Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.

21. 11. 2022
0
2
144
Autor
Bunda

Byl březen a já tě tam viděl, tak jsem napsal ale ty jsi bohužel nechtěla.

Hned jak jsem viděl tvou fotku, jak se culíš, řek jsem si že to znovu zkusím.

A ono to vyšlo psali jsme si a já byl šťastný, s tebou jsem cítil, že už nebudu tak sám a smutný.

Víš nevěřil jsem, že si semnou budeš psát. Jsi tak krásná, že jsem se bál.

Bál jsem se, že na tebe nemám, ale věděl jsem, že to s tebou nevzdám.

Každý den jsem doufal, že se uvidíme a někdy snad i políbíme.

Vždy, když jsme si psali, bylo to krásný jako bychom se už dlouho znali.

Když jsme se poprvé viděli, byl jsem nervózní, ale pořád jsem doufal že ten večer nikdy neskončí.

Viděli jsme se třikrát a pro mě to bylo nejlepší, i když se říká že všechno krásný jednou končí.

Vždy budu doufat, že mezi námi se to posune i když vím že jsem pro to neudělal vše.

I když jsi řekla ať si najdu jinou, to já neudělám chci mít tebe jako jedinou.

Na tyhle slova je asi brzy, chápu tě. Nic neuspěchám a budu doufat že jednou získám tě.

Kdyby to nevyšlo budu smutný, ale tobě budu přát jen to dobrý.

Jsi úžasná a doufám že budeš už navždy šťastná.

 

 

 


2 názory

Norsko 1
21. 11. 2022
Dát tip

Dopisy ..


You have been friendzoned, young padawan. Best to forget her and move on...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru