Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet pro Laďu

01. 03. 2000
3
0
2135
Autor
Merle

Další z najednou vypuklého seriálu...

Za límec vzala mě podivná nálada, bláznivá touha se vloupala do hlavy. Není to až zas tak šílená záhada, ovbyklé věci mě už prostě nebaví. Prazvláštní pocity přijímám jedině. Nemožnost neberu za předem danou. Přání mé jediné polechtám nevinně... Zahrát si s Laďou na schovávanou! Přijala! A rázně s pikolou počítá. Lednička mě chladnou náručí uvítá, po pěti minutách pěkně mě zebe... Snad jsem si měl vybrat teplejší skrýš. A proč jsem umrznul? Neuvěříš... Hodinu hledala jen sama sebe.
mike
20. 11. 2000
Dát tip
Laďu jsem četl před nedávnem. Doufám, že už není taková smutná. Souhlas s Bibšou, žádnou bys neměl vynechat, na druhou stranu tě i trochu chápu, protože, kdybys měl psát sonet každé na Písmáku, tak by sis ani nemohl jít několik let dopřát spánku.

Prokletí
22. 10. 2000
Dát tip
chápu, šlanda muší bejt, né?o) m.

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Sonet pro Laďu: NAA-mám Laděnku příliš rád, nedá mi nebránit ji...asi věděla proč nehledala kus flákoty v refridžrejtru ... jéžiš i já a englyž...hahaha má tě rádo ... no i když (kopie z Cimrmanova Aktu - mluví Láďa Pýcha, učitel) m.

Laďa
17. 10. 2000
Dát tip
Prokletí :-))) merci bcp

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
bcp -něco jako TBC nebo THC? ....hahahahahahah m.

Laďa
17. 10. 2000
Dát tip
Prokletí přece beaucoup.

Merle
02. 03. 2000
Dát tip
sidi: tvoje uznání je pro mě obrovskou pochvalou.
Lyryk: to skryté je trochu osobní, a není třeba to chápat...
Azalin: no, rád bych napsal ještě tak dva tři... ale asi už to nezvládnu.

vzalo mě to za límec a vykrákalo, půjdu radši do sebe...

Kyslik
02. 03. 2000
Dát tip
......myslis,ze sa nasla?

Bibša
02. 03. 2000
Dát tip
Merlíku zvládneš, nesmíš si dovolit některou z přítomných vynechat nebo budeš krutě odsouzen :-))) Jsi úžasný!!!

sidi
01. 03. 2000
Dát tip
Merlíku ukrutně jsi mě rozesmál. Před tebou je každá ženská nahá. :-))))

Bára Braun
01. 03. 2000
Dát tip
Merlíčku....co dodat :-)...vzals mě za límec...teda za srdce jen nevím, jestli jsou dovoleny všechny hmaty :-))))

Anonym
01. 03. 2000
Dát tip
:o)))))))))

sidi
01. 03. 2000
Dát tip
Nedá se nic dělat, jsem tu znova. Za to jaks ji rozkryl máš u mně spoustu bodů.

Laďa
01. 03. 2000
Dát tip
To se bavíte, co? Co sidi?

Špuntík
01. 03. 2000
Dát tip
tak to je dost dobrý....

Lyryk
01. 03. 2000
Dát tip
Opravdu nechápu, nechápu a nechápu!! Proč? :-((

sidi
01. 03. 2000
Dát tip
Zlomil jsem pravítko, vypil flašku kyseliny citronový, dvakrát přeládoval mašinu, ale furt je to stejný! Díky, díky, díky!!! Slibuju že už víc nepříjdu. :-))))))))))))))))))))
p.s. Laďi tenhle sonetík je pro tebe, nenech si žádným mizerou pokazit radost.

B.Ezejmenij
01. 03. 2000
Dát tip
je to .. je to... je to krasny :)

AZALIN
01. 03. 2000
Dát tip
Nevim.. neprehanis to uz trosku?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru