Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O síle hlasu (lodníka, …, či plavce na kajaku, na kánoe/ se toto netýká)

03. 11. 2022
3
12
244

 

 

 

 

 

 

 

 

O síle hlasu

(lodníka, …, či plavce na

kajaku, na kánoe/ se

toto netýká)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

 

 

V kostelích (ale i v mediích/ některých,

na Proglasu,..., či v Tv Noe/

se mluví hlavně tiše, a

 

 

 

přesto/ (o to spíše?obsah

slov/ do duše/ se silně vpíše.

 

 

 

Voda jemná břehy mele.. .

Hele - pravda veliká!


12 názorů

Al Jal Úd
10. 11. 2022
Dát tip

Sláva ateistům!

Sílu věřícím!

Věř jen v sebe, ne tomu světu

kolem, předem, zadem! 

Jednou větou řekni:

Nemám zájem!

 

Jinak pěkné i zajímavé komentáře 

 

 

 


Aru
06. 11. 2022
Dát tip

neboj Zeé, ti neznabozi viděli tvoji organizaci zevnitř, jak lidé bez přemýšlení, podobně jako ve škole žáci přijímají za pravdu, to co je jim jako pravda předkládáno, aniž by přemýšleli jestli to tak je ;)


To Ab.:

 

No řekl bych, že dnes, kdy se do kostela chodí jen vrcholně dobrovolně :), tam přeci jen bude jejich vyšší koncentrace :) (myslím lidí dobré vůle, slušného člověka bych já mnohdy raději potkat nechtěl :)  )

(( ...)).

 

 

A jinak (už jsem se ovšem o tom zde na Písmáku několikrát rozepisoval :) ), já do kostela chodím především pro služby církve (např. zpověď je především akt prevence.. :) )

(( ...)).


Abakus
04. 11. 2022
Dát tip

Miesto, kde  stretnem slušného šloveka nemusí a nie je dosť často práve kostol.

Nemyslím si, že odpustky a možnosť vyspovedania sa  z hriechov znižuje kriminalitu. To skôr stop autám, železniciam, lietadlám a regulácia počtu koní. Trochu to zníži akčný rádius homo sapiens.


.. .

No, říkal někdy již v roce 1946 kardinál Beran - Až budou prázdné kostely, budou plné kriminály :) - a měl pravdu .. :)

 

(( ...)).

Je zajímavé, že ti lidé, kteří na bohoslužbě v kostele třeba v životě nebyli, nejpřesněji vědí, co se tam čte a říká (ale každý svého štěstí strůjcem; - to platí i pro české (a slovenské) neznabohy .:) )


Je to pravda, a nejenom v kostele.


něco experimentu v provedení, povedené ve 3. a 4. verši, zajímavé i rýmování 


Andreina
03. 11. 2022
Dát tip Aru

Pravda? Pravda mezi lidmi může být zas jenom v člověku, jinak neexistuje.


Aru
03. 11. 2022
Dát tip

přesně Abakus, trefilas to, dav nepřemýšlí, ale je veden


Abakus
03. 11. 2022
Dát tip Aru

Intuícia mi velí vyhýbať sa organizovanému vymývaniu mozgov.


 

V kostelech je určitě pravda pro lidi dobré vůle s neodříznutou intuicí a otevřeným srdcem, Aru :)


Aru
03. 11. 2022
Dát tip

jo jo, Zeé, v kostelích je pravda, kde jinde že? ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru