Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KAM?

17. 10. 2022
10
24
448
Autor
Crazy Ema

KAM?

Městem bloudím

Usínám

Lampa zhasíná

Poblikává

Smysl života uniká

Bůh ví kam


24 názorů

Crazy Ema
27. 10. 2022
Dát tip

Mari, já to mám tak napůl, malá vesnice za Prahou a každodenní cestování pražským MHD :)


Crazy Ema
26. 10. 2022
Dát tip

Mari, děkuji za Váš komentář i za Váš příspěvek. Bylo to spíš takhle:

Stanice metra

Kolem mě rozsvícející se světla

Na očích sluneční brýle

Baví mě tahle chvíle

 

Hezký večer :)


Crazy Ema
26. 10. 2022
Dát tip

Vesuvanko, děkuju moc i za tento komentář :) Jsem ráda, že se Vám moje poezie líbí.


vesuvanka
26. 10. 2022
Dát tip Crazy Ema

Pěkně napsaná báseň, vtáhne do atmosféry, TIP


Crazy Ema
26. 10. 2022
Dát tip

Aru, děkuju


Aru
26. 10. 2022
Dát tip Crazy Ema

je v tom lehkost


Crazy Ema
23. 10. 2022
Dát tip

Philogyny, děkuju za tvůj komentář


Philogyny
21. 10. 2022
Dát tip Gora

KAM? Městem bloudím Usínám

Lampa zhasíná Poblikává

Smysl života uniká Bůh ví kam

 

A máš z ní triádu, ta už vázaná je. 

Taky mám ráda tyhle chvilky, kdy jsem sama mezi lidmi, užívám si to.  

 



Crazy Ema
18. 10. 2022
Dát tip

Rem, líbí se mi, jak se nad tím zamýšlíš. Mě baví jen tak chodit městem v pološeru, když je ještě trochu světlo, začíná se stmívat a lampy se rozsvítí dřív, než si sundám sluneční brýle, přes který už v tu chvíli skoro nic nevidím. To jsem zažila zrovna včera, než jsem tu báseň pak doma v noci napsala.


Crazy Ema
18. 10. 2022
Dát tip

Radovane, asi Vám odpovím obdobně jako výše Muamarkovi. Oceňuji, že báseň o unikání smyslu ve Vás tento pocit, že jí něco chybí opravdu vyvolala, to bylo jejím účelem. Překvapuje mě, že jsem dokázala své pocity tímto způsobem vyvolat i u čtenářů. Děkuji za Váš komentář.


Crazy Ema
18. 10. 2022
Dát tip

Norsko, možná by mohla začít spíš svítit, to poblikávání asi nestačí ...


Crazy Ema
18. 10. 2022
Dát tip

Theo, už jsem si to zkusila a moc se mi líbí tvůj přístup k četbě, je to zábavný :)  


Norsko 1
18. 10. 2022
Dát tip

Mno. Nic moc. Ať bliká dál a mohutněji


Thea v tramvaji
18. 10. 2022
Dát tip Crazy Ema

A já jsme si to přečetla od konce a když vypustíte slovo  "zhasíná", tak je to docela dobré :) Schválně si to vyzkoušejte!


Crazy Ema
18. 10. 2022
Dát tip

Muamarku, když se nad Vaší kritikou zamyslím hlouběji, jsem ráda, že báseň o unikání smyslu ve Vás tento pocit o absenci jakékoliv emoce, myšlenky či čehokoliv, co by Vás oslovilo, opravdu vyvolala, to bylo jejím účelem. Jen mě překvapuje, že jsem dokázala takový pocit vyvolat i u čtenářů velmi konkrétně, což dokazuje i Vaše velmi negativní kritika o postrádání jakéhokoliv obsahu. Vázanost je opravdu diskutabilní, s tím souhlasím, záleží na úhlu pohledu. Děkuji za Váš názor a pokusím se s ním dále pracovat.


Muamarek
18. 10. 2022
Dát tip Crazy Ema

Toto vázaný verš vskutku není. A z obsahu si nedokážu vzít cokoli, co by mě oslovilo, co by na mě zapůsobilo. Nějakou emoci, myšlenku, cokoli...


Crazy Ema
17. 10. 2022
Dát tip

Honzyku, děkuju za trochu úsměvnější pohled :)


Honzyk
17. 10. 2022
Dát tip Crazy Ema

bůhvíkam já nemakám

jenom se tak usmívám

na zádech batůžek mám.... 


Emo, něco tomu chybí. V provedení i sdělení.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru