Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluji Tě

13. 10. 2022
5
18
349
Autor
Kytička

Tak jdu po delším čase něco vložit - jen tak pro radost všem. Abyste věděli, jak moc se synem milujeme. Ten konec, že "miluje trochu méně" - Tomášek vymyslel jen tak - pro někoho, kdyby ho někdo naštval .-).

Je to můj malý úžasný básník a chrlí myšlenky v jednom kuse .-).

 

 

Miluji Tě

 

Miluji Tě moc a moc

od jara až do Vánoc.

 

Miluji a maluji,

 miluji a maluji.

 

Miluji Tě ještě více,

jako Homer jitrnice. 

 

Miluji Tě trochu méně,

od hlavy až po holeně.

 

Tomášek & Lucka 

 

 

 

12.10.2022, 16:00 hod.


18 názorů

Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

Kytička Lucka :)

... .

Přeji, ať vám to se synem co nejdéle vydrží (celkově)... :)


blacksabbath
14. 10. 2022
Dát tip Kytička

miluji a maluji:-)))))


Alenakar
14. 10. 2022
Dát tip Kytička

Kytičko,

já se na Homera Simsona moc nedívám, ale díl o Praze, Golemovi a rabi Lowovi se mi moc líbil. 


Philogyny
13. 10. 2022
Dát tip Kytička

Já miluju Homéra z Psanců. Poezie z něj teče jako droga. S tím se člověk musí narodit. 


Kytička
13. 10. 2022
Dát tip

Alenekar: Naprosto souhlasím, Alenko. To vymyslel Tomík .-).


Kočkodan
13. 10. 2022
Dát tip

Tomík mne kromě veršování překvapil i tím, že má ve svém věku už tak starého potomka. (mrkající smajlík)


Alegna
13. 10. 2022
Dát tip Kytička

Milé je to :)


Kytička
13. 10. 2022
Dát tip

Alenakar: Máš recht .-). Pravé domácí moravské klobásky musí chutnat přeci všem .-)


Alenakar
13. 10. 2022
Dát tip Kytička, Gora

Homer jako Homer - ať ten řecký nebo americký moravské klobásy dají si rádi vždycky.


Kytička
13. 10. 2022
Dát tip

Alenekar: Milá Alenakar, ale Tomášek nemyslel Homéra - řeckého básníka. Myslel Homera Simpsona :-) a tomu by jistě ty jitrnice chutnaly .-). Samozřejmě zná i Homéra (řeckého), ale má raději Homera Simpsona, sleduje ho v TV.

 


Kytička
13. 10. 2022
Dát tip

Alenekar: Milá Alenakar, ale Tomášek nemyslel Homéra - řeckého básníka. Myslel Homera Simpsona :-) a tomu by jistě ty jitrnice chutnaly .-). Samozřejmě zná i Homéra (řeckého), ale má raději Homera Simpsona, sleduje ho v TV.

 


Alenakar
13. 10. 2022
Dát tip Kytička

Kytičko, nejsem si úplně jistá, zda jitrnice existovaly už za Homéra, ale vím určitě, že by mu nejvíc chutnaly ty od nás z Moravy a Redergast k tomu.


Kytička
13. 10. 2022
Dát tip

Alenekar: Naprosto souhlasím, Alenko. To vymyslel Tomík .-).


Alenakar
13. 10. 2022
Dát tip Kytička, Alegna

Nejvíce se mi líbí ty Homérovy jitrnice. Tip.


Kytička
13. 10. 2022
Dát tip

Jani, Tomáškovi bylo v srpnu 12 let. Ještě má 17,5 letou dceru Aničku .-). Oba píší básničky a povídky cca od 7 - 8 let. 

Ty první dvě sloky jsem vymyslela já. Říkám mu to denně a ten  další a krásnější část je od Tomáška - mě s tím úplně rozsekal .-))).

Děkuji, milý Nami .-).

Děkuji všem za přízeň a krásný den přeji.

 


Nami 99
13. 10. 2022
Dát tip Kytička

To je roztomilé


Janina6
13. 10. 2022
Dát tip Kytička, blacksabbath, Zeanddrich E.

To mi připomnělo Neckáře a jeho "a miluju a maluju a miluju a maluju..." z Šíleně smutné princezny :-) Kolik je Tomáškovi?


Andělka1
13. 10. 2022
Dát tip Kytička

***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru