Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlamníček 11

06. 03. 2023
11
5
314
Autor
Hamar

Pravěký člověk byl obecně dost špindíra, potrpěl si však na čisté ruce při častých boxerských soubojích.

Často před nimi prováděl tzv. pěstní clean.

 

Ve Vůdcově bunkru v Berlíně by se dala atmosféra v dubnu 1945 doslova krájet a ponorková nemoc byla v dosti pokročilém stádiu.

Goebels prohlásil, že už je z toho všeho otrávený a Hitler že se z Evy Braunové snad picne.

 

Proč ta mechanické ruka vysunutá z volantu, toho už tak zraněného řidiče ještě střídavě fackuje a škrtí?

No to vypadá, že má auto posilovač zřízení.

 

Vražedná vesmírná bytost dlouho po expiraci je

zvětřelec.

 

Předsedo, tomu novému členovi našeho svazu, se prý velice líbí asijské ženy.

Ano, je to schopný Čínovnik.

 

Přednáška o využití bobkového listu v kuchyni byla skvělá, po přestávce však už lektor nedorazil.

Patrně usnul na vavřínech.

 

Na Mistrovství světa v úměleckém kovářství měla i ČR svá želízka v ohni.

 

Z továrny na výrobu kožených kabelek ho rychle propustili, dělal totiž samé boty.

 

Přijde malý Leonardo domů a říká - "Táto, proč pořád jíme k Vánocům krocana?" "Já chci ryby jako Karlík, co jeho prarodiče přijeli z Československa."

"Leonardo. Jdi! Kapry? Jó?"

 

Dvořáku, ty tvé opery jsou velká nuda. Měl bys začít psát něco zábavného pro mladé lidi. Něco takového jako dělá ten Angličan Atkinson, něco jako Bean.

Ježíši, co to zase je!

No přece, Jakobín!


5 názorů

Benetka
19. 03. 2023
Dát tip

PARÁDA!!! :D

Kdybych snad nedej Pan měl vybrat něco nej tak tedy ty kapry jo! :)


blacksabbath
08. 03. 2023
Dát tip Hamar

favorit je vavřínový list:-))))))


Evženie Brambůrková
07. 03. 2023
Dát tip Hamar, blacksabbath

Dám si do postele pár bobkových listů. Na vavřínech jsem už dlouho neusínala.


Rhodesie
07. 03. 2023
Dát tip Hamar

Dobrýýý! U mně vede zvětřelec a Čínovník...


Kočkodan
06. 03. 2023
Dát tip Alegna, Hamar, Rhodesie

Moji trojku favoritů tvořílektor, obuv a nelahozeveský rodák.

 

Paní na vozíčku byla velmi oblíbená. Když zemřela, přišlo se hodně lidí rozloučit s

nechožkou.

 

Podařilo se mu skoro nemožné – uprostřed řeky loďku s pasažéry převrhnul. Byl to fakt

střevozník.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru