Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Něco o životě

18. 06. 2002
1
0
2509
Autor
Seregil

 

Jak mizerný by byl život, kdybychom se občas nepochválili.

 

(Francois Duc de la Rochefoucauld)


a smrt

Shammann
24. 04. 2003
Dát tip
Proti srsti, všechno v hrsti, sypou dólů stáda volů.

Krel
18. 11. 2002
Dát tip
dost mizerný...ale jde o ten lidský pohled kdy je vlastně vždycky všechno špatné..

Jeanne
20. 06. 2002
Dát tip
to jo, čloběk by ztratil možná sebevědomí, kdyby se aspoň trošku nepochválil. T

Nuitík
20. 06. 2002
Dát tip
Stanislav: hele, přijdu si blbě, když se chválím, zkusím jinou filosofii :o)

Nuitík
20. 06. 2002
Dát tip
:o) neboooj...oooo, co si vezmu na sebe,,,,no, asi nejlíp nic teďkonc v tom vedru...

Nuitík
20. 06. 2002
Dát tip
:o))))))) ááále, stačí se stát archeologem a vidíš mě každý den :o))))

Zly
20. 06. 2002
Dát tip
Neříkal to náhodou ten týpek, kterýho pak (za to) zapíchli Athos, Porthos, Aramis a Dumas?

Nuitík
19. 06. 2002
Dát tip
to jsem dobrá...jůůůů, já jsem tak chytrá a krásná a úžasná a všichni mě mají rádi a nikdy nic nezkazím...aaaah, nejsem jedinečná??? :o) hele, ale ono to nefunguje :o))

enfin
18. 06. 2002
Dát tip
to je fakt.. A nikdo mě nechválí, nikdo mě nemá rád.. bůůůů :o)))))))))

trixxx
18. 06. 2002
Dát tip
en:...trpělivost- čas je exhibicionista .... ukáže - a ty se dočkáš... nebo už jsi se dočkala.. teď nevím..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru