Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Písmákova svíčka

10. 11. 2022
6
19
542
Autor
Uličný

mlčeti zlatem dohovoří

přimrzlá svíčka knotem k zemi

stojím tu ve tmě zima je mi

pustým a prázdným časuprostým

oděl mne život v směšný kostým

 

duchaplně svým hrdlem třesu

přiblblým veršem čelím děsu

na dubech vlaje suché listí

vítězný podzim básně čistí

 

toť dušeprázdná poezie

pro kterou písmem člověk žije


19 názorů

Alenakar
15. 11. 2022
Dát tip

Mně se líbí ty rýmy. Třebaže nejsou originální, jsou aspoň řemeslně povedené, což tvou satirku příjemně a roztomile zdobí. Tip.


Uličný
14. 11. 2022
Dát tip

Kecalové, rozumíte každému slovu této básně. Vaše reakce tomu jasně napovídají.  O tom to přesně je, rozumíte až to bolí a tak se tváříte jak mudřci šukající Pseudoterorii Soutěživou.


Litarts
11. 11. 2022
Dát tip

Safiáne - kecáte.


Safián
11. 11. 2022
Dát tip

Pane Litartsi, ano jsem snob. Když mi přijde řemeslník opravit vodovod, předpokládám, že po opravě nepoteče. Proč bych neměl mít stejný požadavek na básníky?


Safián
11. 11. 2022
Dát tip

Hilarie, omlouvám se, proč bys měl být idiot? Tvé básně jsou pěkné. Na Písmáku probíhá boj mezi skupinami, vedený často prostřednictvím parodických textů. Myslel jsem, že to víš.


Gora
11. 11. 2022
Dát tip

Kritika nedokonalé písmácké tvorby, třetí řádek ti moc neladí se zbytkem strofky - asi je tam právě takhle jen kvůli rýmu, ve čtvrtém ř. bych přehodila život mne oděl na začátek... oděl mne život v směšný kostým.


Litarts
11. 11. 2022
Dát tip

Pane Safiáne, jste snob.


Safián
11. 11. 2022
Dát tip

Hilarie, při tom, jak jsi tady dlouho, bys měl smysl této básničky chápat.


Safián
11. 11. 2022
Dát tip

Pane Litartsi, vaši reakci chápu tak, jako byste tvrdil, že je lepší, když pacient po operaci zemře, než že se uzdraví.


Litarts
11. 11. 2022
Dát tip

Neustále předvádím, že to umím lépe.


Safián
11. 11. 2022
Dát tip

Pane Litartsi, nedalo by se to, čím tady častujete autora, říci o vašich básních? Neodsuzoval jste podobně dokonce české překlady Baudelaira od špičkových překladatelů? Proč jste tenkrát nepředvedl, že to umíte lépe?

 

 


Litarts
11. 11. 2022
Dát tip

Ano, verše jsou přiblblé, jako celá báseň.


Safián
11. 11. 2022
Dát tip

Třetímu verši nerozumím.  Jinak pěkná básnička.


Norsko 1
11. 11. 2022
Dát tip

Když neočekává kladné přijetí, je všechno v pořádku 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru