Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Srdce

02. 01. 2023
5
7
322

Mám srdce vystřelené z pouti. Mezi černou a bílou mísí se v něm celé spektrum. Však jak mám cítit, když je papírové? V paprscích vyčtu, kde zbývá prázdné místo. Co je třeba spojit. Jak marioneta vlastních zákrut se odpoutávám ze šustivých nití. Pokračuji dál gepardími skoky. Na obloze zavěšené nové srdce. Oči doširoka otevřené.


7 názorů

Ahoj Goro,

myslím, že Poezie v próze je i přes drobnost mých básní ta pravá. Ale to je asi věc názoru. Každopádně díky za kritiku. Lubor.


Gora
24. 01. 2023
Dát tip

Lubore, básně v próze a poezie v próze je jedna kategorie, dáváš je správně. Pak je tu ještě /podobná/ miniatura prozaická, tu jsme měla na mysli v tomto textu... Jsem ráda, že systém avíz u tebe padnul na úrodnou půdu.


Díky, milá Goro, za pomoc při ovládání Písmáka, už by to mělo být v pořádku. Lubor.

 

P.S.: Považuji ty textíky za básně v próze, taková kategorie tu není, tak je dál dávám do Poezie. L.


Ahoj Alegno, díky za kritiku básně v próze Srdce, alespoň první půlka se ti líbila. Thnx, Lubor.


Ahojky Goro,

děkuji za kritiku, ano, píšu dost krátké básně v próze, tak mi to sedí, mívám inspiraci jen krátce,pak mizí. Dík, Lubi.


Alegna
02. 01. 2023
Dát tip Lubor Vyskoč

Možná si vís pohrát s formou.

První polovina se mi líbí, za ni tip.


Gora
02. 01. 2023
Dát tip Lubor Vyskoč, Bačkovský

Lubore, tvá poezie v próze je fantazijní záležitost a početla jsem ji se zájmem. Polemizovala bych o kategorii... mně se textík jeví jako miniatura prozaická.

Nenechej se odradit, co člověk, to názor.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru