Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(Citát) "Kdož chceš jít za mnou, zapři sám sebe, vezmi svůj kříž a následuj mě!

20. 02. 2023
1
2
226

 

 

 

 

 

Další Evangelium

 

 

(aneb Kdo by si chtěl vymyslet Krista, musel by být větší, nežli On :) )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Motto:

Zprávy o Ježíši / z ruky prvé/ do uší lidem všem; ať jsi

 

knechtské, anebo urozené krve - Evangeliem začínej svůj den..

 

 

 

 

 

 

*(Svatý  Matouš, Svatý Lukáš, svatý Marek, svatý Jan, aneb

zápisy od těch, co s Ním (s Ježíšem) přímo zde dole chodili

 

*(tehdy tito ovšem/ rozhodně svatí/ ještě nebyli!) )

 

 

 

 

 

 

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

četba k katolických kostelů z minulého týdne (výběr, 01.)

 

Ježíš řekl svým učedníkům: "Kdož chceš jít za mnou, zapři sám sebe, vezmi svůj kříž a následuj mě!

 

Neboť kdo by chtěl svůj život zachránit, ztratí ho, kdo však svůj život pro mne ztratí, nalezne ho.

 

Neboť co prospěje člověku, když získá celý svět, ale ztratí svou duši?

 

Nebo jakou dá člověk náhradu za svou duši?

 

Syn člověka přijde ve slávě svého Otce se svými anděly a tehdy odplatí každému podle jeho jednání.

 

Amen, pravím vám: Někteří z těch, kdo tady stojí, neokusí smrt, dokud neuvidí Syna člověka, jak přichází se svým královstvím."

 
Mt 16,24-28
 
 
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

2 názory

 

 

.. .

 

(Někde jsem čítával:  Kdo chce jít za mnou, zapři sám sebe každý den, ..., vezmi svůj kříž a následuj mě .. :);

ale to snad napadne ..každého :), že sebezápor a usebranost, td. , aby vedly k cíli, musí být tak nějak dlouhodobé..:)  )


Zeanddrich E.
20. 02. 2023
Dát tip supizmus

 

.. .

 

(Někde jsem čítával:  Kdo chce jít za mnou, zapři sám sebe každý den, ..., vezmi svůj kříž a následuj mě .. :);

ale to snad napadne ..každého :), že sebezápor a usebranost, td. , aby vedly k cíli, musí být tak nějak dlouhodobé..:)  )


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru