Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Provoz Písmáka

12. 06. 2002
10
0
13413
Autor
Olda

O minulosti, součanosti i budoucnosti provozu Písmáka :)

Do roku 2000 poskytovali Písmakovi místo na svých internetových serverech kamarádi Jirka Kosina, Jirka Kubíček a Lukáš Horálek, kterým tímto ještě jednou děkuji. Více o tomto období zde.

 

Díky velkému nárůstu návštěvnosti funguje Písmák od začátku roku 2001 na mém vlastním počítači. Fyzicky se nachází několik desítek metrů od stanice metra Želivského v Praze.

 

Autor bohužel není žádný bohatý strýček, ale student. Tedy provoz serveru financuji ze svých aktivit (programuji internetové aplikace a provozuji hosting internetových stránek). Písmak je prost všech reklam a komerčních výstřelků, následující řádky jsou de facto výjimkou.

 

Zde jsou uvedené možnosti pokud bys chtěl provoz Písmáka podpořit:

 

1)      Provoz internetových stránek: Pokud víš o někom, kdo vlastní internetovou stránku (resp. doménu), případně to plánuje, musí ji mít umístěnou na internetu u tzv. poskytovatele. Takovým poskytovatelem jsem i já. Samozřejmě rád upřesním za jakých podmínek je možné využít služeb serveru (eventuelně mě prosím kontaktuj zprávou či emailem). Můžeš mě tedy doporučit a zajistit mi tak práci.

 

Takováto situace nabízí prostor i pro jiné nekomerční projekty, které již nyní vedle Písmáka na serveru fungují. Pokud provozuješ, nebo spolupracuješ s nekomerčním projektem, který potřebuje přístřeší (místo na internetu), neváhej a kontaktuj mě.

 

2)       Pohled: Jinou možností je, udělat mi radost pohlednicí na adresu:

Olda Neuberger, Tanvaldská 1335, 182 00, Praha 8.

Nezapomeň uvést svou přezdívku a případně přání, co bys na Písmákovi rád(a) viděl(a) jinak.

 

 

Rok

Jméno

Adresa

Návštěvnost

2002

 

www.pismak.cz

1400 denně

2001

 

www.pismak.cz

700 denně

2000

Lukáš Horálek

www.pismak.cz

400 denně

1999

Jiří Kubíček

www.pismak.cz

100 denně

1998

Jirka Kosina

jikos.uiv.cz/pismak

desítky denně

1997

Jirka Kosina

jikos.vscht.cz/pismak

desítky měsíčně

V tabulce jsou vedle roku uvedeny adresy pod kterými bylo možné Písmaka najít spolu se jménem kamaráda, který mu poskytl místo na internetu a počtem unikátních IP adres, které v průměru Písmáka navštívily.
natík
12. 02. 2006
Dát tip
Dobrý den, po dlouhé době (asi tak dva roky..) jsem se příhlásil a kouknul se sem. Né že bych byl nějaký pedant, ale PROBOHA! Neříkejte mi že takhle blbě udělaný rámy vadí jen mně :'-( Vždyť existuje tolik hezkých způsobů

gladius
29. 01. 2006
Dát tip
Zdravím všechny...taky mám něco k problémům s vkládáním textu...podařilo se mi vyzrát na řádkování (někdy dříve, někdy později), ale s předsazením některých řádků si nevím rady doteď. Udělat několik mezer na začátku řádku nefunguje, tak jsem zkoušel při úpravě díla vložit na začátek   a taky nic...pomóóóc

katugiro
19. 01. 2006
Dát tip
Francois, brečíš sice pěkně, ale na špatným hrobě... :) Tady už Ti sotva kdo odpoví. S vkládáním textu jsou trochu problémy, někdy větší, někdy menší... chce to si s dílem trochu pohrát, i po vložení se dá upravovat, a tak můžeš úpravu dopilovat. Druhá věc, ano, je to nepsané pravidlo a má smysl jednak proto, že psát kritiky může umět i člověk, který vlastní tvorbu nepublikuje, jednak také proto, že když nebudeš psát ostatním, co si myslíš o jejich dílech, málokdo napíše Tobě, co si myslí o těch Tvých. Samozřejmě, že "kritiky" typu "týjo", "ty víš" atp. moc neřeknou, ale poznáš sám, nakolik se Ti bude chtít psát něco delšího - jestli ano, jedině dobře pro Písmák. Mimochodem, nepsaným pravidlem je také dodržovat pravidla českého pravopisu. To znamená, zcela jednoduše, psát bez chyb, což pro Tebe, koukám, může být trochu problém. Pokud jsi dyslektik, obrať se na někoho z korektorů, pomůžou Ti s opravou.

katugiro
19. 01. 2006
Dát tip
Tedy, obrátit se na korektory můžeš samozřejmě i bez dyslexie :)

Slušně jsem se zeptal,poděkoval...a ty si na mě dovolíš otevřít ústa,protože jsem napsal "naspat"-ty jsi tak dokonalý,že jses nikdy nepřepsal?Co jsi za člověka,že si dovoluješ dělat legraci s dysleksie? Ty se radši obrať ke svému svědomí a zamysli se nad sebou,co činíš když někdo žádá o pomoc a není tu jediný... PS:dílo jsem po vložení upravil,zkontroloval odshora dolů a přesto se tam vyskytl roblém po uložení...

A ještě jedna věc pane mistře, psal jsem přihlášeným pomocníkům o pomoc a odpověď se nedostavila,tak nevím,kde jinde jsem se měl zeptat.A opakuji,že tu nejsem sám.

katugiro
19. 01. 2006
Dát tip
Tak tohle si vyřídíme soukromě. Jsi středem vesmíru, viď.

Dobrý den,rád bych se zeptal,proč když jsem přidal báseň a odeslal,se mi slil text a všechny sloky jsou na sobě bez řádkových mezer,které jsem tam dal... 2. věc-Nepsané pravidlo je mít více kritik než děl?Nemělo by to být naopak?Nejdříve sám něco stvořit a pak teprve psát kritiky na druhé?A jestli se kritikou rozumí naspat"jéé,to je hezká báseň",tak to vážně nevím...děkuji za odpověď....

Dobrý den,rád bych se zeptal,proč když jsem přidal báseň a odeslal,se mi slil text a všechny sloky jsou na sobě bez řádkových mezer,které jsem tam dal... 2. věc-Nepsané pravidlo je mít více kritik než děl?Nemělo by to být naopak?Nejdříve sám něco stvořit a pak teprve psát kritiky na druhé?A jestli se kritikou rozumí naspat"jéé,to je hezká báseň",tak to vážně nevím...děkuji za odpověď....

qwer
14. 08. 2005
Dát tip
mám pocit že jsem asi před týdnem vložil tři díla a ted je nemám mohli byste se po nich kouknout? dík

tanec
22. 07. 2005
Dát tip
Musím se pracně přihlašovat a nevím proč se často označuje,že jsem nepřihlášená.Je to unavující.Je mi líto, když nemůžu číst práce jiných autorů a odpovídat jim.Dnes mám to štěstí a můžu napsat alespoň toto.

Ezechiel
20. 06. 2005
Dát tip
Prosim kohokoli, kdo má co dočinění se zdrojovým kódem tohoto webu. Jako uživatel si nemůžu přečíst kritiky, nemůžu přidávat nové, nemůžu do pokecu, dokonce nemůžu ani odejít, protože \"nejsem přihlášen\" ani nevím, jestli můžu přidat tento příspěvek..co s tím?

Virimith
30. 04. 2005
Dát tip
Ehm...nějak mi ve výběru kategorií kriticky chybí položka "Scifi" a "Fantasy". Co s tím něco udělat? Jistě se tu dílka na toto téma vyskytují, bylo by užitečné je díky tomu taky i najít. ;-) Vzkaz pro adminy na menší vylepšení. :-)))

proč se mění vlastnosti písma?Při zadávání to vypadá trochu jinak a ono mi to pak ve výsledku fluše hnusy.Jaktože dřív to jelo bez problémů a byly tam i nějaký funkce co tam už nejsou?

Petula
02. 12. 2004
Dát tip
Asi chyba Písmáka? Nebo máš divně nastavenej komp???? Občas (mi) to dělá NEUVĚŘITELNÉ VĚCI! Zkus si dílo napsat někde jinde - v Notepadu / Poznámkovém bloku, označit myší [držíš stlačené levé tlačítko myši a táhneš kurzor myši po textu] a zkopírovat [po označení textu stiskneš klávesu Ctrl, držš ji a stiskneš písmenko C]. Pak si v Písmáku ve vkládání díla klikneš myší do okénka pro text díla a zkopírovaný text vložíš [Ctrl V]. Kdyby to nešlo, zkus to do prologu místo do díla. Mně se stávalo něco podobného, navíc to psalo, žedílo nemá vložen žádný text, ačkoliv vložen byl. Ale je to už asi opreveno. [Nyní (mi) zase nechodí odkazy na ostatní servery…]
|||-_-|||

Drawen
15. 11. 2004
Dát tip
Potrebuju nutne poradit, chtela bych prispet svym dilem, ale kdyz dam pridat dilo nemuzu psat do toho kam bych to dilo spravne mela napsat...jak je to mozne? Muzete mi nekdo prosim poradit?

Kashmir
12. 11. 2004
Dát tip
jak můžu z napsaných děl uspořádat sbírku??????

crony
30. 10. 2004
Dát tip
Tak jako Brosqička ,jak vyhledávat díla podle čísel _?Crony

Brosqička
29. 10. 2004
Dát tip
Chtěla jsem si vyhledat dílo, ale vůbec mi to nešlo, to vyhledávání děl je nějak divně udělaný.

MilanH
17. 09. 2004
Dát tip
Mám problém Píšemi Vesuvanka "Bohužel už je tam ten červený hnusný nápis "Přidat vlastní názor - kritiku nelze" a když ji odešlu, objeví se mi tam doslova: Autor Vám zakázal psát kritiky.... Další čtenáři samozřejmě to štěstí mají, že kritiky píší a ty se tam normálně objevují. Já nikam nic nezadával tak nevím proč!!! MilanH

anonym3
05. 08. 2004
Dát tip
O minulosti, současnosti i budoucnosti provozu Písmáka... Achjo, zitra opet znamena jiz vcera. Admini, proc nechavate tohle na titulce?

anonym3
05. 08. 2004
Dát tip
Anonym3 = Atalanta z LiTerry

Adhil
31. 05. 2004
Dát tip
Nevím kam se obrátit s technickým problémem, tak píšu sem, snad mi někdo odpoví: Když doma napíšu www.pismak.cz tak to vždycky fungovalo, ale poslední týden naběhne jenom prázdná stránka a napíše se "hotovo" Přes icq mi ale známí píšou, že jim to funguje normálně...ve škole to taky jde, tak v čem je problém???

Ostrich
25. 03. 2004
Dát tip
Nešlo by přidat k dílům tlačítko na tiskový tvar, jak to obvykle bývá u článků na jiných serverech? Obdobně i na tiskový tvar kritik, ono je to leckdy lepší číst vše na papíře...

Aarfy
15. 03. 2004
Dát tip
zkus odkaz díla (druhý od vrchu, na levé liště), neklikej na něj, jen nech rozvinout nabídku a potom zkus......no, třeba.....přidat dílo. mohlo by to fungovat:)

whitecrow
10. 03. 2004
Dát tip
Mám problem - jsem cerstve zaregistrovana a zaboha nemohu prijit na to (resp. mi to neslo), jak vlozit ci vepsat dilko pri vkladani noveho, dik. whitecrow (whitecrow@email.cz)

J_M_C
09. 11. 2003
Dát tip
koukam, ze stale nikdo neopravil takovy ty kosmeticky chyby, jako kdyz nekomu vytimeoutuje login, ze pak nefunguje ten uzasny odkaz na znovu prihlaseni (musi pak do prohlizece davat znovu adresu pismaka) a dalsi veci s tim souvisejici. vubec mam pocit, ze krome vyhazeni (zablokovani), nekolika nicku, vzniku nekolika flamewaru a ochodu nekolika lidi se s novym vedenim nezmenilo vubec nic. myslel jsem, ze se to zmenilo, protoze clovek ktery se o to tady puvodne staral nestihal, ale zda se, ze novy administratori nestihaji stejne.

kaktusik
23. 07. 2003
Dát tip
.. som tu pár dní .. sem tam nejaká chybička, no áno .. ale z toho, čo poznám na inete, je toto zatiaľ s prívlastkom NAJ .. páči sa .. páči sa .. páči .. no a hádam o tom stačí :-) .. je to fajn.

dobra prace, oldo. veru ze hej. jak napad, tak realisacio.

J_M_C
04. 06. 2003
Dát tip
mam pocit, ze je mensi problem s novymi dily, predpokladam, ze 5 na mesic je celkovy pocet, ale zrejme kdyz jsem minuly mesic vyuzil pridani do seznamu jen u 3, tak mi to 2 pricetlo na tento mesic, takze jich muzu oznamit 7. teda ne ze by mi to vadilo, jen me zajima, zda to je zamer, ci chyba.

TAM
03. 02. 2003
Dát tip
Já se orientuji dobře, na mé potřeby. A říkám narovinu. Sám bych se do něčeho podobného nepustil. Oldovi dík a pohledík pošlu. Někdy.

Marco
25. 07. 2002
Dát tip
Anonym 73 jde o to být zaregistrovaný autor pak jde už vše snadno - v přidat dílo - napíšeš - odešleš. Nikdo tu pokud vím přednost nemá... jo trochu plno tu je :-)))). Jinak je zde nápověda a tu bys měla si nejdříve raději přečíst. Tu báseň aby tam byla celá si můžeš opravit v ARÉNĚ ve vlastní tuším příspěvky (musíš ji tam dopsat) a znovu odeslat... Tak to by bylo... ;-) Jinak Oldo, také máš můj dík, krom toho se pozeptám na nějaké ty domény. Měj se °°

Marco
25. 07. 2002
Dát tip
Anonym73 : Ljuba - tak v té Aréně je to "ve vašich dílech" ... tam můžeš opravovat.

Nuitík
25. 06. 2002
Dát tip
tož mi někdy zajdem na návštěvu ;o))))

Vojtek
25. 06. 2002
Dát tip
no jo...Olda je Olda :-))) *

Kastel
25. 06. 2002
Dát tip
...neříkám zítra, ale pošlu...

Pája
24. 06. 2002
Dát tip
dyž olda neřekl to oblíbený zvířátko, strom či květinu :-))) (nebo město, moře, ....) :-)))

Olda
24. 06. 2002
Dát tip
pája; tak asi to město, každému vlastní ;-)

Petula
24. 06. 2002
Dát tip
Vážení, což takhle „přecpat“ Oldovi jeho schránku pohledy z dovolené? Už si opisuji adresu! ░▒▓-_-▓▒░
Oldo! Díky!

Olda
24. 06. 2002
Dát tip
Tralááá! Dík! Mám první od Janí ;-))) Moc hezky děkujůůů ;-))

JosefTupý
23. 06. 2002
Dát tip
no? kolik už jsi dostal pohledů, Oldo?:o) to by mne zajímalo...

Olda
23. 06. 2002
Dát tip
Joseph; žááádneeej ;-)

Wopi
23. 06. 2002
Dát tip
Oldo - to je kvůlivá mému upoutání na lůžko, ale jen co se hnu ven! :))

Sysa
23. 06. 2002
Dát tip
Oldo, seš zkrátka štramák!!! Máme tě rádi....:-)

Wopi: děkuji za info,vzhledem k mému vrozenému odporu k formálním strukturám budu asi spíš používat dárcovství....

Cavalera
14. 06. 2002
Dát tip
Možná že bych Ti nějakou práci moh sehnat:-)))))

Helča
13. 06. 2002
Dát tip
Díky mooooooooc ***********************

JosefTupý
13. 06. 2002
Dát tip
téda. to zní jako volání o pomoc za pět dvanáct... jak je to s kontem? a ze sdružení asi nelze nic vytřéskat, že... co třeba vybrat od každýho kačku na tom večírku od Hornerů?;o)

Bafomette
13. 06. 2002
Dát tip
oldo pohled ... kdykoli********

Olda
13. 06. 2002
Dát tip
JT: Volání o pomoc ani náhodou -- jen upřesnění situace a pobídka do budoucna. Pokud by někdo prostě potřeboval "prostor", sem tady ;-) Jinak tedy, dzenkujem ;-))

Oldo, klidně vyhlaš nějaké členské příspěvky- dobrovolné- pro mě osobně je Písmák tak potřebný, že bych se vůbec nerozpakoval...jinak: pošlu to dál, s tvou nabídkou...

JosefTupý
13. 06. 2002
Dát tip
Olda: tak jo:o)

JRR
13. 06. 2002
Dát tip
Děkujeme, mockrát!! Půjdu koupit pohled, hneeed zítra:o)

Wopi
13. 06. 2002
Dát tip
alfonso: příspěvky už fungují - viz menu Písmák - sdružení.

Wopi
13. 06. 2002
Dát tip
avi

dablik008
13. 06. 2002
Dát tip
ABSOLUTORIUM PRO OLDU!! aneb kde bysme bez nej byli, co :o))) *************************************

Pája
12. 06. 2002
Dát tip
*********** velké poděkování******** co bys rád za pohled? se zvířetem...prahou...abstraktním uměním? :-) ☼

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru