Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Duha

08. 02. 2023
5
8
245

Kudy jde má dřevěná mysl? Toulá se pastvinami blízko Betléma. Pomalu se vzdaluje do mlhy. Přichází déšť, nevadí mi. Mění se ve sníh, nevadí mi. Protože odtud vzešlo světlo. Říkám si, jestli mě slyšíš? Tolik se toho hrne, padla přehrada. A úzké je ucho jehly. Ale s povahou je těžké hýbat. To dokáže jenom Tvoje Láska. Která je jako duha: z vody. U Tebe mám domov, kde jednou duch omládne.

 


8 názorů

Opět děkuji, připravuji rukopis Skleněná osnova, tam budou tyto básně v próze. Lubor.


Bačkovský
02. 03. 2023
Dát tip

Duchovní (snad to není klišé) poezie. která není nasládlá.  "Kudy jde má dřevěná mysl?" nebo "To dokáže jenom Tvoje Láska. Která je jako duha: z vody. " Není co dodat, možná voda křtu?  A radostný  závěr.  Dle mého soudu krásný text.


Ahoj K3,  Díky za kritiku... L.


Lubor Vyskoč
12. 02. 2023
Dát tip Gora, Alegna

Ahoj Goro, jde o Ticho an sich, vyšší formu, než je pozemská :-) L.


Lubor Vyskoč
12. 02. 2023
Dát tip Alegna

Díky, Alegno... Atmosféra textu tam určitě je. L.


K3
09. 02. 2023
Dát tip

Písmo je takové nevýrazné, jak v té mlze o které píšeš, ale jinak dávám za pravdu výše..


Gora
09. 02. 2023
Dát tip

Vytříbené to je. Jen bych asi neužila velké T, pokud se nejedná o formu oslovení - dopis apod.


Alegna
09. 02. 2023
Dát tip

Líbí se mi atmosféra textu


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru