Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

My

01. 03. 2000
1
0
1985
Autor
Laďa

Innominepatrisetspiritusankti amen. Na prsou kříž jsem si vyryla a pláče. Mé prsty se dotkly rány a slzy stékají ke kotníkům. Křižujeme sebe a děláme se oběti. Podívej se na mě. Copak to nevidíš? Jedová sůl se mísí s mým hlasem, možná se změníme, možná, časem. Já nic, já se kaji, ať hodí kamenem, kdo jednou nebyl nevěrný, kdo nezradil své vědomí. Každý někdy zalže, aby sám sebe si přesvědčil. Že je to tak v pořádku. Já jsem nic nedělal. Mé slzy se vpíjí hluboko do země a svými kořeny mě nepustí dál. Pomalu zkamením, zapomeň, neslyším. Krvácím, umírám.
Prokletí
21. 11. 2000
Dát tip
já věřím v to, že mimo hmotný svět existuje jakýsi božský pricip ... něco duševního ... ale ne dědoušek pánbíček na mráčku, ju? ;o) m.

Laďa
21. 11. 2000
Dát tip
Prokletíčku věřím v přesně to samé. Jen mě to zatím pořád svádí si božskou jednotu nějak formulovat hmotně. ...jednou budu dál...

Prokletí
21. 11. 2000
Dát tip
hmotně? vysvětli ... m.

Laďa
20. 11. 2000
Dát tip
No to proto, že každý má svého boha, každý potřebuje někoho na věření. A Bůh je popisován a zmiňován všude, tak se nám nějak jaksi automaticky jeho jméno plete do našich motliteb. Je to tak?

Prokletí
19. 11. 2000
Dát tip
*My: zpověd flagelantky? pátý a šestý řádek je moc pěkný ... fráze o házení nevinných kamenem je trochu ohraná, ale nevadí ... kořeny slz-velmi dobré ... mě přijde konec jako absolutně vyhovující, celou tuhle b. beru jako zvláštní modlitvu, a posledních pět řádků je něco jako amen ... docela se mi líbí tahle tématika, jen porvtzjue jak moc se my všíchni občankověateističtí lidé neubráníme vlivu křesťanskejch kořenů .... moccc chválím, ma petite... m.

Sluníčko
19. 10. 2000
Dát tip
o:

clovrdik
11. 04. 2000
Dát tip
až půjdu z práce, najdu si nějaký pěkný šutr. Jinak špuntík to už vyjádřil za mě

Silvinka
31. 03. 2000
Dát tip
Nechcem aby ktokoľvek koho poznám niečo takéto prežíval. Ten smútok je tak veľký, až sa zdá, že to táto stránka neunesie. Laděnko nesmutni. Ps: Súhlasím so Špuntíkom, niekedy je lepšie nechať viac priestoru pre myšlienky čitateľa a nesumarizovať už vypovedané.

Máša
07. 03. 2000
Dát tip
Osobně moc nevím, jak bych se k tomu vyjádřil, ale rozhodně bych zůstal žít.

Merle
02. 03. 2000
Dát tip
Můžu hodit třeba květinou? No, ale raději nějakou trnitě nepíchající. Ať dál svítí tvoje sluníčko a souznící si mraky vezme hurikán.

Bibša
02. 03. 2000
Dát tip
merle květinou??? Ty barbare!!! :-))

Ladi, neplač... jen udělej krůček dopředu a neohlížej se.

Špuntík
01. 03. 2000
Dát tip
až na ten konec je to skvělý........ten konec je nějak předem danej.......celou tou básničkou....

Lyryk
01. 03. 2000
Dát tip
Nevím, asi všechno beru moc vážně.. :-((

sidi
01. 03. 2000
Dát tip
Asi je to příliš osobní, a proto těžko přenosné, (nebo nejsem dost vnímavý). Souhlasím se Špuntíkem.

Kyslik
01. 03. 2000
Dát tip
....nebol som neverny......a kamenom nehodim.....je to prilis osobne a myslim,ze prave preto tazke ........

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru