Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Střepy

17. 02. 2023
7
4
269

Z rukopisu Skleněná osnova

 

Jarní vítr přivál zabijáka s atakami. Bula vysvětlení - žádná není. Čelní laloky rozpoznaly změnu a ladí se na nemoc. Ohrožený druh látkového stegosaura sleduje mě jedním okem ze židle: Úzkost hřeje se mi na prsou jak had. A střepy zmateného vědomí se rozletěly coby chmýří. Ve třech bolestivých dnech.

 


4 názory

Ahoj Safiáne,

báseň v próze je z připravovaného rukopisu Skleněná osnova, už jich mám asi 40 použitelných. Některé jsou kratší, jiné delší, píšu v krátkých okamžicích inspirace, pak už jenom dolaďuji a upravuji či škrtám. Díky za podnět! Lubor.


Safián
17. 02. 2023
Dát tip

Je to zhruba jako čtrnácti až šestnáctiveršová báseň. Stručný, hutný popis. Zajímalo by mě, jestli by sis troufal na sbírku podobných, ale pokaždé z jiného soudku pocházejících a jinak laděných kousků. To by mohlo být zajímavé.


Ahoj K3,

 

já píšu v okamžcích, pak už jen dolaďuji, někdy to vyjde delší, někdy ne. Ale díky za námět. Lubor.


K3
17. 02. 2023
Dát tip

Takhle se mi to zdá dost krátký na ty dlouhé řádky. Co takhle stránku... nebylo by to lepší? Záleží jak je to dlouhé...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru