Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vidiny

12. 06. 2002
4
0
2146
Autor
Choba

drogy? jo


Opojné požáry
Doutnejte stále
Sny to jsou kočáry
Spojenci krále

Vezou nás přízraky
Divoké koně
Uhořím pod šaty
Sáhni si na ně

Chci tvoje doteky
Dokud sny žijí
Sliby jsou na věky
Rána je vraždí



Choba
13. 07. 2002
Dát tip
Amanda: mas pravdu, ze uz jsi druha kdo chce graficky oddeleni vrazdy. I pres moji nechut ke grafickym oddelovanim si to jeste rozmyslim.

Choba
13. 07. 2002
Dát tip
Amanda: souvislost kocary a sny? Oboje te prenasi nekam jinam. A souvislost s pozary? Vecer hori a rano je po nich jako sny. Kdyz si predstavis osvetlenou budovu, kde prave konci ples a kone zaprazene do kocaru, ktere cekaji na hosty, tak tam mas pozary sny i kocary :-)

Choba
13. 07. 2002
Dát tip
Junkie23: No to by ses ale spalilila!!!

Amanda
13. 07. 2002
Dát tip
Diky za vysvetleni mas pravdu takhle v tom souvislost urcite je...

Junkie_23
09. 07. 2002
Dát tip
ten koniec je nejaky anti melodicky... ale na tie saty by som si sahla...

Choba
03. 07. 2002
Dát tip
tamiko: ja tyhlety graficky znazornovani nemam moc rad. Pripada mi, ze malo kdy jsou ke prospechu veci. Taky jsem mozna linej. Ale diky za napad.

Choba
03. 07. 2002
Dát tip
Amanda: diky kritiku, ale co takhle vyjadrit se trochu vic konkretne. Vem si priklad z Dablika a Tamiko

Amanda
03. 07. 2002
Dát tip
Nesedí mi sny jsou jak kocary... prijde mi to takove moc hrube nejak jsem nepronikla do symboliky mezi pozary... sny a kocary... Druha sloka se mi moc libi, takova uderna... pocitova... zhava... A treti mi nesedi dvema poslednimi radky... pokracuje v pocitech... a pak najednou "Rána je vraždí" coz tam nesedi ani rytmicky... nevim jako chapu ten mozna vykrik... Ale mozna aspon graficky oddelit nebo aspon mezerou... ...jen nazor...

Amanda
03. 07. 2002
Dát tip
Ted si vsimam ze to tu uz psal nekdo predemnou :-))

Blaznivkaaa
02. 07. 2002
Dát tip
Jo pěkný...::)*

Amanda
01. 07. 2002
Dát tip
No moc mi to k sobe nesedi v te podobe... ale myslenku to ma...

Carodej
29. 06. 2002
Dát tip
Ad prolog - ne! Ad dílo - ano.

JohnieBass
28. 06. 2002
Dát tip
Dost dobré! Symbolické! JB

zirafka
13. 06. 2002
Dát tip
ma to spad, coz je prijemne, ale musim souhlasit s dablikem, skoda te posledni sloky...

Choba
13. 06. 2002
Dát tip
dablik008: Drogy jsou ruzne, viz Radost posledni sloka se taky rymuje :-) Zirafka: Chtel jsem aby se ta posledni sloka lisila. Jako ze kazdej sen jednou skonci. Jinak by se mi zdalo moc monotoni.

Hauský
13. 06. 2002
Dát tip
no tak to je něco.* moc líbí,Já k tomuhle nejsem schopna hlubší kritiky protože to nahoře má hloubku Marián.

Radost
12. 06. 2002
Dát tip
drogy jsou všechno - nejen ty sladké chemické pokusy našich vědců a neméně slaďoučké zelené výtvory matinky přírody... a drogou může být i ta láska...:)

Choba
12. 06. 2002
Dát tip
Quinn: drogy vlastni urcitou cast autorskych prav, tak jsem je tam musel citovat

Choba
12. 06. 2002
Dát tip
Radost: no jo souhlas, hlavne musi ucinkovat :-)

Radost
12. 06. 2002
Dát tip
Choba: kdyby vsichni lidi/tvurci meli stejny pristup jako ty, tak drogy maji nejvetsi citacni index na svete!

Choba
12. 06. 2002
Dát tip
Radost: Drogam je to fuk.

dablik008
12. 06. 2002
Dát tip
skoda toho konce, kdyz uz je to cely rymovany, tak proc posledni sloka ne? drogy, no, ja tam neco takovyho vidim...ale proto ze vim o co jde, tak s tvrdyma drogama souhlasit nemuzu...

Quinn
11. 06. 2002
Dát tip
Asi mi nedošlo, co s tim maj společnýho drogy...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru