Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Terapie

19. 09. 2022
2
8
228
Autor
DJ_DOOR

Včerejší výplod choré mysli... Jen nevím, jestli mám dál pokračovat, nebo se raději vrátit k básničkám ve stylu 19. století atd... :-)))  "Terapie" se to jmenuje jen proto, že jsem se potřeboval vypsat z toho, když mi býv přítelkyně napsala, že už nemá sílu na to, se mnou být...

Střepy škrábou, řežou, skřípou,

rána krvácí a rmoutí.

Neklid klidně zklidní... Kuš!

Plastová náplast se lepí, bolest mírní.

Ticho tiše odplouvá, křik křiklavě se line.

Čas nekončí, dál strádám nečekaně...


8 názorů

Aru
19. 09. 2022
Dát tip

s chorou myslí kdo může být nudný, hm? nudní jsou ti co se tváří jak mají život srovnanej a jak je všechno v pořádku, aby o pět minut skočili ze skály, protože už nevydrželi vlastní předstírání :D

tvoje slabost může být tvojí sílou, jinakost není špatná, tak jako chorá mysl neznamená, že je to špatně ;)

doslova na Písmáku můžeš psát o čem chceš a kašlat na to co si o tom kdo bude myslet, tady se může mysl vydovádět jak chce


DJ_DOOR
19. 09. 2022
Dát tip

Tak to jsem asi ten nudař, ale s chorou myslí. :-D Těžko říct, sám v sobě se kolikrát nevyznám. To víš, chorá mysl. ;-)


Aru
19. 09. 2022
Dát tip

masky jsou sice rozdaný, to bychom tu vůbec nebyli, ale přes ně, kde kdo nosí ještě další, někdy nechutný, jindy karnevalový, ačkoli kolikrát jsou to takoví nudaři, chorá mysl je výhoda, můžeš se smát i přes křik, nebo prostě dělat co chceš, nic tě nedrží ;)


DJ_DOOR
19. 09. 2022
Dát tip

Děkuju. I když maska je myslím každému bližší a každý jí používá. Nemyslím zrovna tu 19. století. :-) Jsem vesměs romantik, ale také rozedraná duše... :-)


Aru
19. 09. 2022
Dát tip

určitě pokračuj! 19. století se dávno utopilo ;)

lepší chorá mysl, než karnevalová maska!


DJ_DOOR
19. 09. 2022
Dát tip

"Kuš!", byla reakce sama sebe právě na to, na co upozorňuješ. Jinak jsem psal, co se mi honilo hlavou...


a terapia sa terapeutí ... hádam bude lepšie*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru