Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klaním se dlaním

01. 03. 2000
5
3
2350
Autor
AHED
Svým dlaním pláču do dlaní Posledním lidem do vlasů Květiny dám A šerpy už vlají kouzelným Bílým hedvábím pokrytá ňadra Blankytných dívek vzdálených lesů Svým dlaním sám se zpovídám Tak probuďte ve mně touhu Po nesplnitelném Po ní a Po něm (mým princům a princeznám chci se vzdát na kříž položit - uložt mé tělo do chladu aby zešedivělo) Svým promodralým dlaním Skládám poklonu To ony mou tvář vždy schovaly Klaním se dlaním Opatrujte moje tělo před zhoubným parazitem Tak probuďte ve mně lásku (pronikavě sálavou a silně kořeněnou anýzem Muškátem a Popelkou Břečťanem, co obtočí mi nohy Růžemi, které mne stály život A krví poraněných vlaštovek) Do svých chladných dlaní Do dlaní svých dlaní A jejich pavích per Ukládám své tělo k ledu Aby neshnilo Do dlaní svých dlaní Bezkrevně štkám A čekám kdy mě vrátíš Tam Odkud jsem přišel (na místo, kde kmeny plavou voda hoří a léto obléká se sněhem na místo červenočerných karet bílých králíků a Alenek) Za zrcadlo Dlaně mé dlaně Zavřete se Spojte své konce stenem Švem narozených dětí Stehem mrtvých lidí Dlaně mé dlaně Ochraňte sebe i mne...

3 názory

Toscana
30. 06. 2012
Dát tip
No, hlavně, že je to krásně napsané - na formu třeba časem dojde. ;-)

AHED
29. 06. 2012
Dát tip
Díky za povzbudivé kritiky Toscano. Kdysi dávno přecházel PISMAK na novy server a při převodu dat se stalo tohle, veškerá úprava textů zmizela a dokonce se mi tu a tam objevily i nějaké nesmyslné kategorie, jako například PAJPU (což ani nevim co je a to slovo se mi hnusí). Úpravu plánuji, ale zatím je to pro mě příliš velký objem práce, který tomu nehodlám věnovat. Možná až budu v básnickém důchodu:-))

Toscana
29. 06. 2012
Dát tip
krásně voňavé (jen bych se přimlouvala na klasické dělení veršů pod sebe, v téhle hutné formě se to hůř čte) *t

kafka
16. 12. 2000
Dát tip
že se dostanu až sem jsem netušila, co se dá dělat... kde to pokračuje?

Saxanka
06. 07. 2000
Dát tip
Já se klaním Tvým dlaním Nádhera,bolíš,ale ta bolest je krásná mrazivě chladivá a lehounká,občas spadne na mne jako kámen tíživá realita V Tvých básních jsem jako ve Snu....

Print
11. 03. 2000
Dát tip
Říkáš to, co já prostě neumím... A jsem šťastnej, že to neumím...a šťastně blbej a opilej v naději, že to trošku říkáš i pro mě...

hezky to voní a nejen anýzem...

Bibša
02. 03. 2000
Dát tip
paví péra dlaní... úžasné! Ale zkus otočit list, třeba tam budě něco o Ní a o Něm, co tě potěší...

Rivka
02. 03. 2000
Dát tip
... ty mě tedy dneska dostáváš...

Bára Braun
01. 03. 2000
Dát tip
..ách né ... emoce jsou tak nakažlivé..och smutno AHEDKU mi je. To je depresivní. Tož co s Tebou Ty kluku ušatý ? Nemůžu tam najít žádnou naději. Je to krásně vyjádřeno, ale bolí to.

Laďa
01. 03. 2000
Dát tip
Něco jako Bára. Ale je to hezký.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru