Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Garden party II

12. 03. 2023
18
22
415
Autor
Alenakar

 

 

Na garden párty

budou dneska opilí

snad i komáři

 

 

Oslava končí -

Hosté se vytrácejí

spolu s hvězdami

 

 

 

 

 


22 názorů

Alenakar
16. 03. 2023
Dát tip

Jam,

je fakt, že mí prarodiče se moc nehádali. Babička jako bývalá selka, pozděli družstevnice, byla generál a dědeček plnil rozkazy. 


Jamardi
16. 03. 2023
Dát tip

Takový nápis na stěně v bytě je dobrý proti domácím hádkám.

Ještě k těm hvězdičkám. Mohla bych si myslet, že to jsou i vločky. Nábytek byl bílý, kachlová kamna bílá a lino světle béžové.


Alenakar
16. 03. 2023
Dát tip

Rhodesie,

vidím, že asi budu muset o párty a hospůdkách psát víc.


Alenakar
16. 03. 2023
Dát tip

Jam,

můj dědeček a babička z otcovy strany byli v církvi Československé - husitské. V kuchyni měli nad dveřmi velmi ozdobně vyvedený nápis na plechové tabulce: BŮH LÁSKA JEST. Jako dítko školou povinné jsem tomu dlouho nerozmněla.


Jamardi
16. 03. 2023
Dát tip

Jenže to nejdříve musíš vědět, že to má spojitost s nějakou kapličkou. Mě by to nenapadlo, protože jak jsem psala, ty hvězničky byly jen po stranách, ne na stropě. Bylo to hezké, i mně se to líbilo.

Nechtěla bych mít v bytě moc náboženské prvky. Dlouho jsem sice nechala viset Pannu Marii s Ježíškem, ale to bylo proto, protože to bylo po babičce.


Alenakar
16. 03. 2023
Dát tip

Jam,

je hezké mít kuchyň jako kapličku a to obzvlášť dnes, kdy se vaření stalo pro mnohé náboženstvím a Zdeněk Pohlreich bohem.


Alenakar
16. 03. 2023
Dát tip

per_zay,

vytrácet se spolu s hvězdami je velmi poetické...  Ale špatné taky není být hvězdou večera spolu s večernicí.


Rhodesie
14. 03. 2023
Dát tip

Bezva.

A super párty. Hodně chlastu a skončí až při rozednívání...

 


Jamardi
13. 03. 2023
Dát tip

 Myslím, že se jí to hlavně líbilo. Nebo důvod mohl být ten - ona je totiž velká perfekcionistka - že nebyla úplně spokojená s tou modrou omítkou a chtěla to zamaskovat.


per_zay
13. 03. 2023
Dát tip

hmmm .... spolu s hvězdami ... T


Alenakar
13. 03. 2023
Dát tip

Jam,

to máte kuchyň skoro jako kostel.  V některých vesnických kostelech u nás na Moravě jsou na klenbě hvězdičky.


Alenakar
13. 03. 2023
Dát tip blacksabbath

blackie,

my v altánu zapalujeme vonné tyčinky a celkem to funguje.


Jamardi
10. 03. 2023
Dát tip

Koňak mně chutnal, ale pila jsem ho asi dvakrát v životě. Na hvězdičky na flaškách bych si sama nevzpomněla, nemívám je v rukách.

Já bych mohla říct:

Zatahuje se -

brzy zbudou hvězdičky

jenom v kuchyni

To by nikdo nepochopil kromě naší rodiny. Teta kdysi malovala u babičky kuchyň na bleděmodro a pak tam namalovala malé bílé hvězdičky. Jen na stěny, strop byl bílý.


udělej si domácí....do aply nalož hřebíček, anýz, květy levandule ...pár kapek oleje......odpuzuje a navíc ...voní


Alenakar
10. 03. 2023
Dát tip Jamardi

Jam,

jsem ráda, že se ti haiku líbí. Garden party je můj oblíbený námět. Často v létě ponocujeme u vína pod hvězdičkami.

...........................

Při slově "hvězdičky" mě napadlo Garden party III, tak ti ho posílám:

 

Zatahuje se -

Brzy zbudou hvězdičky

jen na koňaku

 

 


Alenakar
10. 03. 2023
Dát tip

blackie,

na garden party bývají největším problémem právě komáři. Bez repelentu ani ránu! Jinak by mohly být opilé i komáří larvy.


Jamardi
09. 03. 2023
Dát tip

Líbí se mi to.


nerozlévat:-))))


Alenakar
09. 03. 2023
Dát tip

Evženie,

u nás by se to realizovat dalo. Máme altán a v altánu krb. 

Teď zrovna ale lije tak hustě, že je to spíš na saunu.  Dík.


Zahradní posezení s přáteli - to si ještě počkáme. :-)


Alenakar
09. 03. 2023
Dát tip

Jsem ráda, že se líbí...  To druhé haiku je poněkud dvojznačné.


najlepšie je to nedopovedané v druhom


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru