Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nákupné monológy

08. 03. 2023
1
1
149
Autor
jsu-zde

Umieram, degradujem, každý deň. Je to otázka štatistiky.

Schrödingerova mačka v každom nádychu a je len jeden spôsob ako to zastaviť.

Úpadok je nevyhnutný, jediné čo sa dá vyňať z rovnice som ja.

Vyškrtnúť, vykrátiť, vynásobiť nulou, odstrániť uhol pohľadu.

Oči možno zostanú, aj meniaci sa svet pred nimi, ale za nimi bude prázdno.

Absencia subjektu. Život je zmena, mení konce na začiatky, štruktúru na chaos.

Čo je pre jednu reakciu odpadovým produktom pre inú bude pokladom.

Ale energia sa stráca, neubúda, stráca sa. Ako slza v pohári, jazere, mori, oceáne.

Na tvojej tvári mala takú moc, ale.. kto ju utrie teraz?


1 názor

jsu-zde
08. 03. 2023
Dát tip

Pri spätnom čítaní som si spomenul na slová Davida Foster Wallace-a:

- Because the traffic jams and crowded aisles and long checkout lines give me time to think, and if I don't make a conscious decision about how to think and what to pay attention to, I'm gonna be pissed and misarable every time...

a niečo na tom bude..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru