Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pokoj č.5 pavilon A

03. 03. 2000
6
1
1599
Autor
slavek

Poslední krůpěj bezmocného pláče poslední zátka od lahváče, samota v pokoji, městě i duši samota v srdci jež naposled buší, do rytmu života, bolesti porodu do léků smrtících podaných marodu. Poslední stopy, jarního sněhu. za peníz mrzký prodávat něhu, za lego stavebnic, za slova bez věty za život bez hranic, stažené rolety, za ránu z milosti, špendlíky do oka koupeny radosti, za život proroka. Sestry už odešly, přístroj jen píská, smrt kdysi vzdálená, náhle tak blízká, písty se zadřely, nestačí olej starý vlak odstaven, na druhou kolej. K čemu byl nakonec ten lopot horečný? Poznal´s, že nakonec, všechen spěch zbytečný..

1 názor

Bíša
31. 05. 2010
Dát tip
:+)

BlackG
20. 03. 2000
Dát tip
ale trochu v zivote spechat ma cenu... stihnes toho vic, nez te zahrabou do hliny... :-)

Dany
15. 03. 2000
Dát tip
Mně osobně se to ne změrně líbí

slavek
11. 03. 2000
Dát tip
díky všeč za názor. :-)))

AZALIN
09. 03. 2000
Dát tip
Slávku, ještě žes tam nebyl, Bibša by tě nejspíš nakazila svojí někdy trošku otravně dobrou náladou a pak bys nemoh skládat takovýhle pěkný básničky.. ;-)))))

dtto to mrkací jaxetočte nahoře a Merle...

Miroslawek
09. 03. 2000
Dát tip
Žjóva. No teda. *S*U*P*E*R*L*A*T*I*V*N*Í*. TIP

Laďa
06. 03. 2000
Dát tip
Opravdu dobře napsaný. Vidím v tom jistý humor (černý), nadhled, ale též trpkost a smutek.

Merle
06. 03. 2000
Dát tip
Básnička nemá chybu, ale obsah se mi taky nelíbí, tak vyslovuju podporu šílenčina topícího programu. Šílo vytáhni ho někam...

Bibša
06. 03. 2000
Dát tip
Slávo, nespoléhej na zachraňující, víš, že někdy chodí přestně o minutu pozdě včas, takže spoléhej na sebe. Přežil jsi horší chvíle, vím to. Co tě nezabije, to tě posílí. A, Slávo, tu sobotní práci ... škoda, žes tam nebyl, dlouho jsem Tě neviděla... a ráda bych. Snad jindy.

Stepca
05. 03. 2000
Dát tip
Dost dobrý - TIP

slavek
05. 03. 2000
Dát tip
děkuji všem

Šílená
04. 03. 2000
Dát tip
Slávku básnička dobrá:o), stav mysli v které se tohle urodilo nezávidihodný:o( vlnková sestřičko neboj Slávkovi chmury utopíme dnes v čaji:o)))

slavek
04. 03. 2000
Dát tip
neutopíme :-((( bohužel nemohu přijít.. nějaké neodkladné pracovní povinnosti... Takže teď razím místo na čaj do práce...

Pavol
04. 03. 2000
Dát tip
slávku, panejo, dobré :) výborné.

Kovi
04. 03. 2000
Dát tip
Úžasné - TIP

~ ~ ~
03. 03. 2000
Dát tip
Slávku, já ti dám sestry už odešly !:-) Šílená pomáhej, řekni tomu klukovi něco. Dávám ti doživotní tip, s podmínkou * a výstrahou *
~ ~ ~

Jákob
03. 03. 2000
Dát tip
dobrý slavku

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru