Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zbyde místo na básničky?

06. 03. 2023
13
18
368

Zbyde místo na básničky?

Až si dronem sfouknem svíčky

Roboděda, robobabka

Neznají už štrůdl z jabka

Kdo by šeptal slůvka něžná

Zkumavka je víc než běžná

Zbyde místo na básničky

Až se Vesmír rozepne?


18 názorů

Čudla
před rokem
Dát tip Poeteroristka

Určitě zbyde. /*


Alenakar
23. 03. 2023
Dát tip

Poe,

pokud bude umělá inteligence opravdu chytřejší, než člověk, nikdy se ani nedozvíme, kam až to zašlo. Nebude nám na to stačit náš IQ.


Alenkar, já s tou AI mám obavu, že nemáme potuchy, kam až to může zajít. Dobrý sluha, špatný pán. Dějí se velký věci už teď. Znáš např. chatgpt4? Ale taky chci být spíš naděje plná:). 


Alenkar, já s tou AI mám obavu, že nemáme potuchy, kam až to může zajít. Dobrý sluha, špatný pán. Dějí se velký věci už teď. Znáš např. chatgpt4? Ale taky chci být spíš naděje plná:). 


Alenakar
21. 03. 2023
Dát tip

Poe,

já vidím naději v tom, že umělá inteligence je třeba schopna namalovat nový Rembrandtův obraz skoro líp, než sám Rembrandt, ale sama nevymyslí Rembrandtův styl. Pouze z mnoha výtvarných děl "vydestiluje" výtvarný způsob myšlení, ale sama asi nemůže být novátorem.


Pravda, já jsem taková rychlopsavka errorová :)) Díky a k těm hodinám.. tak to bylo vlastně myšleno, ale symbolicky převedeno na básničky, ale souhlas..viděl jsi dokument Propaganda aneb továrna na souhlas a 97% vlastněno? Tam je zakopaný atomový pes..


Benetka
19. 03. 2023
Dát tip

Vtipně jsi to...! Oprav si sfouknem. Chybí ti tam N.

Já má teda spíš obavu aby vůbec něco bylo. Na atomových hodinách je prý za 20 vteřin 12..........


Rhodesie
10. 03. 2023
Dát tip

Neviděl. Ale už ten název je všeříkající...


Poeteroristka
09. 03. 2023
Dát tip Zajíc Březňák

Alenkarbot :) Ano, to téma AI hodně společností rezonuje. Jeden kamarád toto sleduje ostrozrakem a je to tedy docela daleko.. a to asi víme tak špičku ledovce.. No každopádně se raduju, že ještě nějakou dobu budu moci tvoje haiku a tvorbu z hlubokých osobních prožitků číst od Alenkar a ne Abota ;)


Alenakar
09. 03. 2023
Dát tip

Pro básničky určitě místo zbude...  Časem je bude psát umělá inteligence. Už brzy budou psát "boti" lepší haiku než já na základě svých "hlubokých osobních prožitků". 

Ale někteří tady soudí už teď, že třeba já jsem ve skutečnosti taky jenom "bot". 


No jooo, díky .. já zbrklázbrklá :))

Taky si myslím, ale jestli je ještě čas.. viděl jsi dokument 97% vlastněno? 


Rhodesie
07. 03. 2023
Dát tip

Moc hezký.

Třeba se zase začnem vracet ke kořenům.

(Oprav si - máš tam 2x "běžná")


KočkoD. díky za tvůj poetteroristickÿ komentář



Kočkodan
07. 03. 2023
Dát tip Gora

Až do kopru jednou pudem

(my, lidstvo, holt choříme),

poslední tu básník zbude,

ten má tuhý kořínek.


dievča z lesa
06. 03. 2023
Dát tip Alegna

básnička je bambuľo (po vašom tuším mrňous) ... treba sa o ňu starať deň a noc ...***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru