzozorba

Já tvým pocitům rozumím, ale pro materialisty je to jistě španělská vesnice. Miluji vesmírný patos. Tip.


Norsko 1
19. 09. 2022
Dát tip

Ty jsi taky z Plejád ?


Abakus
19. 09. 2022
Dát tip

Prosecký a  čo cukor? Plus niektorým vylepšujú náladu veci zo zlata a  diamantov.

Včera som mala možnosť dotknúť sa  mesiaca /nafukovací v rámci "bielej noci" - bol to príjemný pocit.


Pěkná miniatura.


Prosecký
19. 09. 2022
Dát tip Ozzozorba

Za štěstí vnímat vznešenou nádheru vděčíme také procesům sloučenin uhlíku, kyslíku a vodíku.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru