Na Písmáku publikuje 50 tisíc autorů, 429 tisíc textů, 5 miliónů názorů

Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Registrace
Zapomenuté heslo

Novinky (1. 8. 2019)

+12 neviditelných
Diskuze klubu: Klub budoucnosti Písmáka
datum / id11.06.2002 / 54166Vytisknout |
autorOlda
kategorieLiterární diskuse
zobrazeno4656x
počet tipů0
v oblíbených0x
zařazeno do klubůDílo není v žádném klubu.
Prolog
Diskuze klubu: Klub budoucnosti Písmáka
Pro autory které zajímá diskuze o vývoji Písmáka po všech stránkách. Pod tímto klubem najdete témata, na která se v diskuzi s vámi snažím najít nejlepší řešení.



Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

25.03.2004 00:00:00dát kritice tipElyn
toto?
17.03.2003 00:00:00dát kritice tipOdpad
Čo keby sme zmenili farbu písmáka napr.
na ZELENÚ ?
Alebo keby sa odtień tej základnej farby u každého užívateľa menil podľa toho, koľko má kritík, tipov,... (niečo pre ego)?
15.01.2003 00:00:00dát kritice tipdablik008
no, to je panecku diskuze ;o) nejprogresivnejsi se mi zda Wopiho posledni napad, neco takovyho bych potreboval taky abych nepsal furt nesmyslny kritiky ;o)))
29.10.2002 00:00:00dát kritice tipProkletí
Heleďte - napadá mě, co kdyby se po odeslání kritiky objevilo okno, kde by se zobrazila napsaná kritika s možností korekce?
Myslíte, že by to po programátorské stránce šlo?
A jak se Vám to zdá? ;o)
m.
29.10.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
co kdyby se po napsání kritiky objevilo okno s nápisem: Wopi, seš starej blbec, rozmysli si to! Vážně chceš takovouhle pitomou poznámku odeslat na server??
:))))
29.10.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
No vidíte. Nikdo mě nevaroval a je to tam... :(
29.10.2002 00:00:00dát kritice tipProkletí
Navrhuju všem Písmákům s počtem kritik převažujících 100 zamezit jejich další rozesílání nebo rovnout SMAZAT PROKLETÍHO!!!!!
;o)))))))))
m.
30.09.2002 00:00:00dát kritice tipProkletí
Wopi: Stejně nemáš naději, nesnaž se, blééééééééééééééé :-P
Hyn sa hukáže!
;o))))))))))))))))))))))))))))
m.
26.09.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
Mně to přijde taky dobrej nápad, kolikrát jsem si při Odeslat všimnul ptákoviny a volal marně NE NE NE!
:)

Ženatej: poraď, jak na to....
26.09.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
(myslím - kterak toho dosíci, bych viděl více, než jest mi dáno doposud)
25.09.2002 00:00:00dát kritice tipŽenatej
Se vrátím k tomu mazání kritik...
Co třeba, napíšu-li (pochopitelně, nestává se mi to často ;-)) nějakou koninu, nebo tam zvořu tagy, v důsledku čehož tam mám rozsypanej čaj (...), mít možnost to vodstřelit, dokud se za mě pod mojí zparchantělou kritiku nezavěsí někdo jinej...?

25.09.2002 00:00:00dát kritice tipŽenatej
Heč! Umím zjistit, kdo četl dílo i cizejm lidem! ;-))
25.09.2002 00:00:00dát kritice tipŽenatej
Heč! Pro "kdo má v nejoblíbenějších" to fachčí taky! ;-)))
25.09.2002 00:00:00dát kritice tipProkletí
Ženatej, možost upravovat, ne možná zrovna mazat, kritiku hned po vložení mi přijde jako schůdná, třeba že by na stránce Kritika úspěšně vložena byl umožněný náhled na dotyčné dílko a případná korekce...
Co Ty na to?
m.
15.09.2002 00:00:00dát kritice tipIdril
To je sice pravda, ale myslím, že mnohem častěji než toto se stane, že se někdo vrátí, ,épeřečeno vrací diskutovat. Pořád se mi zdá logičtější dávat bod za první čtení.

Nebo pokud je Olda hodně šikovný by mohl udělat časovač. Když se Někdo dívá na dílko víc jak 15 seca přitom je tu poprvé, tak to přičte... Hm?
15.09.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
Promiň, ale to mi přijde poněkud divné a zbytečně složité. Navíc si myslim, že to, že se někdo k dílu vrací, je pro něj pochvala.

Já vim - nedá se rozlišit, jestli se vrací kvůli čtení díla nebo kvůli rozvinuté debatě... ale stejně... vždycky máš možnost vidět všechny údaje - počet otevření, počet kritik, počet tipů - to je docela rozumná míra informací.

Ne že bych Ti nerozuměl... ale prostě si myslim, že se musíme smířit s tim, že některý věci se nedozvíme nikdy - jako se nikdy nedozvíš, kolika slečnám, které jsi na ulici potkal, jsi padnul do oka
:)
15.09.2002 00:00:00dát kritice tipIdril
ACH!
14.09.2002 00:00:00dát kritice tipIdril
Dobrý den auditko:-).
Tak mě napadlo, jestli by nebylo zajímavější než vědět kolikrát mi k dílu někdo vlezl, spíš kolik lidí ho četlo? Pravdidelně se mi stává třeba to, že mám do deseti minut 10 návštěv a jeden tip, přičemž oněch 10 návštěv udělal jeden člověk. Odradí to... Hm?
14.09.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
Jak chceš zjistit, kdo to četl???? Poznáš jenom, kdo to otevřel - bez ohledu na to, jestli zase hned kliknul ZPĚT nebo jestli se dílko učil nazpaměť.
09.09.2002 00:00:00dát kritice tipProkletí
Ještě malý nápad: nešlo by v prvnotním výpisu po přihlášení nějak hlásit třeba datum, den v týdnu a čas? Není to nic důležitého, ale určitě by to zpříjemnilo pobyt... co Vy na to?
m.
17.08.2002 00:00:00dát kritice tipOlda
ADMIN
Wopi+Prokletí; ale ten základní kámen úrazu je jinde ;-)
Ne v programu, ale čistě v logice plynutí diskuze. Pokud napíšu blbost, ze které mě ostatní vyvedou a já se za to budu stydět, kritiku smáznu a text úplně přestane dávat smysl. Ten kdo jej předtím nečetl se u místa, kde bude "ta" kritika chybět zasekne a nikdy nepochopí, o čem že to ti divní lidé mluví...

S tim auditkem (nekonečným) by to určitě šlo ;-) Ale stále tvrdím, že to bude studnice, ze které nebudem nic mít, protože tam potečou desítky "žvástů" denně...
17.08.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
Oldo, to máš pravdu.... to by byly zmatky

stahuju návrh :))
17.08.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
tak z jinýho soudku...

tuhle jsme se dohadovali s Jarodějkou, jak to tu vypadalo dřív, a já se chtěl podívat na díla z xtýho xtý 2000.... jenže vyhledávání mě nutí zadat i kategorii, takže se můžu jenom podívat na lyrický nerýmovaný toho dne zvlášť, na lyrický rýmovaný zvlášť atd. - votrava...
nešlo by, aby to mohlo vyhledat v zadaným rozmezí data i vše?
17.08.2002 00:00:00dát kritice tipProkletí
Oldo, richtig ;o)
Asi to nemá obojí smysl...
Tak navrhnu něco jiného, mám dojem, že jsem Ti už o tom, Oldíku, říkal. Nešlo by, aby prográmek na offline Písmáka stahoval moje "Přečtu si později"?
S Wopiho návrhem zkušenosti nemám, neporadím ;o))))
Díky moc
m.
16.08.2002 00:00:00dát kritice tipOlda
ADMIN
Tak mě nenapadá, jak takovou nástěnku udělat -- podle mě se to jako (skoro :) každé autiko zvrhne... ?
16.08.2002 00:00:00dát kritice tipRadost
jednoduše - moderátor, který bude mimózní hlášky prostě mazat (bez pardonu :))
16.08.2002 00:00:00dát kritice tipProkletí
Radost, dobrý nápad... ;o)
Ale napadá mě, že by stačilo nějaké auditko, které by neustále probíhalo, ne? ;o)
A dát mu maličkou prioritu jako třeba stálou aktuálnost... co Vy na to? ;o)
m.
16.08.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
No tak nějak jsem to myslel. :)
16.08.2002 00:00:00dát kritice tipProkletí
S tím, že by byla možnost mazat ZVENČÍ nějaké nesmylsuplné kritiky...
Což mě přivádí k nápadu, nebylo by vůbec záhodno zavést možnost smazání vlastní již vložené kritiky? prošlo mi to hlavou už x-krát a možná by to stálo za pokus, šlo-li by...
Hm? ;o)
m.
16.08.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
Jo, to je jediná věc, která je na Totemu lepší (proti 256 lepších tady :))) ) - že tam se lze vrátit ke kritice a buď opravit přeťuk, nebo ji zcela odmajznout. Jenže se obávam, že by to znamenalo příliš velkou změnu programu.
16.08.2002 00:00:00dát kritice tipProkletí
To je pravda, nechme, ať se k tomu vyjádří Olda... asi by to nabouralo zpětné vahledávání kritik nebo já nevím.
Ale za úvahu to možná stojí ;o)
m.
15.08.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
a) Oldo - to, že tu jedeš i povodně je vážně skvělý a díky Ti za to !!!
b) Co takhle dát auditko NÁSTĚNKA, kerý by bylo TRVALE na titulní stránce, kde by lidi psali hromadnější vzkazy nebo upozornění...
bylo by to smysluplný, nebo ne? Sám si nejsem jist.
15.08.2002 00:00:00dát kritice tipProkletí
Jo Oldí, klobouk dolů
A pro nástěnku jsem, ale bylo by třeba udělat ji nějak "střízlivě", aby si tam každý nevyvěšoval blbosti... jen krátké zprávy, pro které je zbytečné vyvěšovat upoutávku. Možná, nevím, jak to zabezpečit ;o)
m.
15.08.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
No, to jsem měl na mysli - aby nebylo potřeba dávat upoutávku typu "teď budu měsíc pryč" nebo "nemáte někdo číslo na xy" nebo cojávim. Ale jak zajistit, aby se to nezvrhlo to nevim.
:(
27.07.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
to je zvláštní, že u nečlena klubu Idrila se povedlo přiklepnutí administrace, zatimco u členů se to nepodařilo u nikoho
:)
30.06.2002 00:00:00dát kritice tipJarodějka
Radost, s tím mazáním všech avíz to je dobré kouzlo, taky ho mám ráda :o) Mně se to líbí tak jak to je. Vždycky si mohu vybrat, a podívat se na avíza, které mě zajímají
30.06.2002 00:00:00dát kritice tipJarodějka
Proklí, to je skvělý nápad. Ale Oldu mi je líto. Přeji mu hezké prázdniny :o)
30.06.2002 00:00:00dát kritice tipProkletí
Jari, to já i všem ostatním ;o))))))
m. ;o)))))))))
28.06.2002 00:00:00dát kritice tip
zbytečnost
28.06.2002 00:00:00dát kritice tipRadost
není to zbytečnost
unifikovat avíza by naopak bylo podle mě velice užitečné - nevím jak kdo, ale někdy jich dostanu tak moc, že je prostě všechny smažu... (a to je škoda?)
kdyby to šlo, bylo by to užitečné
28.06.2002 00:00:00dát kritice tipOlda
ADMIN
prokletí; mňo, ale jak by to bylo už s prohlédnutým avízem, ale nesmazaným? A avízo ti řpeci může přijít ještě jednou, poté, co se u díla něco změní ..

tedy bys měl třebas prohlídnuté avízo na dílo XX, a jak bys poznal, že tě někdo znovu upozorňuje?

Objevilo by se nové? Tak už to fugnuje
V seznamu by se znovu zvýraznilo? Toho by sis nevšiml ..

Klidně to properte, já teď 3 týdny nebudu, takže pak mi dej vědět pokud bude nějaké resumé ;-)

pa
28.06.2002 00:00:00dát kritice tipProkletí
Aha, Oldíku, to mě nenapadlo, hm... závažná mezera v mém nápadu. Nevím, mě nic nenapadá, co ostatní? ;o)))))
m.
28.06.2002 00:00:00dát kritice tipProkletí
Jo, ještě mě napadá... co takhle do prográmku off-line přidat možnost (pokud by to šlo, samozřejmě) stáhnout si svá "přečtu si později"? Já třeba teď po zkouškovém tam mám něvo kolem dvou set dílek a třeba, co já vím ;o)))))))
m.
27.06.2002 00:00:00dát kritice tipProkletí
Tak, lidi, nápad:
Pořád slýchávám: neposílejte mi odsud avíza...
Teď mě napadá, nešlo by třeba unifikovat více avíz od jednoho dílka do jediného avízka, přičemž by ale samozřejmě bylo uvedeno, kdo všechno ho posílal?
Co Vy na to?
Oldíku, šlo by to po technické stránce?
Díky ;o)))))))))
m.
19.06.2002 00:00:00dát kritice tipProkletí
Co mám dělat já, když mám monodema? ;o))))))))
Ostatně, taky jsem byl ze začátku velký odpůrce klubů, proč to nepřiznat ;o)))))))))))
m.
17.06.2002 00:00:00dát kritice tipRadost
skutečně si myslíš, že tvé zásady stojí za dilema?
17.06.2002 00:00:00dát kritice tipJarodějka
když máš zásadu, tak asi víš proč ji máš, ulito, buď je to dobrá zásada, a víš proč, nebo je to zásada za kterou si nestojíš
15.06.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
no a právě o to jde - co s tím, jak lépe najít borůvky a jak nesníst vraní oko
:)
15.06.2002 00:00:00dát kritice tipJarodějka
Wopidoo, zásadně nejím borůvky, které mají čtyři listy :o) ale vždy se pustím do šťovíku, a pak to nafouklé bříško a nechuť..

No jo, zahrada a plevel, trápení každého zahradníka. Zatím nejlepší věc co znám, jsou ty černé folie kolem jahodníku :o)
15.06.2002 00:00:00dát kritice tipJarodějka
musel by to ale udělat Olda, omezit počet děl, černá folie třeba na týden
a stejně se vždycky najde nějaký krtek, co má své představy o zahradě, bude dělat neplechu, neexistuje zahradnické právo, a pokud jo, má ho i krtek :o)
15.06.2002 00:00:00dát kritice tipJarodějka
není záruka, když se omezí počet děl, že budou dobré, ale je předpoklad, že budou kvalitnější
a autoři co se nám líbí, by měli právo získat výsadu publikovat
častěji (za dvacet tipů, by třeba mohli publikovat o dílo víc :o)
15.06.2002 00:00:00dát kritice tipulita
mám dilema: chci k vám, ale zase mám zásadu - ŽÁDNÝ KLUB - ...:((
13.06.2002 00:00:00dát kritice tipdjPes
Jarodejko, je otazka, zda jen pesteny park ci zahradka je pekna, zda i dzungle nebo les nema svoji krasu...
13.06.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
ano, ano
13.06.2002 00:00:00dát kritice tipJarodějka
djPes: vždyť to říkám, nejhezčí Písmák byl před 2 lety, kdy nebylo žádné dělení ani výběr

máš pravdu, teď je to otázka.. je nás moc, a při nejlepší vůli se vždy dostanu jenom na kraj lesa, a mám plné břicho borůvek a šťovíku, ale víc šťovíku
12.06.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
Fajn.
12.06.2002 00:00:00dát kritice tipRadost
sem s tím...!
12.06.2002 00:00:00dát kritice tipJarodějka
zajímá mě, co se stane s touhle krásnou zahradou, je tady čím dál tím víc řádků :o)
12.06.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
v zahrádce se může plít, tady by to nešlo - každý má právo psát si dvé řádky do záhonků

12.06.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
své a ne dvé (prst se mi zatoulal)
12.06.2002 00:00:00dát kritice tipJarodějka
Wopi, to jsem napsala, protože jsem si uvědomila, že se s tou spoustou bude muset něco udělat. Jinak to přestane být hezké.
Jestli Olda dokáže zabránit tomu, aby si někdo postavil skleník na místě studny, nebo tam, kde by svojí konstrukcí bránil nejhezčímu výhledu, budu uctívat všechny rostlinky, a některé i zaleju :o)

mimochodem, když se podívám na ten váš "výběr".. to se pleje jedna radost
12.06.2002 00:00:00dát kritice tipWopi
jak to myslíš? pochvalně nebo kriticky?
12.06.2002 00:00:00dát kritice tipJarodějka
mně by vyhovovalo, kdyby ten výběr ještě jednou prošla Bix, nebo někdo, kdo má podobný vkus jako já, a pak bych si těch několik málo děl přečetla a měla krásný pocit

přirozeně, jsou nás tady davy, každý má jiný vkus, takže každému vyhovuje jiný redaktor
kdybych si ale mohla nechat zobrazit jenom výběr od určitého redaktora, tak bych měla šanci ty díla přečíst bez rozčarování


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.