Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo je na střeše?

12. 03. 2023
10
23
329
Autor
Jamardi

Dusot nahoře
připomíná kopyta
- kuny na střeše.

     .   .   .

Nejsou to kuny
- patnáctiletí kluci
skáčou po taškách.


23 názorů

Alenakar
23. 03. 2023
Dát tip

Zeanddrichu,

jednu dobu nám po půdě(nebo jak se u nás říká po hůře) běhalo nějaké větší zvíře, ale nebyla to určitě kuna, protože jsme nenašli žádný trus ani krysa, protože pytle s obilím byly netknuté. Možná to byl nějaký zatoulaný plch velký.


Jamardi
22. 03. 2023
Dát tip

Romane, jsem opravdu ráda, že se mi toto vyhnulo. A na hradě bych taky nespala. Děkuju :)


Zeanddrich E.
22. 03. 2023
Dát tip Al Jal Úd, Gora, blacksabbath

 

U nás na jihu Moravy nám v noci po půdě běhaly (běhávaly) kočky, a to byl také rachot ((ovšem jednou na besedě v Brně nám básník Jiří Kuběna vyprávěl, že když dělal kastelána na hradě Bítov, válela na půdě či v patře strašidla, dle zvuku, v noci těžké sudy; - a kvůli tomu studenti, co tam brigádně průvodcovali, nechtěli na hradě bydlet, a spali raději venku pod hradem... :) ))

(( ...)).


Al Jal Úd
17. 03. 2023
Dát tip

:D ahoj a hezký den 


Jamardi
15. 03. 2023
Dát tip

Al Jal Úde, na Kazbunďáka jsem úplně zapomněla. Teď jsem si zjišťovala, kdo to je a podívala jsem se na pěknou pohádku. Díky za ni i za tip. :)


Al Jal Úd
15. 03. 2023
Dát tip

Kdo mi to strká do komína?

A kdo mi to loupá perníček?

Kazbunďák nebo Jeníček s Mařenou?


Jamardi
14. 03. 2023
Dát tip

Evženie, proto byli taky odhaleni. :) Dík :)


Jamardi
14. 03. 2023
Dát tip

Evženie, proto byli taky odhaleni. :) Dík :)


Evženie Brambůrková
14. 03. 2023
Dát tip Zeanddrich E.

Kuna dupe hrozně, ale kluci museli být děsnější.


Jamardi
14. 03. 2023
Dát tip

Rhodesie, děkuju :)


Rhodesie
14. 03. 2023
Dát tip

Vtipné dvě na sebe navazující mini...


Jamardi
14. 03. 2023
Dát tip blacksabbath

Ivi díky :) Aspoň tělocvikáři by měli radost. :)


tady kluci dupou po přístřeškách na kontejnery ...jak tam vylezou věru nevím:-)))


Jamardi
13. 03. 2023
Dát tip

per_zay, díky :)


Jamardi
13. 03. 2023
Dát tip

dievča z lesa, děkuju :)


Jamardi
13. 03. 2023
Dát tip

Alenokar, v těsném sousedství je zídka okolo cesty a les. To není jejich. Děkuju.


Alenakar
13. 03. 2023
Dát tip Zeanddrich E.

Největší rachot na střeše dělá matka kuna s mláďaty. Stalo se nám ale, že kuní mládě na glazovaných tasškách oklozlo, spadlo ze čtyř metrů na beton a zlomilo si páteř.

Na střeše nebo nad střechou by neměly být větve z žádného stromu a je třeba taky dát nějakou zábranu do okapové roury.   Tip.

Na patnáctileté kluky je třeba zavolat souseda, který si odepne pásek.


Jamardi
13. 03. 2023
Dát tip

Alegno, díky :)

Nervy to dráždí každopádně, protože to jsou neočekávané blízké zvuky. Kluci tam byli doufám jen jednou, protože střecha je nová, není nezničitelná a majitel domku si peníze netiskne. (Zajisté je pojištěn proti požáru a krupobití, ale na toto asi zapomněl. A pojišťovna nic neodpouští. To jako když škodu Českým drahám způsobil beran. Řekli, že proti beranům pojištěni nejsou.)


Jamardi
13. 03. 2023
Dát tip Gora

Ireno, děkuju :)

Přesně tak, při četbě Podnájemníků jsem si na to vzpomněla. Do hlavy klukům nevidím, ale myslím, že je dost pravděpodobné, že tam skákali kvůli ní.


Alegna
12. 03. 2023
Dát tip

Ve dne kluci, v noci kuny, to chce silné nervy :)


Gora
12. 03. 2023
Dát tip

Kdyby tam nebydlela mladá dívka, možná by po střeše skotačily jen ty kuny... asi sis připomněla dusot u mé četby, že?


Jamardi
12. 03. 2023
Dát tip

Luboši, takovou střechu nemám. Ale je to podle skutečnosti. Mladou dívku už dlouho zlobí kuny, říká, že ji to straší a v noci budí. Už jí domlouvali, že by si mohla zvyknout na to, že to jsou prostě kuny. No a teď tohle!


Kočkodan
12. 03. 2023
Dát tip Jamardi, Alegna, Al Jal Úd

V ráži mladí „taškáři“,

žádný není blecha,

chvěje se dům, střecha,

nemá úsměv na tváři,

spíš se zlobí Jarmila,

vzduchovku si nabila,

broků vzala fůru,

zvolna stoupá vzhůru... ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru