Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svatý Valentin

28. 02. 2023
0
0
135
Autor
Kávička
  1. Dneska je svatého Valentýna a já ještě nic nemám pro Honzu. Musím zajet do města abych něco koupila ale ještě nevím co to bude. Napadá mě spoustu věcí ale říkám si to nemá cenu tak se rozhodnu koupit flanelový polštářek protože ten na kterým usíná už je takový vyžvejkaný a už není ani poddajný. Prohlížím si spoustu druhů než mi jeden padne do oka. U pokladny sem si všimla na stojánku pěkného oblečku u kterýho si říkám jó to se Honzovi bude líbit a rozhodnu se že si ho obléknu ještě tady, teda až ho zaplatím. Jdu do kabinky a obléknu si obleček a říkám si to bude koukat až mě začne vyslíkat. Jedu zpátky domů kde přípravným výborný oběd. Když jdu po schodech domů tak vidím Renatu jak sedí na studených schodech a je smutná. Ptám se jí co se stalo a proč je tak smutná a rychle odemykám dveře ať jde dovnitř. Renata mi začala vyprávět že se s Jankem hnusně pohádali a že potřebuje být chvíli sama. Povídali jsme si, a u toho semnou vařila oběd. To mezitím Honza došel domu z práce. Nebil nijak zvlášť nadčený že je tady moje kamarádka a zrovna na Valentýna když měl svý plány na dnešní den. Zul si boty a šel se osprchovat kvůli skelné vatě že ji měl i v trenkàch. S Renatou jsem připravila obět na stůl a otevřeli jsme víno a Honzovi jsem otevřela pivo než došel za námi. Koukala jsem že přišel pouze v trenkàch a tričku když tady byla Renata, ale ji to bylo úplně jedno protože to samé by udělat i její Janko. Když jsme jedli tak sme si povídali a konejšili Renatu že se to stává a že všechno bude v pohodě jen ať ho nechá vychladnout. Sklidilo se ze stolu nádobí po výtečném obědě a Honza mi povídá že až Renata pojede dom tak zahrajeme jednu hru co pro nás koupil. Renata byla zvědavá a chtěla aby ji tu hru Honza ukázal, ale Honza nějak nechtěl a tak sem mu řekla ať to ukáže že ji chci taky vidět. Podal mi hru a já sem se uculila a podívala se na něj i na Renatu. Renatě to nedalo a šla se zamnou podívat jaká hra to je. Povídala mi no to může být zajímavé nezkusíme ji? Podívám se tázavým pohledem na Honzu jestli jo nebo né ale nečekala sem takovou reakci co udělal. Tleskl rukama o sebe a řekl tak pojďme žilina, jde se hrát a sem zvědavý která z vás ustoupí jako první. Rozdělali jsme krabici a koukám že jsou 2 druhý kartiček tak sem se zeptala jestli zlatou nebo červenou a Renata byla pro zlatou i Honza. Mě to bylo jedno kterou barvu budem hrát. Vyndali se zlaté kartičky a hráči pole ve zlaté barvě a hrací kostku s 3 figurkamy, roztáhla se hrací deska a koukáme jako divý co tam je. Na některých políčkách byli bubliny s úkolem a po celé hrací ploše byli různé erotické náměty s polohami. S Renatou sem prokonzultovala každou polohu která je dobrá (kterou máme rádi) a která je zajímavá a že ji vyzkoušíme doma, smáli sme se jak potomi. Honza jen kroutil hlavou a smál se u toho, že se nad obrázky takhle bavíme. Hra začínala tím že hráč co hodí kostkou a bude mít 6 nasazuje svojí figurku na start a hází ještě jednou. Honza začínal pak Renata a já na konec. Honzovi se podařilo hned na poprvé hodit šest a 3 pak hází Renata a také hodila hned 6. Já mezitím co házeli kostkou přečetla pravidla. V tom někdo zvoní u dveří Honza se šel podívat kdo to je. Soused Radek si chtěl dát s Honzou pivo. Honza mi říká Radku teď né zrovna sem začli hrát zajímavou hru. To bylo pro Radka pozvání do hry, nikdo neprotestoval jelikož nikdo z nás nevěděl co se skrývá na kartičkách psáno. Tak fajn pod hrát taky. Představili SME Renatu s Radkem a mohlo se pokračovat v kostce se řekli Radkovi pravidla. Házím kostkou a mám taky 6 házím znovu a mám 5 a na poličku 5 je bublina s textem vezmi kartičku a čti pak udělej co je psáno to je dáno. Zvědavě sem zvedla kartičku potichu si ji čtu a hold musím ji splnit hned  jelikož mám na ni napsáno: na proti tobě je hráč/ka které musíš sundat z krku řetízek a líbat na krku minutu, za nesplnění úkolů bude vybrán libovolný fant  dotyčným hráčem. Naproti mně seděl Radek, stoupla sem a přešla k němu ze zadu, na krku má silný stříbrný řetěz. Prsty rozepínám a pokládám na stup před něj a přitom ho líbám na krku. Všeci na mě koukají s otevřenou pusou a čekají co dál ale já se otočím a jdu si zpět sednout na své místo. Hází Radek a 6ku neměl tak nenasadil svou figurku, pokračuje Honza a hned chytl políčko s faktem, začal se smát a říká to je teda hned musím něco dál dolů. Jenže byl jen v trenkàch a tričku tak si začal rozepínat řetízek na krku a dodává připomínku ještě že jich mám 5 a směje se. Renata je na tahu a hází, taky má fant, to už sundavá tričko. Honza se špekulácky směje jelikož ví že Renata má o proti mě větší prsa. Radkovi spadla brada. Renata má prsa řekla bych že větší trojky. Takhle hra šla dál a na některých polích bylo psáno. ,,smůla jdeš na start" Takhle to šlo téměř hodinu než sme zůstali vseci nazí a jedna z karet byla taková že buď fant nebo otoč hráči pole na červenou plochu. A to už bylo něco to vám povím, na obrazkách byli odvážnější polohy. Na Klukách už bylo vidět že mají choutky v trenkàch. Zrovna byla na řadě Renata a stoupla si na políčko s kartičkou, vzala a četla si ji pro sebe, kartičku odložila a postavila se a zalezla pod stůl, nikdo sme nevěděli co má udělat a ktomu ještě pod stolem když v tom Radek poskočil na židli a to už se Honza podíval co se děje. Když uviděl Renatu s Radkovim ptákem v puse tak se začervenal. Podíval se na mě a já sem nevěděla co je tak sem se zeptala co mu je a to Renata zrovna vylezla z pod stolů zpět na židli a smála se jak pitomá, Radek se Červenal. Říkala sem si sama pro sebe no kurva co to je za hru. Ale co? Takhle to šlo dál než Radek vytáhl kartičku s úkolem : minutu orálně dráždí hráče po pravé straně ale nesmí dojít k vrcholu. Hra se hrála podle hodinových ručiček a Honza začínal pak Renata já a na konec Radek, takže to vycházelo na mě. Vedle stolu na pohovce se uskutečňovali úkoly které neboli na programu za bílého dne. Po jeho pravé straně sem seděla já. Radek se omluvil Honzovi a vzal mě za ruku a vedl mě k pohovce, posadila sem se a on mi začal stahovat kalhotky černé krajky,nechala sem ho a čekala Honzovou reakci ale žádná nebila. Radek řekl Honzovi ať dá na telefonu odpočet na minutu a sklopil hlavu k mému klínu,já sem se upřeně dívala na Honzuv výraz ale nic protože on čekal zas co já, jak se budu tvářit jestli mi to bude dělat dobře či co? Radek mi roztáhl kolena od sebe a přitiskl své rty na mou kundičku a jedním tahem mi ju přejel jak nanuk aby mi ji zvlhčil, potom začal špičkou jazyka kroužit okolo brázdy až do ní zajel jazykem aby mě ochutnal. Pokračoval na můj hrášek a mě to připadalo že chce ukázat jak to umí ale než se rozkmital jazykem tak zazvonil odpočet. Byla sem na řadě a byla sem ráda že sem s figurkou přeskočila políčka jak s bublinou tak s kartičkou, byla sem z obliga. Hrál Honza a dopad stejně jako já, hrála Renata a její figurka doskákala na políčka s bublinou a kartičkou. Renata si ji přečetla a váhala zda to má udělat či né ale neměla už žádný fant tak šla a přemýšlela koho má vzít. Znám Renatu spoustu let a vím že má radši chlapa při těle než hubenčího. Vybrala si Honzu a ukázala mu kartičku na které bylo psané: vyber si hráče opačného pohlaví a předveďte 5 různých poloh ve které bude 10x zasun s podmínkou že nikdo z vás dvou nesmí dojít k vyvrcholení. To byla kurva výzva pro oba. Vzali to sportovně. Oba se na mě podívali a chtěli něco říct když sem je přerušila se slovy je to hra nebo chcete prohrát a nechat mě tady s Radkem? To se nelíbilo Honzovi tak přikývl a šel k pohovce tak si s Renatou řekli jaký polohy to budou a šli na to.
    1. Poloha.  Honza si sedl na okraj gaučku a opřel se rukami o zem Renata si na Honzu obkročmo sedla tak že byla zády k jeho obličeji. Uchopila Honzi péro do ruky a nasměrovala si ho do kundičky. Pomalu se nabodávála na můj chobot. Honzovi se tahle pohár moc líbí. Radek počítá dorazy a jde na něm vidět že by si to rád s Honzou vyměnil.
    2. Poloha. Renata si pouze klekla na kolena a přidržovala se opěrky takže Honza stál a mohl přirážet, její kundička už čvachtala a s každým přirazem sem tam chtěla být já místo ní, Radek opět počítal.
    3. Poloha. Byla zajímavá pro mě takhle sme to s Honzou ještě nedělali. Renata si lehla na zadkem na hranu opěrky na ruce a Honza si jednu nohu dál vedle jejího zadku a druhou no na opěradlo takže byl skoro v podřepu a dám si ho nasměroval přímo do ní. Jen tam vklouzl a mohl začít odpočet.
    4. Poloha. Honza Renatu chytil do náruče a prskticky ji držel jednou rukou a druhou si zasunul péro do ní a jen si přidřepl, zvedal Renatu na horu a dolů.
    5. Poloha. Si ji Honza položil na gaučik na břicho a pokrčil ji jednu nohu. Honza začal přirážet tak moc ze každý příraz Renatou škubnul.
    Hrála sem já, moje figurka stoupla na kartičku tak sem si ji přečetla na které stálo orálně uspokoj hráče opačného pohlaví po dobu 3 minut s podmínku že nesmí mít vyvrcholení. Věděla sem že když si vezmu Honzu tak do 3 minut mého kouření bude, tak sem šla k Radkovi a ukázala kartičku. Podíval se na mě a s úsměvem říká tak pojď. Šel ke gaučku a sedl si do takového polosedu. Péro mu stalo u dlouho. Tak sem jej uchopila rukou ale hned jsem poznala že moje péro je silnější. Pootevřela sem pusu a pomalu sem začala kouřit, vyndavála a zasouvala, jazykem kmitala po špičce žaludu. Všechno jsem dělala velmi pomalu a hlouze než sem ho polkla a párkrát přitlačila a vytáhla z pusy v tom odpočet skončil. Na řadě byl Radek a také si svoji figurku postavil na kartičku na které bylo psáno uspokojuj orálně stejněho pohlaví 3 minuty. Přešel k Honzovi a dál mu to přečíst. Honza na něj vykulil oči a řekl mu jestli budeš kousat dám ti dělo. S Renatou sme se začali smát protože nám bylo hned jasné co má za kartičku. Honza se postavil a Radek vzal Honzovi nádobí do pusy a to si Honza nemohl nechat ujít a chytil Radka za hlavu a začal přirážet tak já on sám chtěl. Radkovi začali téct slzy jak nečekal tak hluboko a poradny příraz. Honza na něj koukal a ptal se ho tak co líbí se ti to takhle, aspoň víš jak se cítí tvoje když ji to uděláš. V tom momentě mi přišlo že mu dělá schválně jen díky tomu jak se mu Radek chlubil jak to udělal svojí. Odpočet skončil a Radek byl na Honzu naštvaný že to udělal takhle. Konečně zazvonil odpočet a Honza ho uvolnil ze svého sevření. Radek to mu nemohl uvěřit že mu připomněl jak mu řekla že to dělá svojí ženě. Hrál Honza a dostal kartičku s textem použij jakýkoliv erotickou pomůcku na opačném pohlaví na minutu s podmínkou nesmí dojít k vyvrcholení. Honza odemne věděl že sem se Renatě chlubila s erotickou hračkou jakou mi pořídil. Tak přešel k Renatě a podal ji kartičku, odešel pryč a hned došel zpátky s erotickou hračkou. Vzal Renatu ke gaučku a řekl jí ať si lehne. Rozdělali ji kolena od sebe a jednou rukou ji oddělal pysky až na něj vykoukl poštěvák i její vztup. Přiložil ji hračku ke kundičce a pustil na malí stupeň odsávání. Renata sebou škubla jelikož nevěděla co to bude dělat. Honza to nainstaloval na poštěvák a čekal jestli se začne třást ale Renata sebou začala škubat. Kundičks ji slyntala tak že se Honzovi chtělo hlavu zabořit do jejího klína, když už se nakláněl tak Radek zavolal stop. Renata byla úplně mimo taková rozrušená celá se chvěla a sama přiznala že ještě chvilinku a byla by hotová. Řekla musíš mi to taky objednat to bude můj milenec. Honza se zasmál a říkal no to už takových milenců Verča má. Renata házela a kupodivu měla štěstí že nepostavila figurku na políčko s bublinou a kartičkou. Pokračovala sem já, taky sem přeskočila a pokračoval Radek když hodil kostkou a posunoval figurku na dané políčko s kartičkou s popisem zdrziš se na 1 kolo, po tu dobu budeš dražit oba hráče co sedí u tebe což byl Honza a já. Honza hází a opět nic pokračuje Renata. Figurku postavila na bublinu s textem hrej si se spoluhráčem stejného pohlaví 2 minuty. Honza nastavil odpočet a čekal až obě budem na gaučku a pověděl že mužem. Ani jedna SME nevěděli co máme dělat ale nějak sme na to přišli obě lehli SME si na sebe do polohy 69 a začali SME si stou druhou hrát nejdříve prstem pak dvouma a připojili sme obě i jazyky a kroužili, olízly, sáli. Přežila sem ji až sem dorážela na doraz, ježiš jak ona tekla tak to mlaskalo. Renata mi dvěma prsty přejížděla přez poštěvák a do kundičku a znovu. Nechala svá prsty v mojí kundičce a jemně mě sala poštěvák pak jej v cucla a já se jen modlila aby řekli stop protože už Renata byla tak  vzrušená že sem cítila každou chvíli její třesoucí se pánev. Honza nám dal stopku. Bylo vidět že je oba naše divadýlko vzrušovalo. Hraju já a chytla sem černýho Petra takzvaně na kterým stálo po dvě kola budeš s každým hráčem spolupracovat při plnění jeho/jejího úkolu. Takže sem kartičku otočila a položila na hrací pole tak aby si ji všichni přečetli. Pokračoval Radek a stoupl na kartičku tak si ji přečetla a dal jí Honzovi i Renatě a i mě jelikož na ni měl psaný tvůj spoluhráč a spoluhráčka s tebou budou předvádět 3 polohy po době nezbytně nutnou 3 minut jedné. Nějak sme vymysleli polohy které budou a šli sme na to. Radek si lehl a Renata na něj ale zády k obličeji, Honza k ní a nasměroval ji péro do pusy a já sem si lehla na Renatu tak jak byla. Než se začlo tak se nastavil budík aby zazvonil za 3 minuty. Začali sme, Honza mi palcem dráždil klitoris a Renatě ho vsunul do úst. Radek zatím vzniknul do Renaty a bušil do ní, takto to trvalo 3 minuty než se změnila poloha. Honza ptáka vytahoval z Renaty a vsouval do mě ale pořád mi dráždil klitoris. Tak že Honza měl dvojí hned u sebe. Po třech minutách sem si klekla na čtyři a Renata taky jak já jen hned na mě a obě sme se přidržovaly rukama. Honza šel k nám ze zadu a Radek ze předu. Renata mi ho začala kouřit a Honza mezitím vzniknul do mě a vytáhl a znova pak do Renaty a takhle si nás střídal když už sme s Renatou byli tak nabuďené tak ho Honza Renatě strčil do zadku když měla zrovna v puse Radka a nemohla ani nic. Mě Honza jenou rokou dráždil a druhou přidržoval Renatě zadek. Kluci se vystřídali a to samé dělat i Radek ale už bez toho onálu. Telefon hlásil konec 3minut. Tu třetí polohu sme si s Renatou jen lehli a dráždili sme rukou té druhé kundičku takže sme byli rádoby v poloze 69. Kluci mohli dělat úplně to samé ale každý po svým. a všechny už toho bylo moc a postupně přicházeli orgasmy jeden za druhým sme dosahovali k výšinam. Honza s Radkem nastříkali jejich sémě na naše ležící těla když v tom začal zvonit telefon který ukončoval úkol.  Už nemělo cenu hrát jelikož sme všeci porušili pravidlo hry a to znělo že nesmí vyvrcholit. Už nemělo cenu hrát jelikož sme všeci porušili pravidlo hry a to znělo že nesmí vyvrcholit.
    Nikdo už ani nechtěl hrát ale spíše se osprchovat. Radek zapomněl že chtěl pivo si s Honzou dát a šel domů jelikož jeho žena se měla vracet z práce a on ji chtěl překvapit. Renata se byla osprchovat, už se chystala že pojede domů když sem ji řekla jestli nechce snadná ogrilovat si maso a opéct párek. Koza se začla smát že párek už měla ale maso si dá. Pomohla mi udělat marinádu do které sme naložili maso a šlo se ven udělat oheň aby bylo co dát pod gril. Na gril Honza dál i zeleninu když přišla od Radka žena s taškou a povídá nám čaute vy jako jdete grilovat beze mě a hihňala se. Taková prostě je.
    Radek došel po chvíli taky s basou piv. Tak sme si všeci kromě Radkové ženy a Renaty. Maso už bylo pěkně šťavnaté. Každý sme si vzali co sme chtěli a Renata povídá dík za skvělí den ale už pojedu a příště to možná z opakujem. Rozloučila se ve všemi a odjeli. My SME pokračovali v grilování než sme všechno snědli. O pár dní později jsem se sešla s Renatou v kavárně aby sme si pokecali a Renata mi říká jaký měla stoho co se dělo pocit a byla taková zamýšlená když mi to říkala a tak sem se jí zeptala jestli to bylo dobré pro ni a ona mi říká ty jo to byl zážitek na který nezapomenu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru