Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neuvěřitelné

21. 09. 2022
18
26
569

Našla jsem druhý šedivý vlas!!!!

 

Přemýšlím, 
jak zestárnout.

“A chlapi se už za tebou neotočí…”

Ne! Tohle se vážně stane?
Přestanou se otáčet?
Bude mi to jedno?
Neuvěřitelné…

Prý se každému časem změní priority.
Prý se uklidní…

“Takže i já?”

Zešednou vlasy, spadnou prsa, zdvojnásobí se 
brada…

“No tak to už se opravdu neotočí…”

Začnu řešit jiné věci!
Budu sledovat vnoučata
a vrabce na plotě.
Budu moudrá! Nad věcí!
Božský klid v hlavě
a radost z každodenních maličkostí!
Vždyť tělo je jen schránka
pro překrásnou,
léty obroušenou
duši.
Duše jako diamant!

…

“A vážně už se neotočí?”






26 názorů

Luzz - chápu :) 


Luzz
22. 09. 2022
Dát tip

jo, aha, ty zatracený kategorie... pardon... já na to moc nekoukám.


Luzz - ano, proto je to v sekci "pro radost". Občas se poezií bavím, dělám si srandu. Díky že ses u mne zastavila :)


Philogyny
22. 09. 2022
Dát tip

Pobavila se, někdy komentáře jako další báseň v zábavné formě...  :)


Luzz
22. 09. 2022
Dát tip

je to vlastně... takové... roztomilé... a hlavně neškodné...

možná i proto má tento text docela velkou šanci uspět... prakticky kdekoliv.


Alenakar
22. 09. 2022
Dát tip

Theo,

celoživotně se věnuji sportu, dělám, co můžu, na druhé straně ale dobře vím, že genetika je genetika. Spousta mých kámošů kuřáků, padesátníků, už to má dávno za sebou. Když ale chodím za matkou do domova seniorů, před vchodem kolem popelníku sedí v oblaku dýmu vozíčkáři, kterým je rozhodně osmdesát a spíš se blíží k devadesátce... Každému je to holt vyměřeno jinak.  A stejné je to i se vzhledem. Jsou i lidé, kteří vypadají o dvacet let mladší, aniž by hnuli prstem.   ...Karma.


Thea v tramvaji
22. 09. 2022
Dát tip Gora

Alenakar - také si to říkám. Je důležité, starat se o tělo tak, aby bylo stáří co nejméně bolavé a aktivní. Říkám si to často, když u počítače trávím hodiny a hodiny zíráním do obrazovky :)


trojort
22. 09. 2022
Dát tip

...tak jako slunečnice


Alenakar
22. 09. 2022
Dát tip

Stárnutí by bylo bezva, kdybychom se konečně mohli soustředit pouze na duchovní život. Jenže sotva se oprostíme od tělesných žádostí, začne se nám většinou kazit zdraví, jako by nám tělo chtělo připomenout svou důležitost.

Závidím starcům a stařenkám zdravým jako řípa. Tip.


Alegna
21. 09. 2022
Dát tip

Vždycky se nějaký najde :) .... Vtipně a s nadhledem, pobavena jdu spát 


Thea v tramvaji
21. 09. 2022
Dát tip Alegna, Benetka

Benetka - já si teda neodplivávám! Je to nebezpečné... Ještě bych se poslintala! :)


Black - díky :) Však já vím, že to bude furt dobrý a netřeba se obávat! :)


Kočkodane - pecka :) díky! Pošlu to holkám se kterými jsem vedla onu debatu. 


Markel
21. 09. 2022
Dát tip Alegna

souzním* když se otočí, tak se koukám do výkladní skříně, zda nejsem nějak špatně oblečená a nebo nemám paruku nakřivo :-))


Čudla
21. 09. 2022
Dát tip

Ale otočí.  /*


Benetka
21. 09. 2022
Dát tip

Rád Tě čtu -ženovšalině!- a! Tohle téma je vskutku zábavné. Dá-li se to tak říci. Sám jsem na půl šedivák ale utěšuju se tím že si mě třeba budou plést s Gandalfem nebo tak... A tak snad se ještě některá za mnou otočí. I když... Možná jen aby si odplivla. Nebo... Děláte to VY holky taky?! Že si odplivnete?!?!?! 


Kočkodan
21. 09. 2022
Dát tip Thea v tramvaji, Alegna

Málokdo se nediví,

že i Thea šediví,

čas v ní zabil puberťačku,

mládí v pytli, hrubém sáčku,

daleko už do kočky,

ubývají otočky

a písknutí mužů (chlapů),

její smutek plně chápu. ;-)


.....budeš moudrá a budeš sledovat vnoučata a vrabce na plotě a radovat se z maličkostí.....aaa .....to víš, že se otočí:-)))))...ale možná budou mít už vícekrát přetočený tachometr....zeptej se mě:-)))))

 

Já se dost čato otočím i za zářícím (i když tělesně dosti vetchým) dědouškem :) :)


Thea v tramvaji
21. 09. 2022
Dát tip aleš-novák, Zeanddrich E., Gora, Benetka

Díky moc za komentáře :) Já teda doufám, že je z toho cítit ta nadsázka! Doopravdy mne to zas tak moc netrápí. Prostě vtipné téma, které jsem nedávno rozebírala s kamarádkami.


MilanH
21. 09. 2022
Dát tip

Minimálně Země se ještě několikrát otočí :-)


Evženie Brambůrková
21. 09. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

Všechny vlasy mám bílé a stejně se otočí. :-)))


aleš-novák
21. 09. 2022
Dát tip Benetka, trojort, Philogyny

v pondělí jsem vymetal komín a většina mých šedivých vlasů se stala zase zpátky černými... ale pak se to zas otočilo...:o)


Norsko 1
21. 09. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

To víš že jo. Za duší se točím pořád


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru