Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je v nás

26. 09. 2022
13
10
388
Autor
LGarra

Tolik času mi proteklo mezi prsty...

Je v nás
Abychom ho nemohli bez námahy převlékat
a ani ztratit

Tepanou brankou otevíráme podzimu
pavučiny ověšené rosou

Projdu nohou bosou
a jsem v něm

Pořád ho cítím
"Jak nahoře, tak dole"
Dokud nedotluče
jako motýl

/Admirál nebo Smrtihlav
srdce/


10 názorů

LGarra
28. 09. 2022
Dát tip

Super!


Philogyny
27. 09. 2022
Dát tip LGarra, Benetka, blacksabbath

Mi vždycky přijde, ty pohyby křídel, jako by se líbali... :)

Benetko, v padesáti třech jsem si lebedila. Pro mě nejlepší věk. Sestra u zubařky mi řekla, že jsem nezodpovědná, přivést ve 43 letech na svět dítě. Že umřu. A co pak? Když jsem šla na výběrové řízení k nám do školy, abych nemusela dojíždět, tak mi paní řekla, že budu v synově pubertě dementní. Vždycky ve mně zůstal jen tichý údiv. Taky pořád pracuju, Jindra ve třetím ročníku vysoké. Jen někdy bývám víc unavená. Na krizi nemám čas. 


LGarra
27. 09. 2022
Dát tip

To je fakt... "tak" je tam zbytečně 2x ... Tak 1x škrtám :)


Honzyk
27. 09. 2022
Dát tip LGarra

@


Gora
26. 09. 2022
Dát tip LGarra

Civilnější obraz ubíhajícího času... druhá strofka za mě nej...


LGarra
26. 09. 2022
Dát tip

Hups :).. .. Hups :)... Jsem zmatená :)


Benetka
26. 09. 2022
Dát tip LGarra

Mno... Tak úplně nechápu termit STŘEDNÍ VĚK...?  Je mi 53. Pakliže beru 100vku jako maximum pak jsem +- uprostřed. Čili -redhot- bych měl asi taky prožívat krizi středního věku. No ale já prostě jen prožívám krizi. Permanentní. Na střední věk se vymlouvat nebudu bo co když zhasnu za rok a pak by tedy byl střed někde kolem pětadvaceti kde... Kde jsem měl úplně jiné myšLenky než dnes. Žádný stres krom obvyklé depky ale šak co  - do smrti daleko - né? A! To už teď neplatí....?

Žišmárjá sem se toho zase zamotal..... :D


LGarra
26. 09. 2022
Dát tip Gora

Spíš jsem to myslela jako krizi středního věku :)... Ale tu mám už 20 let :). 


Benetka
26. 09. 2022
Dát tip LGarra, Alegna

Hmmm... A to stejné lze říct o jaru létu zimě...

A já opravdu newim ale ten čas se fuckt! už musel zbláznit bo jak mi tento rok utekl! Doslova mezi prsty......


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru