Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

žiletka

01. 03. 2000
0
0
1646
Autor
Brettt

Tohle me napadlo ráno při zkoušení. Teda až po nem, při tom jsem na to neměl čas. Normalně přijdu do školy, sednu do lavice a příde profesorka! a že bude zkoušet. Jestli jste nekdy měli ten pocit, tak víte o čem budu mluvit: já prostě VĚDĚL, že budu zkoušenej. Cítil jsem, jak na mě kouká a řikal jsem si: jestli zvedneš oči, a vaše pohledy se setkaj, je konec! tohle jsem si řikal.... a pak já blb zvedl hlavu!!!

žiletka (to je nadpis) Ruka ostří svírá, krvácí. Pak záblesk touhy vrátit všechno zpátky. Ten oka-mžik. A pak uděláš - šmik.
Janis
03. 06. 2001
Dát tip
...měl jsi to vzít s obočím.....

Merle
02. 03. 2000
Dát tip
:-))))))

Bibša
02. 03. 2000
Dát tip
Jéva, to já měla telepatistické schopnosti lépe naučené, ozývaly se o den dřív:-)))) uměla jsem to! No na co ty nemyslíš ve škole...:-( Místo abys koukal po copatých spolužačkách...

Brettt
02. 03. 2000
Dát tip
milá bibšo, co myslíš že dělám po zbytek dne?

jACK
01. 03. 2000
Dát tip
touha byt zkousen, chvalim :-))))))))))

Lampář
01. 03. 2000
Dát tip
Fuuuuj. Hypnotizovat ucitelku, to se dela ?

moooc pěkný, dávám jedničku s hvězdičkou :))

B.Ezejmenij
01. 03. 2000
Dát tip
znam to znam to znam to !!!
ANO !

Laďa
01. 03. 2000
Dát tip
Znam to. Ale nesmíš přece podřezat učitelku.

Kyslik
01. 03. 2000
Dát tip
...........neurobim.............to ani tebe ani tej ucitelke

:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru