Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamarad

02. 03. 2023
0
0
145
Autor
Kávička

Dnes je začátek týdne kdy jsme domluveni s kamarádem že se zastaví u nás doma a vyzkoušíme trojku. Nikdo z nás neví jestli nám to bude příjemné nebo nikoliv ale přesto to chcem vyzkoušet. Já v průběhu dne v klidu uklidím a připravím maličkosti které by jsme mohli použít na večerní akt. Manžel přijel z práce dříve než obvykle jezdívá a tím mi narušil určité plány které jsem měla ale nijak zvlášť mi to nevadí protože když to vezmu z druhé strany tak mi pomůže s určitými věcmi. Nejprve se spolu naobědváme a skouknem včerejší film u kterého jsme oba usli únavou. V polovině filmu někdo zvoní na zvonek u dveří ale než jeden z nás dojde ke dveřím podívat se kdo to zvoní tak chvíle uběhne. Přitom pozvaný kamarád měl dojít až v pozdních hodinách, tak jsme překvapeni že už je tady ale vyhazovat ho nebudeme když už došel o hodinu a půl dřív. Kamarád si odložil bundu na stojan který stojí na protější straně dveří, nasadil si pantofle pro návštěvu a šel za mnou do obývacího pokoje kde manžel koukal na film který jsme si pustili. Když ho manžel zpozoroval tak pozastavil film a věnoval se mu. Nabídl mu drink který ale kamarád s úsměvem odmítl. Tak sem se zeptala jestli nechce třeba něco teplého třeba čaj nebo  kávu. Kamarád mi řekl kávu bych si rád dal,prosím tě bez cukru. Kamarád byl docela pohledný, měl krásně zelené oči a světle hnědé krátce střižené vlasy. Jeho postava taky nebila zas tak špatná jak jsem si myslela jelikož pokaždé když jsem ho vydělá měl volnou mikinu. Teď měl pouze úplnou černou halenku která vyrýsovala jeho postavu nebil žádný svalovec nic takového nebil ani hubený ani tlustý byl tak akorát tak jako manžel, větší svaly na rukách od toho jak pracují převážně rukama, prsní sval bych řekla že byl trochu vypracován stoho jak pořád něco zvedají, brišáky neboli buchtičky u kamaráda nejdou poznat tak jako u manžela ty mimochodem ráda hladím prstem. Manžel podle mého názoru je v dobré formě hlavně když maká na demnou. Když už tak můžu říct že mám výjimečného manžela a dobrým srdcem a humorem. Manžel má modrozelené oči a světle kaštanové vlasy ve kterých hrozně ráda zajíždím prsty. Poslední dva roky si nechává růst bradku se kterou si ráda hraju a upravuju do různých culíku či pletýnek. Má dobře urostlá ramena a ty krční svaly uff ty zbožňuju i s jeho krásně vypracované svaly které se napínají když cokoliv dělá a prsní svalí jsou tak hebvabné na dotek jsou tak pevná a vyrysovaná. Zadeček má roztomilý jen si placnout. Sedíme v obýváku a povídáme si o tom jak by to mohlo probíhat a přitom popíjíme kávu kterou jsem udělala i pro kamaráda. Mezitím se venku stmívalo když jsem navrhla jestli si nezajdeme do vířivky se uvolnit jelikož jsem sama na sobě poznala že sem nesvá. Manžel souhlasil a šel nastavit požadovanou teplotu k mému uvolnění. Když byla voda ve vířivce příjemně teplá manžel oznámil že je vše nachystané a mužem se jít uvolnit do vířivky. Nabídla jsem kamarádovi plavky jestli si nechce vzít ale odmítl. Tak sem byla překvapená že je nechce. Jelikož já i manžel jsme si plavky dali. Jdeme do vířivky a voda je příjemně teplá a jak perličkuje tak je to ještě lepší pocit pro uvolnění. Kamarád mi podává sklenku bílého vína a já si ji s radostí od něj beru, manžel si vzal skotskou s ledem a kamarádovy nabídl bourbon. Ležíme a užíváme si jak nás ty perličky jemně masírují po celém těle přitom mě manžel hladí po stehně a povídá si s kamarádem který vlezl do vířivky zcela nahý. Odkládám prázdnou sklenku na okraj vířivky, převracím se na břicho a cítím jak se mi uvolnují šňůrky od vršku plavek,ty doteky jsou tak příjemné a jemné že je sotva cítím když pootočím hlavu stranou abych se podívala na manžela tak znejistím jelikož ho nikde nevidím. Srdce mi začalo bušit jak o závod člověk by řekl že sem začla panikařit když mě vytrhl z paniky kamaráduv hlas který mi říká neboj se jen si odskočil ještě nalít skotskou s ledem a mě bourbon, zachvili bude zpět a já sem si dovolil ti rozvázat svršek abych ti promnul krční páteř jelikož vidím jak si najatá. Manžel se vrací s dvěma sklenkami a jednu z nich podává kamarádovi s úsměvem říká děkuji že ses ujmul masáže dřív než já protože já bych jen tak neskončil u krku a začal se smát víc hlasitěji. V tom se poohlédnu po manželovi a on mi posílá pusu a mrkne přitom na mě. Zatím si užívám masáž krční páteře, cítím jemné kroužkovité pohyby jak mi masírují místa kde mne to slabě bolí, když otevřu oči tak výdim jak si manžel kleká obkročmo na proti mně stále se usmívá a přibližuje se ke mně a začne se semnou nepatrně líbat než se ke mě přisune úplně aby cítil mojí kůži na své kůži a prohloubí líbání k vášnivosti, kamarád mi stále masíruje krční páteř a políbil mě na šijí když sem tomu nevěnovala pozornost tak prohloubil polibky více k žádivosti a naléhavosti. S manželem jsme se líbali více vášnivější. To jsem si už sedala na manželovi stehna a prsty jsem mu projížděla jeho vlasy, neuvědomovala sem si že mě nějaká ruka mne moje prsa. Manžel mi rozvázal šňůrku u spodního dílu plavek a odhrnul je stranou, trochu mne nadzvedl a prsty mi roztáhl závojky na stranu aby mohl domě vklouznout jeho macatý pták. Pomalinku jsem se začala pohupovat nahoru a dolů, manžel se na mě rozťáčky usmívá a ptá se mne zda se mi to líbí. Přikyvovala jsem hlavou a potichu sem řekla ano když sem ho začla hladit po pažích které vedli po okraji vířivky jsem se zarazila. Podívala jsem se dolů na prsa a zjistila jsem že mě drží kamarádovi ruce, chytila jsem je a kamarád se mě ptá: líbí se ti to? Přikývla jsem. Manžel se začal zvedat a já stále cítila ptáka v sobě jak stále přiráží. Postavil se předemě a nasměroval mi svýho ptáka do pusy když sem jej chytla do dlaně chtěla jsem se také postavit, (seskočit z koně) ale kamarád si mě přidržel za boky a opět se mě ptal : líbí se ti to. Už jsem řekla že né a chtěla jsem z vířivky odejít. Kamarád mě tedy pustil abych mohla jít ale v tom mě chytil manžel za ruku když už jsem byla z vířivky venku. Přitáhl si mě k sobě a objal mě abych se nezlobila, když mě objímal tak mě začal líbat žádivosti a rukou mi vklouzl na poštěváček kde začal zmítat sem a tam. Neříkám že to bylo nefér ale bylo jelikož jsem byla vzrušená a rozdražděná. Tak jsem se poddala tomu opojnému stavu manžel si mě přetočil tak rychle že jsem to ani nepozorovala a byla jsem opřená o vířivku, dvěmi prsty mi roztáhl vějířky a v plul do mě jak vůz do tunelu a přirážel tak jak to mám ráda, chvíli jemně a v zápětí tvrdě dorážel když v tom se přede mnou objevil silný a urostlý pták. Kamarád mě chytil za ruku a otočil mi ji dlaní vzhůru, do dlaně mi položil svého ptáka a sevřel mi ruku svojí rukou a začal jemně přetahovat předkožku přez žalud. Manžel do mě bušil tak že jsem se začala zmítat v první vlně rozkoše. Pomalu sem se svezla po straně vířivky na podložku která byla na zemi. Kamarád také vylezl ven a šel za námi. Manžel si lehl vedle mne a nadzvedl si mě na polohu 69 kterou mám hrozně ráda. Začal mi kmitat jazykem přez klitoris a prsty mi vsouval do kundičky když začala čvachtat tak prsty opustili to vlhké místo a vklouzl tam pták, já byla v takové ráuši že mi to bylo jedno co se děje hlavně že se to děje. Přišel orgasmus a manžel se odsunul a obešel mě. Kamarád mě pouze rozehříval abych byla povolnější než doposud. Manžel si mě položil na lehátko a vzal moje chodila do dlaní, začal mi cumlat palec, strčil mi jazyk mezi prsty a zasunul se do mě. Své tělo opřel o mé nohy které mi pokrčil a u toho mě začal líbat, když sebou škubl ale nepřestal přirážet. Chtěl abych si užívala slast kterou mi sám dopřával. Sám začal víc přirážet a neustále jej vytahoval a znovu vsouval do mě. Kamarád stál za manželem a držel jej za kyčle jednou rukou a druhou  se přidržoval za můj zadek který občas víc zmáčknul. Na manželovi bylo vidět že si to náramně užívá. Kamarád za manželem byl udýchaný čím dál víc, z počátku byl pouze mokrý z vířivky ale teď se na něm odráželi kapky potů kdy na něj dopadali záblesky z otočné disko koule která nám dělala příjemnou atmosféru s hudbou která vycházela z domů vedle nás. Kamarád přešel ke mě a manželovi kde si vzal mou ruku abych mu pomohla dovršit jeho orgasmu který netrval dlouho. Jeho ejakulát pocákal moje břicho a částečně poprsí. Můj orgasmus přicházel častěji a silněji než předtím. Manžel takové orgasmy zbožňoval a sám u nich ejakuloval ale tentokrát né, jen ho že mě vyndal a vylezl na lehátko a nastříkali mi svůj lahodný bílí hustý ejakulát na pusu a to kamarád přistoupil blíž ke mě a jazykem manželův ejakulát že mě olízal, když skončil s ejakulátem tak mne ještě políbil a otočil se obličejem k manželovy a dlouze jej sál než vysál poslední kapičku. Po takovém sexu jsem šli do domu a posadili jsme se v kuchyni na pozdní večeři. Po večeři jsme si ještě dlouhou dobu povídali u sklenky s alkoholem. Když jsem dopily byl čas se s kamarádem rozloučit a doprovodit ho ke dveřím. Po odchodu kamaráda jsem se schoulika k manželovy na sedací soupravu v obývácím pokoji a povídali jsme si jak se nám líbil dnešní podařený večer. S únavou jsme šli spát a než nám oboum únavou padli víčka tak se nám oboum opet promitala dnešni událost.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru