Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Volba

18. 03. 2023
6
8
181
Autor
Benetka

Vím že mi nezavoláš........

https://www.youtube.com/watch?v=qetW6R9Jxs4&ab_channel=MinistryofSound

Opít se

Zase

Do němoty

A nebo

Raději

Vůbec nebýt

Prostá volba

 

Když tu nejsi

Ty


8 názorů

APodezDívka
24. 03. 2023
Dát tip Benetka

Alkohol. Že prý alkohol roztahuje mužům cévy a ženám nohy. Ale nevím zda je to pravda. :D


Zeanddrich E.
24. 03. 2023
Dát tip Benetka

 

(ad alkohol - můj známý, bývalý vysokoškolský vyučující z Brna ( PhDr. Milan L. ) dělá dokonce přednášky o prospěšnosti malého množství alkoholu :) 


Evženie Brambůrková
21. 03. 2023
Dát tip Benetka

Alkohol má být jen pro radost.


Alegna
19. 03. 2023
Dát tip Benetka

Přesně o tom jsem dneska u tvého dílka dumala, o tom náhradním cíli. Bylo by fajn jej mít. Mám spoustu zájmů a tak málo času, ale přiznávám, depky se mi úplně nevyhnou ...


Benetka
19. 03. 2023
Dát tip 8hanka, Alegna, blacksabbath

Moc děkuji za zastavení se za čtení a za názory. Ach... Ty moje depky... A... Zase až tak moc se netrápím. Jsem spíš tak nějak smířený. Akorát nemám v životě žádný cíl. Jiný. Náhradní. Tak asi.

PeS: Písnička!!! :D:D:D


Alegna
19. 03. 2023
Dát tip 8hanka, Benetka, APodezDívka

Taky jsem se pro lásku trápila, dokonce z trápení nemohla jíst. A bylo to sladkobolné trápení, říká se, že jsou lidé, kteří to potřebují k životu, že je to jejich způsob jak doopravdy milovat. No a někteří zase z nešťasné lásky tvoří verše, někdy jsou takové verše ty nejsilnější pro duši čtenáře.


8hanka
18. 03. 2023
Dát tip Alegna, Benetka, Květoň Zahájský, APodezDívka

Kvôli chlapovi by som sa neopila, sú aj iné možnosti, ako naňho nemyslieť...napríklad iný muž...ani v jediných topánkach nechodím celý život, vkus sa mení, menia sa priority, láska má veľa podôb...a je na mne, čo si vyberiem...už sa mi ani veriť nechce, ako som kedysi strážila telefón...vtedy som bola nešťastná, teraz sa usmievam, aká som bola naivná...všetko je relatívne...

https://www.google.com/search?channel=fs&client=ubuntu-sn&q=youtube+laska+moja+kde+si#fpstate=ive&vld=cid:0e12cf4c,vid:csu17q7doEg

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru