Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet pro Naju

29. 02. 2000
17
0
3154
Autor
Merle

další mimoplánová, slibovaně náhle inspirační...

Mezi rty vložil jsem z rákosu píšťalu, ty nahá ležíš tu ve stínu přede mnou. Zahraju jen tobě, něžně a pomalu, skřivánčí sonátu vábivě tajemnou. Vláčnými pohyby suneš se ke mě, do rytmu písně, tak hedvábně ladně. Přestávám dotýkat tělem se země, nemožným stává se chovat se chladně. Vězeň tvých pohledů, rád se ti vzdám, za jeden polibek život svůj dám. Na věky omámen, skláním se k tobě. Naše rty sešly se rychlostí blesku, skončeny už jsou dny strastí a stesku. Uštknutý kobrou si teď ležím v hrobě.
Dejf
06. 06. 2003
Dát tip
Výborně vymyšlené, dobře napsané, jenom ty rýmy mi místy připadají trochu neumělé, rozhodně však TIP

Naja
20. 05. 2003
Dát tip
Ukko: ja myslim, ze jsem si tipla a kdyz ne, tak ten omyl napravuju....!!!

Merle
28. 04. 2003
Dát tip
člověk se pořád učí :)))

Ukko
25. 04. 2003
Dát tip
Takový jsou dneska ženský! Tak sobecký:)). Ale přečti si její poslední básně, už toho začíná litovat;o). Sonet je v češtině moc těžký. Kromě toho, ona není ten typ. Asi je na tvrdší chlapy (jako Papoucha:o). Měls tam rovnou napsat, že ji chceš vojet a to bys čóhal.... Ale tip nedám!!! Když Ti nedala ani ona ;o)

Merle
22. 04. 2003
Dát tip
ukko: z toho si nic nedelej, ja uz bych neco takovyho taky nedokazal napsat. krome toho mi za to nedala ani pusu... tak k cemu to? ;)

Ukko
18. 04. 2003
Dát tip
Teda, ja se s Najou hecoval, že jí napíšu nějakou z lásky, ale na tohle nemám. Zní to jako bys vzýval elitní kurtizánu. Dlouho jsem se tak nenasmál. Promiň, asi jsem barbar... A hlavně, straaaaašně žárlím ;o)

Seregil
08. 06. 2002
Dát tip
Velmi krásné..... *)

Manuria
30. 09. 2001
Dát tip
Líbí...strašně moc. !**

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Souhlas s Tynicem. Vše stejné jako u předchozích sonetů.

Rád čtu hezký věci . A tohle patří mezi ně .*

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Sonet pro Naju: NAA - opravdu propracovanější než Bárkino... buduješ harém? ... škoda, že nemám sestru, uďáli bysme kauf... Marigoldíku, próóóóóóóč ???o) m.

Sandra
06. 06. 2000
Dát tip
Nádhernýýýýýý................dávám TIP (a přiznávám, že jsem další v řadě, kdo nevěděl, kdo je Naja.)

TIP Nechceš ma učiť ako písať básne?

Marigold
06. 03. 2000
Dát tip
Ouplnej Šejkspír ! :-)))
(ne...vážně se mi to líbí)

sidi
05. 03. 2000
Dát tip
Tohle je fakt dobré, propracované, jak říká Sarken. Omlouvám se že jsem na to přišel s takovým zpožděním. Asi je na vině to vtipkování s Laďou :-))

Tynic
05. 03. 2000
Dát tip
Být ženská, tak jediným mým snem by byl sonet od Tebe ! :o) Tenhle je moc a moc povedený !
--> TIP

Sarken
03. 03. 2000
Dát tip
Ten konec by rozesmál i mrtvolu
líbí se mi to mnohem víc než tvůj sonet pro Báru, je to propracovanější a nepůsobí to jenom jako hraní se slovíčky

to nejni sonet, to je James Bond ve verších... bomba! :))

Rivka
02. 03. 2000
Dát tip
hm...:-) náhlá inspirace ti sluší:-))

zolli
01. 03. 2000
Dát tip
tip
za Naju, zase jsem se ukazala jako totalni ignorant netuse kdo je Naja. a jeste se k tomu drze priznavam. ja nemam rada lidi co sou chytrejsi nez na co mají tak to na sebe s klidem prasknu. verse sou nadherny.
diky

Bára Braun
01. 03. 2000
Dát tip
Na věky omámena... skláním se ke kláve sníci Tíííííp

Naja
01. 03. 2000
Dát tip
Vazne krasny. Jen su zvedava, co budes psat az me jednou uvidis ... ;=)))
P.S.: Jeste nikdo pro me nenapsal tak krasnou basen.

B.Ezejmenij
01. 03. 2000
Dát tip
nemozne zustat chladnym :)
nemozne zustat neusktnutym.

Bibša
01. 03. 2000
Dát tip
:-)))))))) Aby se nestalo tobě se sonety to co mě s mými zásadně zcela určitě jak jinak posledními krabičkami od cigaret, má je každý druhý:-)))))

Merle
29. 02. 2000
Dát tip
Pro jistotu připmínám: naja = latinsky kobra

Bříza
29. 02. 2000
Dát tip
Merlíku - Tvá fakirská kariéra trvala jak vidím několik sekund. :c) Ty teda ty sonety válíš - to čubrnim ... - fakt - musím se něco přiučit...

AZALIN
29. 02. 2000
Dát tip
WOOOOOOW... Usmivam se od ucha k uchu a TIPuju.. :-)))

Šílená
29. 02. 2000
Dát tip
Ech... !!! Merle co se to z tebe klube? Tak za tohle si ho zasluhuješ jako za málo co!!! Ty ženský tě buď zničí nebo z tebe udělají prvotřídního básníka:o))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru