Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlavičky

03. 03. 2000
1
0
1788
Autor
Laďa

Asi začnu srážet hlavy, první půjde řediteli. On si jen tak přiběhne, volej, piš, ať se to hne. Hned po něm je náměstek, častokrát ho chytne vztek. Jindy zase mile kouká, sklenku vína ke mně souká. Hlavy půjdou jedna, dvě, v kanceláři při kávě. Ještě další panáci, chtějí dělat legraci. Přijde slečna nesmělá, každej se hned podělá. Mladá, milá, nezávislá, na copak se asi chystá. Stojí nad mým ramenem, dýchá jak čert plamenem. K obědu si asi dali čerstvý párek na cibuli. Každý z těchto pánů, zaslouží si stíti hlavu. Ale copak to za to stojí, stejně se mě všichni bojí.
Prokletí
19. 11. 2000
Dát tip
*Hlavičky: nojo, tak už vím, proč mi vždycky sděluješ jak Tě někdo právě v práci zdržuje ... najdej jim to! a jednu hlavičku sraz i za mě ... pošli mi ji poštou a já ji pošlu zpět doponěnou o můj půvabný umělecký podpis promiň, k něčemu takovému nejde napsat seriózní kritika ... hahahahahaha m.

Regins
08. 07. 2000
Dát tip
Je to super,jen aby to zůstalo "jen u slov"

Laďa
05. 05. 2000
Dát tip
Jak si to myslela Janičko? Co tvoje věta pod mým dílkem, to chvála. Jak si tohle myslela? Ale jsem ráda, že mě čteš.

nechceš začít dělat u nás? :))

Miroslawek
09. 03. 2000
Dát tip
bebtikáááááá ;o))))) a asistentko nebuď tak krvelačná ve vztahu k chlebodárcům

Bára Braun
03. 03. 2000
Dát tip
:) už se třřesssu i jááá

Merle
03. 03. 2000
Dát tip
To se nedivím, že se tě bojí... mě jsi nechala milosrdně umrznout, ale k nim asi nebudeš tak laskavá ;-))))))))

Kyslik
03. 03. 2000
Dát tip
...trpiet, znamena zit....

sidi
03. 03. 2000
Dát tip
Jako tvůj úhlavní protiva tvrdím, mohlo být lepší!

AZALIN
03. 03. 2000
Dát tip
Hmmmmmmmmm... na jednu stranu se mi to docela líbí, ale na druhou stranu z toho vyzařuje něco špatnýho.. jenom doufám, že to nemyslíš ani trošku vážně.. ani v myšlenkách.. já vím, že je to těžký, když tě někdo sere.. ale.. není přece potřeba oplácet stejnou mincí..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru