Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ptáčci

14. 11. 2022
10
14
272
Autor
T(h)omík

Ležím už přes týden na břehu potůčku

ptáčci mě zobají zobáčky do bůčku;

musí si pospíšit s tukovou zásobou

zima je za chvíli, tak ať se nazobou.


14 názorů

Začátek textu - Ležím už přes týden - mi připomněl slova ze Zahrady - Ten co tu leží, je ještě svěží. 


Philogyny
14. 11. 2022
Dát tip

pro Mefistofelka

Moje zamilovaná kniha. Ale nevím, proč tu? Asi mi unikl krok sun krok...

 


I kdyby - výjimka potvrzuje pravidlo - tedy tak se to říká.:-)


T(h)omík
14. 11. 2022
Dát tip

V tom případě doufám, že jsem ho jako dítě neviděl, protože bych tím zpochybnil tu nezapomenutelnost. A dík za osvětu :-)


Mefistofelka
14. 11. 2022
Dát tip Philogyny

Na tom nic není, zvídavost se vždycky cení! Je to knížka pro děti a na to téma animovaný seriál. Je to příběh pro děti a dospělé, skvělý! Animovaný seriál podle knihy je ve stejném stylu jako příběh 2 medvědů - Pane, pojďte si hrát. Z wiki: Jiří Trnka napsal a ilustroval pohádkovou knihu Zahrada. Je příběhem pěti kluků, kteří zvědavě, ale rozechvěle otevřou starou rozvrzanou branku a vejdou do tajemné zahrady. Odhalí v ní rozličná tajemství – potkají kamenného trpaslíka, učenou velrybu, zlomyslného kocoura a pět slonů. Příběh, který má své kouzlo, poezii i humor, patří mezi díla, jež léta oslovují děti i dospělé, a je nezapomenutelný.


T(h)omík
14. 11. 2022
Dát tip

Budu vypadat jako negramota, ale vůbec netuším o čem je řeč :⁠-⁠D


Ten, co tu leží, je ještě svěží. (skvělá Trnkova Zahrada, pokud vím)


T(h)omík
14. 11. 2022
Dát tip

Můžeš zobat mezi ně

až dozobou k slezině :-)


T(h)omík
14. 11. 2022
Dát tip

Moc dík, to mám radost


bixley
14. 11. 2022
Dát tip

Zobou jak jim zobák narost...


Janina6
14. 11. 2022
Dát tip Gora

Tvůj černý humor se mi líbí čím dál tím víc.


Kočkodan
14. 11. 2022
Dát tip bixley

K dispozici maso daný –

konečně jsem zazobaný.


T(h)omík
14. 11. 2022
Dát tip

Lehce :-)


Norsko
14. 11. 2022
Dát tip

Lehce odevzdané


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru