Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KAMPA 001/avi první

19. 06. 2002
1
0
11129
Autor
Bebitka

Hale lidi, vymysleli jsme s Merlem (neskovávej se, slíbils mi support) takovou nějakou akci na Kampě... kde by se pojídaly topinky, pilo pívo a čebrený vínko... a kecalo a žvanilo a možná třeba aji četlo, kdyby měl někdo exhiboušský tendence...

 

vyvrbily se tydlenc termiti:

20.-21.7. + 3.-4.8.

 

PROGRAM:

20.-21.7.

asi bysme se nějak v průběhu sobotěnky slezli, poobjímali a pouvítali... k odpolednímu a kvečeru by došlo na lámání chleba a pojídání různejch donesenejch pošutin... v průběhu vlahý noce by se vidělo, kdo by měl bobříka vytrvalosti a kdo by se potupně odplazil do bílejch... a v neděli následující (jak jinak) by se pokračovalo ve vyměňování důvěrností, kečupo.lahví, mobilních numerů... a hvězdicovitý vejletky (viz Olda: lodišky aj.) nevyjímaje... předpokládá se event. tvoření menších zájmových frakcí...

 

3.-.4.8.

mno a nyčko by se konečně topinkovalo... což dohodnem právě v termínu předchozím... jak se zafinancováním, jak s donáškou zásob atp., humpf...

 

jo a u Cyn spí teda:

Gorgona, Edita, +- LaMuletka

Kocour, TrapanŠmírák

 

PRAŽÁCI - rozeberte si podle možností ostatní, yu? ;-)


Bebitka
03. 07. 2003
Dát tip
*

hermit
29. 07. 2002
Dát tip
ano, já se také přihlašuji na zbvající termína a protože uýž do pátku nebudu na netu, našel by se někdo, kdo by mě ve správnou dobu DOVEDL na místo samé? ;-) trpím náměsíčnictvím a dezorientálismem...;-) pokud ne, vůbec nevadí, ale zajímalo by mě v kolik hodin by bylo vhodné TAM být?

Wopi
29. 07. 2002
Dát tip
jestli máš mobil, tak se můžeme srazit někde :)

Ziggy
29. 07. 2002
Dát tip
jo helmute ... nejni problém ... skutečně ho nevidím :-)))

Astalavista
29. 07. 2002
Dát tip
Já se tedy taky hlásim....:))) Na místo samé, hm, taky to budu hledat, ale snad když slezu z Karlova mostu tak tam trefim ne? Takhle někde u toho parčíku.... aspoň myslim, když tak taky budu potřebovat radu:)))

Wopi
29. 07. 2002
Dát tip
Astalavista: najít hordu písmáků opravdu není problém, jak jsem před týdnem zjistil. :)

Yeziiinka
29. 07. 2002
Dát tip
Tak já ne... nejde to. Topinkujte, ale neutopte se!!!

Albireo
29. 07. 2002
Dát tip
Cyndi, jsou nějaké podrobnější pokyny na 3. 8. (kdy se tam dostavit, co se předpokládá vzít s sebou, nějaká záloha na výdaje atp atp.?)

Cyndi
29. 07. 2002
Dát tip
Albi & comp.: prosím, kontaktujte Petulu... zná onoho hlavního topinkovače a ve spolupráci s Merlem budou vědět víc... :-))) těšíííím na šechnyyyy :)))

Litochowitz
29. 07. 2002
Dát tip
já se na nic netěšim.....

Helča
29. 07. 2002
Dát tip
Já jsem mimo, je mi líto...

Petula
29. 07. 2002
Dát tip
Ve srazech vystavena NOVÁ popiska ToKa... Zabývá se toliko organizací jídla, pití a pod. na místě.
Ahoj ░▒▓~_~▓▒░ Petula A již se na HAM, neboli Hordu Afektovanejch Magorů, jak NÁS pokřtila moje Zuzanka, moc těším...

ruby
26. 07. 2002
Dát tip
pokud smim prihlasila bych se na 3-4.8. pokud mam neco dovezt popr donest popr jinak dopravit dejte mi prosim vedet pres oldu. vezmu s sebou jednu osobu a ubytujeme se snad sami. dekuji pokud me nevyhostite, rubinka snad nezapomenuta.

Albireo
22. 07. 2002
Dát tip
Rád bych se přihlásil na termín 3.-4. srpna. A současně prosí Severkanová, ať ji přihlásím také - sluní se teď někde u 100+1 dalmatinů čili na dalamánkovém pobřeží, ale rozhodně si to nechce nechat ujít.

Bacil
22. 07. 2002
Dát tip
Jéje, já jsem to zjistil až teď (díky Polárce), ale stejně jsem na ten první termín nemohl, a na ten druhý nemůžu taky :-(( no nic, tak příště.

Aerotik
22. 07. 2002
Dát tip
Jako Aerotik se odhlašuji, ale přijel bych rád a přihlásím se pod jiným nickem, tak ať nejsem v seznamu dvojmo.

Astalavista
22. 07. 2002
Dát tip
Určitě 3.-4. přijedu, jen se chci zeptat, zda se dá ještě někde ubytovat:), já to nemám zas tak daleko domů, ale musel bych z tý Kampy brzy vypadnout a je pravděpodobný, že se mi nebude chtít..:)))

Wopi
21. 07. 2002
Dát tip
no, soudě dle včerejška už neděle odpoledne bude hodně passé (nezapomeň, že jsou tam lidé z Brna, z Plzně a odevšad - už budou znaveni doma...

Merle
19. 07. 2002
Dát tip
Cyn: chybí ti tu někde alespoň přibližnej čas začátku...

Yeziiinka
18. 07. 2002
Dát tip
Zkusila bych přibjegat (na ten druhý), dokonce moc ráda, ale musel by se o mě někdo aspoň trochu starat... :)

Merle
18. 07. 2002
Dát tip
yezz: myslím, že to nebude problém...

Yeziiinka
18. 07. 2002
Dát tip
Ok :) Raději ale neslibuju, ještě jsem neviděla své rozpisy povinností...

Carodej
17. 07. 2002
Dát tip
Zavolejte mi někdo na 0603432815 a připomeňte mi, že se to děje. Jsem teď v takovém stavu, že nevím, co se kolem mně děje. Kdo mne čtetete, víte.

Merle
16. 07. 2002
Dát tip
bohužel teď musím o výkendu domů, takže se neúčastním :( ale srpen platí

Adams
16. 07. 2002
Dát tip
V případě že bych jel....kdo by byl ochoten mě ubytovat? respektive poskytnout nocleh.-))

Adams
16. 07. 2002
Dát tip
Spíš ten druhý termín. Ale telefon na tebe nemám.-)

papouch
16. 07. 2002
Dát tip
Božíčku božíčku, Adamsi, hochu pomatený.. Proč na tento tvůj blábol posíláš všem avíza?? :-(( Přemejšlej, než něco uděláš...

Adams
16. 07. 2002
Dát tip
Papouch...právě že jsem přemejšlel, posílám všem avíza.-)))

Danny
16. 07. 2002
Dát tip
rebecca13> zřejmě pojedu na oba termíny, tj. máš u sebe místo i na ten první?

Petula
16. 07. 2002
Dát tip
JÍDLO V SOBOTU 20/7 2002 VEČER Tak mám zatím 5 přihlášenejch na to kuře s dresingem a chlebem za 66 do Domu pánů z Kunštátu, kde je i vínko, decka za pětku... Čili to objednám zatím tak. Ještě se lze přihlásit - poslat mi zprávu... (ne sem s aví, asi bych to tu v tom zmatku nenašla...) |||-_-|||

Petula
15. 07. 2002
Dát tip
Vážení! BOMBA!!! Objevila jsem čtvrthoďky pěší chůze z Kampy možnost „slezení“ v bezdeští a na Prahu centrální i s becenopřemrštěním... Konkrétně v Řetězové ulici v Domě pánů z Kunštátu je vinárna,m asi 20-30 míst venku na dvorku se stromy, případně do 20 míst uvnitř. Pokud bychom chtěli a skutečně přišli mohou být na objednávku den předem i griolovaná kuřecí prsa (150 gramů) s dresingem a pečivem celkem za 66 Kaček. Jinak (ceny v Kačkách): ► nakloš hermoš — 33,- ► mattoniho voda 0,33 litru — 10,- ► vino bianco 0,20 litru — 20,- ► střik 0,10 litru vino bianco + 0,20 litru aqua mottonata — 20,- Otevřeno do devíti (večer), při akci lze prodloužititi... JEN V SOBOTU!!! 20/7 Hlašte se všichni! Kdo se přihlásí, může přijít, kdo ne taky... S jídlem je nutno vofafrně!!! Ještě bych tam někdy chtěla přijít bez toho, že by mi dali k úhradě 20 nesnědenejch kuřat... Zdar |||-_-||| Petula

Wopi
15. 07. 2002
Dát tip
Petulko, SKVĚLÉ!!! Podporuju!

Petula
15. 07. 2002
Dát tip
Lidi, kdo má fak zájem v soboru večer o tu minutku, tak mi napiště zprávu. Ne sem, fakt zprávu. Ď. Jídlo je závazné! Ostatní je nezávazné... ░▒▓-_-▓▒░

Davidek
15. 07. 2002
Dát tip
Taakze.. vyskytnul se u me mensi problem, seslo mi z ubytovani.. Takze.. pokud by mel nekdo nekde ( asi na obe akce ) misto velikosti tak 2x1m+taska ;o)... Byl bych mu vdecen ( Nemusi to byt zrovna na chodbe, ci chodniku pred domem .. A nemusi to byt predsin, kde by po me slapalo 10 lidicek ;o))... Kobercem... posteli nepohrdnu.. ( balkonem taky mozna ne, dyz nebude prset o 108.. ) PS: Diky..

Davidek
15. 07. 2002
Dát tip
Jsem zapomel dodat.. ze jinak asi nedorazim.... Pro vsechny, kdoz se na me tak strasne tesili... ;o)

Naja
15. 07. 2002
Dát tip
Pokud mi bude zdravi a pocasi prat tak to vidim na ty topinky v srpenci. V tom pripade bych se rada optala, zda jeste nema volnej flek na spani.

Wopi
15. 07. 2002
Dát tip
co furt máte všichni s tim spaním?? já taky nemam žádný spaní a nepropadam panice

Davidek
15. 07. 2002
Dát tip
Ja ji nepropadam, ja si jen snazim zajistit 5* hotel, dokud nejaky je ;o)

myrinda
14. 07. 2002
Dát tip
no porad si jeste myslim,ze budu moct...ale muzu sebou vzit malou velrybku, cyndi :-)??

JosefTupý
14. 07. 2002
Dát tip
zajímalo by mne, kdo bude na kterým termínu... mám v tom trochu zmatek...

Davidek
14. 07. 2002
Dát tip
JE to pekny, ale na to, ze to ma byt za 5 dni ;o) By se mozna hodilo sem nadhodit nejake misto, pripadne mozna i cas sraziku ;o) Preci jen.. praha je takova zapadla vesnice.... ;o) Roztahla na peknym flaku zeme.. a hledat se v ni po jednom ;o)...

Já už se těšáááám, jak sviňa... :o) Vy ne???

Mahoney
10. 07. 2002
Dát tip
takže, s konečnou a definitivní platností - ani na jedněch topinkách definitivně nebudu.. všichni za mě všechny pozdravujte a ve zdraví si to užijte :)

zolli
07. 07. 2002
Dát tip
20 - 21 asi přindu, ale ouplně přesně nevím co a jak bude!

alina
05. 07. 2002
Dát tip
avíí....

papouch
03. 07. 2002
Dát tip
Mah.: von si dělá srandu, proboha..!

Merle
03. 07. 2002
Dát tip
kalais: nebuď měkká, dojeď už v červenci...

papouch: Seš si jistej? ;oP (buď!) Mahoney: Jo, ale ten soused svou práci koná tam, kde je potřeba. Čili, řekněme to trošku v nadsázce, seká trávu na trávníku, ne uprostřed dálnice. A fízlové, místo aby si hleděli opravdový kriminality, která (a je to smutný) v tomhle státě není nemalá, buzerujou drobný přestupky. Uvedu takovej malej příklad z Londýna, jak by se to mělo asi dělat. Sice to s nočním spaním na Kampě pramálo souvisí, ale jakožto příklad to bude myslim dostatečně vysvětlující a rozhodně se nějaká ta parafrázička najde. Náčelník (nebo já nevim, jak to nazývaj) nějakýho okrsku v Lodnýně nařídil někdy počátkem roku svejm mužům, aby se vykašlali na lokální dealeříky hašiše a skunku a jinejch měkkejch drog (ostatně, marihuana má bejt co nevidět ve Velký Británii zařazeno do stejný kategorie, jako čaj, kafe, tabák a podobný věci, čili pod úrevoň alkoholu (!!!)), který byli dřív dost perzekuovaný. Oni to poslechli a najednou byl čas řešit závažnější věci. No a za čtvrt roku se tam snížla kriminalita o 25% (!!!) procent. To už samo o sobě za zmínku stojí.. Takže, proto mi práce našich fízlů připadá jako sekání trávy uprostřed dálnice...

Emily
03. 07. 2002
Dát tip
Emily s otazníkem, jestli přijedu, nocležit mám kde ...

papouch
03. 07. 2002
Dát tip
TrapasŠmirgl.: horroříš mi z pneumatiky, čéče ... éé, chci říci z duše :-)

nin
02. 07. 2002
Dát tip
mno, já jsem stejně zjistilo, že ten druhej termit určitě budu v Englandu, takže připadá v ouvahu akorát ten první... můžeme se s Dannym vo Tebe podělit :-)* hihíí, já mám dneska fakt dost, furt dělám hihííí

Astalavista
02. 07. 2002
Dát tip
Já se rád ukážu, teda jako že přijedu, ale až ten druhej termín, ten první jsem na Slapech.... ale těším se:))))

Adams
02. 07. 2002
Dát tip
Vypadá to bledě.

Vy ste ukecaný... :o) Ale už se těším... Na obá dvá termínos... Ožerem se!!! :o) (Trochu) A všem avíza... :oP

papouch
02. 07. 2002
Dát tip
kdo veme na noclech papouha?

Pája
02. 07. 2002
Dát tip
já můžu jen ten první termín...za to určitě!**** kalais: co ty? jen v srpnu? myslím že půjdu-li já...půjde i ziggy....ziggy? vojtek: hurrrrááááááááá....červenec nebo srpen?***kytara nebo krchovský? :-))) nebo oboje? a budeš první? :-))

Pája
02. 07. 2002
Dát tip
papouch: nemůžu ti to slíbit na stoprocet...ale ... ***

Pája
02. 07. 2002
Dát tip
zvu sem...

papouch
02. 07. 2002
Dát tip
Páj.: jůůůů dík :-) :-*

Šminka
02. 07. 2002
Dát tip
papouši, a ty k nám nechceš???? :-((( :-P

papouch
02. 07. 2002
Dát tip
Šmí no já nevěděl, že.... Tak teď abych se rozpůlil :-))))

Prokletí
02. 07. 2002
Dát tip
Hele, smažit se bude na oleju nebo po staročeku na sádle? ;o)))))))))))) m.

Cyndi
02. 07. 2002
Dát tip
Proklíííí... čti kloudně! Šak tu Petula yasně psala, že se nebude ani tak, ani onak... ale p*r*a*ž*i*t se budou. To je pro nás žlušníkáře dost dobrá zpráva, nespa? :)))

Prokletí
02. 07. 2002
Dát tip
Spa, ale jak teda? Na slunci? No bléééééé! ;lo) m.

Cyndi
02. 07. 2002
Dát tip
ááá, tys bezfantazijní... smažákovat se budou nasušo v jakomsi udělátku grilovacím... nééé asi?! Na slunce rituálně vyvěsím tebe, abys majinko povolil... chichíííí a kuck! :)

Prokletí
02. 07. 2002
Dát tip
Bojim bojim ;o) m.

Cyndi
02. 07. 2002
Dát tip
reb13: hele všechny info si přečti tady nahoře... až tak tejden před konáním to vyvěsím jako novou akcičku :)) ohledně bydlení nePražáků: to by bylo fajnes, už se pár lidů ptalo... vypíšu tě jako možnost, yo? díky :)))

Cyndi
02. 07. 2002
Dát tip
kdo potřebuje znocležit, koukněte na další upoutáfku od Cyndi... a honem, ať to odsejpá...

zirafka
02. 07. 2002
Dát tip
bohuzel svoji ucast nemuzu potvrdit v zadnem terminu :((( moc me to mrzi, ale kryje se mi to s dalsimi akce, ktere jsou naplanove dele...

Petula
02. 07. 2002
Dát tip
Čaroději, mne poznáš, já vypadám takhle:

░▒▓~_~▓▒░


Petula
02. 07. 2002
Dát tip
TrapanŠmírák a nemohl by ses vožrat někde úplně jinde?!?!

Petula: Mohl, ale to bych zase nemohl bejt tam... :o) A taky se nemusim vožrat vůbec, žeano... :oP Ale můžu... ;o)

A ešče sa chcu opýtať: To plusmínusko přede mnou v seznamu u Cyndi spících znamená co? Nemohl by tam bejt třeba integrál?? A počíté se mnó na obá dvá termíne...

Petula
02. 07. 2002
Dát tip
T_Š! No to by bylo skvělý, kdybys přišel pobejt a ne pob... :o) To je ovšem něco zouplna jinačího! Všem! Pozor! Nahoře čtum že se snad počítá s ponocováním an Kampě... Holoubci, tak to ne-e! Městská policie se sice moc nepřetrhne, ale v zubech nás vynese... Hezky do bílejch (nebo do spacáků) ale ne na Kampě!!! Fakt to nefunguje! Petula

Esli se mě nějakej fízl jenom dotkne, tak ho přetáhnu klackem po hlavě... Si můžu spát, kde chci, ne??? Místo aby si hleděli něčeho pořádnýho, buzerujou normální lidi. Mám s tim už svou zkušenost... :o(

Bix
02. 07. 2002
Dát tip
Tynda - čo povieš ??

Mahoney
02. 07. 2002
Dát tip
ke mně tam nahoru prosím prosím připiště otazníček, ještě není jisté, že a zda dorazím, ba ani není jisté, na který termit bych dorazil, pokud bych dorazil, pokud bych tedy případně nedorazil na termity voba.. a tak :) TŠ - chceš-li mlátit cajty po hlavě, pak prosím, ale nikoli v mé přítomnosti, některé věci já prostě nemusím.. a taky dokážu pochopit, že někdo prostě dělá svou práci.. toho pána, co mi celkem často časně k ránu pod okýnkem seká trávu taky netluču za to, že ten jeho přístroječek, co jím seká, produkuje děsnej randál a smrad.....

Cyndi
01. 07. 2002
Dát tip
myrindo přijediii :)

Cyndi
01. 07. 2002
Dát tip
avi

zolli
01. 07. 2002
Dát tip
Já musím počkat, až jak mi napíší plán na srpenec

myrinda
30. 06. 2002
Dát tip
ja bych snad..jestli mi do toho nic nevleze...urcite taky rada v cervenci prisla :-))

Petula
28. 06. 2002
Dát tip
JoTuPe!!!! Žádný hipíky z Kampy vystrnaďovat snad nebudeme... Nejsme přece xenofobní sebranka. Notabene já jsem stará vypelíchaná ex-hipinka, hipina, hipička... Tak měj úctu ke stáří, mlaďochu!!! Nakonec moje dcera je tělem i duší a hlavně batikovaným trikem taky... ;o) Však se tam ňák směstnáme, vona se pod náma Kampa nepotopí!!! ► ulita: Topinkovat se bude až v srpenci!!! ► Někde nahoře jsem četla popYsk dopravy... No, taky se dá jít vod tramvaje (12, 22, 23) z Malostranskýho náměstí k vodě - ke Karlovu mostu, tam variantně: a) na most a tam (pozor, znměna!) odbočit po schodech vpravo, okolo Bistra Bruncvík (v srpenci topinci) a přes celou Kampu. b) okolo mostu zleva či okolo mostu a pod most zprava, odbočit vpravo přez můstek přes Čertovku pod obloukem Karlova mostu a okolo Bistra Bruncvík (v srpenci topinci) a přes celou Kampu. Kdo vystoupí na Újezdě (tramvaje 6, 9, 12, 22, 23), ten vyhrál, protože odtud je to na trávník na Kampu fakt nejblíž!!! Minout se to vskutku nedá. Pozná to opravdu každej, protože, logicky, Kampa je ostrov, tak se cestou do kopce na Petřín dá jen ignorant... Tedy od kterékoliv ze stanic tramvaje na Újezdě (jsou tam 3) si dáte Petřín za záda a půjdete k vodě (obvykle tam bývá Vltava, ale když se rozvodní, je tam Velká řeka). Když uvidíte vodu, dáte se vlevo (po proudu). Nejpozději se dejte vlevo na nábřeží. Přes most nechoďte, za ním je Národní divadlo a tam budeme vystupovat teporve za pár let... ;o) (Vystupovat z tramvaje jsem myslela...) No a pak uvidíte trávník. Tam všude budem sedět... Jako ten OBR KOLODĚJ. Kdo se na Kampě dostane za zeď, která odděluje trávník od řeky, tomu není pomoci a musí se vrátit nebo zeď obejít. Občas na ní z té vltavské strany bývají nějaké básničky... Kdo se ztratí, ten se zeptá. Kampu znají v Praze i cizinci... (Bitte, wie kommt man zur Kampainsel?)
Uf. Už se těším... ///~_~\\\ P.S. Jo, Cyndi, tak to nahlásím na ten srpenec, až se tam budeme motat s těma topinkama... Myslím, že by se pod tím obloukem mostu fakt dalo slušně číst... Tak aby si tam nějakej Ferda nedal práce všeho druhu... Kromě toho bude toho 3. srpna asi pršet...

Cyndi
28. 06. 2002
Dát tip
PETulííí, tys dokonalá orkanisátorka. :-)) Kuju kuju kujuuuu. ;-)

Merle
28. 06. 2002
Dát tip
ulita: sice se nebude TAM topinkovat, ale topinky se donést můžou, stejně jako cokoliv jinýho...

Cyndi
28. 06. 2002
Dát tip
avi

Danny
28. 06. 2002
Dát tip
hlásím se na ten srpen

Vojtek
28. 06. 2002
Dát tip
Já ještě nevím. NEdalo by se se mnou počítat předběžně??? Vojtek+1

JRR
28. 06. 2002
Dát tip
Já cu péc buštíky!! Jojo, ten první termín se mi hodí, ten druhej... nevim;-) Tsss, to jsem na Vás zvjedaf...;-)

Gastarbajtr
28. 06. 2002
Dát tip
zřejmě....:-)

ofčátko
28. 06. 2002
Dát tip
hu hu huráááá :o)))))) teho 3., 4. bych snad jakože yo :o)))

JosefTupý
28. 06. 2002
Dát tip
Petulí: to byl jen žvást nad tím, když jsem viděl seznam lidí. možná se tam sjede druhá akce Papouchovo Brno, kdo ví:o)) jinak proti hipíkům samo nic nemám. mír JPT

Petula
28. 06. 2002
Dát tip
Josífku, promiň, já na Tebe nechtěla dělat takový velký BUBUBU... To já jsem hartusila jen tak pro formu... Takhle jen: bububu... Je to lepší... :o) mír a těším se na setkání...
Ahoj ░/~_~\░ Petula

JosefTupý
28. 06. 2002
Dát tip
bubu dobrý:o)

farokh
28. 06. 2002
Dát tip
Když je to tak, nin, budeme muset Dannyho uklidit k někomu jinýmu. Nemůžu tě přeci připravit o ten požitek strávit noc se mnou:-))No....zájem je značnej, ale seš první na seznamu:-)

Adams
27. 06. 2002
Dát tip
to snad není pravda....už zas...a hned dvakrát-))))

nin
27. 06. 2002
Dát tip
jasneze dohodnem :-) ale kdyz ty uz si dohadujes s dannym spacák :-)))) pomoc žárlim :-)))

Cyndi
27. 06. 2002
Dát tip
vpísnu do díla ty zatím přihlášený... anonymitu rozeženem tím, že v práci ukradnu ruličku papírových etiket a každej si na hlavohrudi ponese hrdě svý necky, ju? aspoň do opadnutí zábran a abyste si trapně nepletli Písmáky, jaxe to stalo nedávno mi... ehm... * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * jinak bych první červencový termín nechala víceméně na volnoběh... co si kdo donese, to sní, hlavně že se sejdem... a na místě pak upiklíme dopřesna srpnový topíno-rožnění (finance, donášku všech těch prostředků E331 atd.)... * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Petulko... myslíš že je teda lepší ohlásit ten srpen někde předem, aby nás pak nevyváželi za město do polí za hluk a obtěžink? nemám s tím zkušenosti... * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * na co jsem zas zabudla???

Merle
27. 06. 2002
Dát tip
cyn: aktualizuj ten vrchní příspěvek, ať tam jsou ty datumy, vybavení, popisy programu atd. taky základní popis cesty pro nepragliky by nebyl marnej

Cyndi
27. 06. 2002
Dát tip
Merleee.. já su tupoń... jaxe aktualizuje? :-( Mno a popis... simtě písni to sem do žlutýhoho pole... víš že já zabloudim aji na Vencelplatzu...

Merle
27. 06. 2002
Dát tip
cyn: editace děl je vtipně schovaná pod odkazem "Mazání děl + aréna" :))) popis cesty bych ti napíšu jen pro ten kampatrávník, ale tu BB hospůdku neznám. takže cesta: přejdete Karlův most z pravého břehu na levý (břehy určíte tak že se dávéte po směru proudu ;)) a ještě před koncem slezete z něj po schodech vlevo. tam pořád pokračujete, dokud nenarazíte na park s trávníky, kde se ale většinou povaluje víc skupin a band, takže buďte obezřetní. ta naše bude pravděpodobně nejhlučnější.

Cyndi
27. 06. 2002
Dát tip
Merle: najdu a provedu! :-)) BB bistro je schovaný v oblouku pod mostem... hnedle při seběhnutí Kampa-schodů a stočení se kolem vlastní osy. Tak.

Helča
27. 06. 2002
Dát tip
Hlásím, že se hlásím jen na srpen

Wopi
27. 06. 2002
Dát tip
E331? Já znám jen E55! :)

Wopi
27. 06. 2002
Dát tip
právě že už to zas není pod "mazání..." , kdykoliv k něčemu napíšu popis, tak se to změní :o))) to je neverending story

Wiki
27. 06. 2002
Dát tip
a já nejspíš nebudu ...

Wiki
27. 06. 2002
Dát tip
zbyde víc místa pro ostatní ,.-)

Cyndi
27. 06. 2002
Dát tip
Merlí hele... aktualizace datumu nejni v úpravách děl... tak já písnu Oldovi, ať to vyvěsí navrchu, yo?

Merle
27. 06. 2002
Dát tip
Cyn: kterýho datumu? připiš to prostě nahoru že akce jsou dvě, z toho první toho a toho - tohle vybavení, druhá toho a toho -tenhle program. a smaž tam to, co už neplatí....

Cyndi
27. 06. 2002
Dát tip
avi

Cyndi
27. 06. 2002
Dát tip
avi

Cyndi
27. 06. 2002
Dát tip
kalais: zkus z.avízkovat Pražácí... u nás je bohužel už plno, určitě se fleka najde :)

Adams
27. 06. 2002
Dát tip
Bude vás tam hodně. Taky bych rád jel, ale já asi nebudu schopný si zaplatit ani cestu.-))) Taky ještě nevím, jestli tou dobou budu ještě živ a zdráv.-))

Merle
27. 06. 2002
Dát tip
kalais: tebe si klidně domů vezmu...

Merle
27. 06. 2002
Dát tip
kalais: jasně že nekecám. máš to u mě zaslíbený. když budeš hodná, možná ti nechám i postel :)

Adams
27. 06. 2002
Dát tip
ještě nevím, uvidíme-)) Bude se snažit do té doby zůstat živ.-)

Nuitík
27. 06. 2002
Dát tip
ááááááá...aháááááááá :o)

Merle
27. 06. 2002
Dát tip
kalais: postarám se o tebe, najdu, nakrmím, umyju... :) ale radši moc hodná nebuď, nebo ti postele nechám jen půlku ;-P nevím kdy a kolik. přijeď na oba...

Merle
27. 06. 2002
Dát tip
kalais: telefon na mě máš, ne? pořád to staré 0608/20...

Cyndi
27. 06. 2002
Dát tip
kalais se radostí nad poskytnutým přístřeším zakuckala :))))

Adams
27. 06. 2002
Dát tip
Checht, možná by to možný bylo. Pokud ale nebudu muset v Praze za svý peníze utratit ani korunu.-))) Jinak bych se mohl jít klouzat.-)

Cyndi
27. 06. 2002
Dát tip
avi

Cyndi
27. 06. 2002
Dát tip
kalais: checht... ehm... mlčím radši teda :)))))))

Cyndi
27. 06. 2002
Dát tip
kalais: snad neceš připomínat onen OBRATný inci.zub... jaxem jej letní romantikou podroušila natolik, že mi poskytl... teda umožnil... nebo spíš že se nechal... nebo jak jako????? .)))))))

Cyndi
27. 06. 2002
Dát tip
kalais: aleale to mi wellmi zajímá... copas slyšela/četla??? koho jste potkali? co vám to nalhali? Merle jen jeden klín má a tam su jááá! chechééé :))))

Merle
27. 06. 2002
Dát tip
Cy: náhodou jsem se bránil do poslední chvíle... ;))))) kalais: ve skutečnosti je pro me Cyndi nedotknutelným ideálem... už jen myšlenka, že bych ji měl... ne... NE hrůza!

Šminka
27. 06. 2002
Dát tip
Cyndi, přihlaš mi tam i Míwu, jo? Von by mě jinak možná tlouknul:-)))) Jinak na ten první termit klidně ubytuju i nějaký přistěhovalce:-)))

Merle
27. 06. 2002
Dát tip
kalais: nevěř Cy ani slovo... teď je zalíbená do jednoho nejmenovaného a snaží se odpoutat pozornost...

Cyndi
27. 06. 2002
Dát tip
Merle: bránil se báječně, broučku... ("ne ne NE, nezvedej se, Cyn!") chichíííí... hele a že bys měl Cyndi jako kde? vylisovanou v herbáři? au, to neee ;-))) kalais: mno jo... Pikantní Písmácké Pověsti Pražské :-)) btw. hele šmínka tě možná ubydlí :) šmínka: provedu! :)))

Merle
27. 06. 2002
Dát tip
Cy: že bych tě měl se třeba jen dotknout (mimo slušností povolená místa)... to jen ďábel mi našeptal, že jsem si tě na klín posadil! Apage!!

Merle
27. 06. 2002
Dát tip
kalais: cože?? v tom případě víc jak půlku postele nedostaneš!! to si ještě odpykáš...

Šminka
27. 06. 2002
Dát tip
kalais: první termán klíďo, druhej zatím ještě nevím, esli budu....

Cyndi
27. 06. 2002
Dát tip
Merle je pjeknej bonsai... :)))))) počké až já zruším info-embargo ;-)) se budeš divákovat, co na tě napráším... kuck ;-) kalais: domluf se se šmínkou, nyčko POKECává :)

Merle
27. 06. 2002
Dát tip
kalais: nechám tě tápat v mučivých nejistotách.... :) dluh? jakej dluh? co jsem ti tak tehdá mohl naslibovat? pamatuju si jen na jendu věc, ale tu už je tuším technicky nemožné, ne? ;))

Cyndi
27. 06. 2002
Dát tip
Merle & kalais: tak mučánkování se vám zachtělo, mládeži...? no rostete pro šibenici, milánkové :-D a Merle mý místa nechej tam, kde jsou... neber si je do úst nadarmo, anooo? :-))))

Merle
27. 06. 2002
Dát tip
kalais: jasně že tě beru, nenechám tě šmince na pospas ;) nebo se mě bojíš? Cy: já? já nic neřekl.... to tak nějak samo... no fakt....

Merle
27. 06. 2002
Dát tip
cy: a můžu je vzít do úst aspoň nenadarmo? ;))) kalais: sliby plním vždycky. pokud to bude technicky možný (ne že bych ti nevěřil) splním i tenhle :))

Merle
27. 06. 2002
Dát tip
děcka, poďme na pokec :))))

Merle
27. 06. 2002
Dát tip
kalais: tenhle kupodivu rád :))

Cyndi
27. 06. 2002
Dát tip
achacháááá... Merleman der Schrecklicher... jehož pověst české luhy a háje obtéká a jehož nicka si i jen představit nedovolím... ;-))))) tichými krokmi plouhá se vilnou tmomlhou, v očích řeřavé ohníky rozkošnické... ááááá... a další oběť padá v plen jeho hloubkám a zákrutinám... a už je po svačině!*

Merle
27. 06. 2002
Dát tip
cy: a já si říkal, kde vznikla tahle moje nezasloužená pověst... tak ty.... že já si s tebou kdy co začínal!! nemáš čas třeba zítra? ;))

Krel
27. 06. 2002
Dát tip
hm, já odsud avízka zatím ignoroval a heleme se:-))) pokud to jen trochu půjde tak tam jsme i s drahou polovičkou(Amanda) jak na koni..až jí o tom řeknu:-)))

Cyndi
27. 06. 2002
Dát tip
Krel: vpísnu vás do seznamu :) a těšim :)

Krel
27. 06. 2002
Dát tip
Cyndi: taky tak:-))

ulita
27. 06. 2002
Dát tip
ulita bez otazníčku, jen mi není úplně jasmé - topinkuje se ten první termit nebo se netopinkuje...? termit bez topinek...? cóóó..?

JosefTupý
27. 06. 2002
Dát tip
chacha, nás je, že vystrnadíme hipízáky z Kampy;o))

Ziggy
27. 06. 2002
Dát tip
no ano ... v procentech 80%

ulita
26. 06. 2002
Dát tip
tak já bych to viděla na první termíneček termiteček...co j etřeba s sebou...? co najdu v lednici, eventuelně cestou...? nebo existuje rozpis co kdo nese, poponese, přinese a odnese..?

Wopi
26. 06. 2002
Dát tip
chtělo by to do díla doplňovat přihlášené, by byl přehled nešlo by to, Cyndi?

Carodej
26. 06. 2002
Dát tip
Nóóó, jen aby to celý nedopadlo špatně!!!!

Wopi
26. 06. 2002
Dát tip
proč jako? ty o někom z náš víš, že je hromadný vrah???

Wopi
26. 06. 2002
Dát tip
nebo nás začaruješ na žabičky?

Carodej
26. 06. 2002
Dát tip
Ne, ale člověk nikdy neví!!! Tak!

Carodej
26. 06. 2002
Dát tip
*

Wopi
26. 06. 2002
Dát tip
Nebo máš strach, že se do některé písmačky zamiluješ?? To bych chápal, některé jsou na to jak dělané! :o)

Carodej
26. 06. 2002
Dát tip
Ne, já už svou naprosto úžasnou a fascinující lásku mám! Ale co když tam někdo přijde a nebude nikoho znát podle xichtu, chudinka, jak se připojí k davu, aha?

Wopi
26. 06. 2002
Dát tip
snadno - mam to vyzkoušený už z několika akcí :)

Adams
26. 06. 2002
Dát tip
Proboha, už mi odtud neposílejte avíza!-))))))))) 10 stačí, ne?

Carodej
26. 06. 2002
Dát tip
Já znám enem Merleho a sem děsně stydlivej:)

Danny
26. 06. 2002
Dát tip
esi to bude f tom srpnu, tak asi přijedu (červenec spíš ne) u koho bych moh přespat? Danny

Škvarýš
26. 06. 2002
Dát tip
já jsem tady na písmáku inkoito (ééé- inkognito) takže určitě nepřijedu. Chci jen abyste to věděli :) Škvarýš Harýš

farokh
26. 06. 2002
Dát tip
Danny: u mě ve spacáku....samozřejmě se mnou:-)

Aerotik
25. 06. 2002
Dát tip
O tom srpnovém termínu vážně uvažuju.

Petula
25. 06. 2002
Dát tip
Lidičkové... Pozoříček... Technikálie... ► Pokud budete chtít trávníkovat na Kampě, pak bacha na psy (a jejich pozůstatky), občasné závisláky (a jejich pozůstatky). ► Pokud bude někdo chtít číst na trávníku... No, bude muset mít hodně silenej hlas... ► Topinková párty se může konat u míst, kde je zázemí... To je na opačné straně Kampy. Tam se dá však docela slušně deklamovat pod obloukem Karlova mostu... Občas se tam koná zpěv a tak... Možná by tedy bylo načase si ten termín zablokovat... Pokud by se tedy počítalo s tím, že by se toho 3. či 4. osmý v rámci topinek „exhibovalo“ pod mostem, dejte mi vědět, zařídím nahlášení akce na obec a tak...

zolli
24. 06. 2002
Dát tip
Ráda přijedu pakli ze mi služby dovolí.

Cyndi
24. 06. 2002
Dát tip
Mno a nakonec proč ne dva srazíky, žeáno? Tak esli se finally shodnete na tech termitech... já su PRO.

nin
24. 06. 2002
Dát tip
farokhu, já tě na kampu zavedu, já se tam válím po louce docela často a ráda :-)

nin
24. 06. 2002
Dát tip
mno, to by se mi líbilo... a jaxi predstavujete, ze by to trvalo 3 dny? to bysme byli porad venku? :-)))

Prokletí
24. 06. 2002
Dát tip
Cyndi, no vidíš a já su PROkletí ;o))))))))) m.

Vio
24. 06. 2002
Dát tip
Nejsem v Praze od 29.7. do 4.8.

Cyndi
24. 06. 2002
Dát tip
TAK JO: místo ostává stejný, a sice trávníky na Kampě... v jednom termínu se bude topinkovat (viz Petula a BB) a česnekovat... a v druhom se bude pojídat co si kdo přinese.. na tomtéž místě... a už nechci slyšet/vidět/číst ádný vejmluvy, yasný??? :))) chci vás tam šechny vidět dvojmo! :))

Cyndi
24. 06. 2002
Dát tip
20.-21.7. + 3.-4.8. PROGRAM: asi bysme se nějak v průběhu sobotěnky slezli, poobjímali a pouvítali... k odpolednímu a kvečeru by došlo na lámání chleba a mazání topínek (event. jinejch pošutin)... v průběhu vlahý noce by se vidělo, kdo by měl bobříka vytrvalosti a kdo by se potupně odplazil do bílejch... a v neděli následující (jak jinak) by se pokračovalo ve vyměňování důvěrností, kečupo.lahví, mobilních numerů... a hvězdicovitý vejletky (viz Olda: lodišky aj.) nevyjímaje... předpokládá se event. tvoření menších zájmových frakcí, ale jaxi centrálně by to zastřešovaly ony topíny... TAK CO? ;-)

Prokletí
24. 06. 2002
Dát tip
3. - 4. 8. ju... jen, prosím, žádná majolka ;o))))))) m.

Cyndi
24. 06. 2002
Dát tip
Proklí: osobně ti natřu tlustou vrstvou majolku z vobou stran, parde! :)) Shaktí*

Prokletí
24. 06. 2002
Dát tip
Bléééééééééééé :( ;o) m.

Cyndi
24. 06. 2002
Dát tip
Proklííííííííí... já tě! :))) jo a dyby sis ešče huhlal nějaký protestsongy ohledně mayonnaisy, tak mi už pls neavi, anooo? totiž nééé? avi ci už jen kon.štruk.tyvní, yasný? a naše babi dycky poudala: "nevošklíbej se, dostaneš džoutenku!" :-DDD hofk!

Gorgona
24. 06. 2002
Dát tip
Tak já teda snad dojedu na oba:))))))))))))))))))) jahuuuuuuuu:)

Cyndi
24. 06. 2002
Dát tip
Gorgona: si piš že yo :))) půlka mýho pelechu je ti plně k disposici v obou případcích... vivat ouzo! vivat tequila! vivat pražský pepici! ;-)))

Merle
24. 06. 2002
Dát tip
prozatím nevidím žádnou překážku, takže pokud mě nesní něco silnějšího, přijdu.

Cyndi
24. 06. 2002
Dát tip
Merle: uá uá uááá! :)))) tak ať nám do tej doby vydržíš, yu? .)))

Dabi
24. 06. 2002
Dát tip
3.-4.8. přijedu:o)

Cyndi
24. 06. 2002
Dát tip
Dabi: supr! .))) tebe taky eště neznám :))))

Merle
24. 06. 2002
Dát tip
Cy: náš vztah musí vydržet úplně všechno... stojí za ním totiž skutečná a pravá Láska! jenom musíme zjistit kde stojí, kdy a za kolik ;)))

Dabi
24. 06. 2002
Dát tip
No fajn, tak se poznáme:o))) Ahoj v Praze:o)

Cyndi
24. 06. 2002
Dát tip
avi

Helča
24. 06. 2002
Dát tip
3.-4.8. přijdu (a možná dva)

zirafka
24. 06. 2002
Dát tip
Noooo, to zno dobre :) ze bych vas zase po dlouhe dobe videla? :)

ulita
24. 06. 2002
Dát tip
hlavně dejte včas vědět

farokh
24. 06. 2002
Dát tip
nin: tak jo, to beru, jeste se nejak dohodnem,hlavne na me nezapomen...

alina
24. 06. 2002
Dát tip
jo, jo, myslím, že se dokodrcám :o))

Olda
23. 06. 2002
Dát tip
Hele, já bych měl takovej kacířskej nápad: co udělat dva topinkas, či bez-topinkas srazíky? a to 20.-21.7. i 3.-4.8?? Jenžto na každý by to vypadalo na dost lidí, já a jak čtu určitě i další by čásek měli, mezitím by byly dva týdny na regeneraci, osazenstvo by se proměnilo, alespoň jednou by počasí dopřálo koupačku nebo lodišky na vltavišce, .. atd., etc., .. Co vy na to?

Wiki
23. 06. 2002
Dát tip
Oldo, Ty máš ale senza nápady, ještě, aby to někdo zorganizoval .-)))))))) A Ty doufám budeš na obou ?? Abychom se s Tebou mohli poobjímat, než nám odjedeš ?? :-))))))

sidi
23. 06. 2002
Dát tip
Hlavně nezapomeňte spousta toho česneku, u topinek je děsně důležitý. - I když teda ..., nevím jak se s ním snášejí čarodějky. :-)

Prokletí
23. 06. 2002
Dát tip
3. - 4. 8. bych mohla i já ;o)))))))))))))) Vaše prasátko m.

Olda
23. 06. 2002
Dát tip
wiki; tak jest ;-)

farokh
23. 06. 2002
Dát tip
Hele,tak mně by se to taky líbilo, jenže nejsem z Prahy, a tak nevim, kde přesně to na tý Kampě je. Jestli tam máte nějaký teplý místečko pro spolek známejch....jen mi prosim někdo řekněte, kde to teda je.dík

Prokletí
21. 06. 2002
Dát tip
Tož tam téda nebudu :(((((((((( ;o) m.

kirkov
21. 06. 2002
Dát tip
no estli se bude pí ČABRAVÝ VÍNO....he he

Petula
21. 06. 2002
Dát tip
PROBLÉM!!! Termíny 20-21/7 a 27-28/7 NEVYHOVUJÍ! :o( Pan „topinkovač“ v tomto týdnu není. Nešlo by to dříve???
|||-_-|||

Cyndi
21. 06. 2002
Dát tip
ajta krayta... nechám hlasovat, mi je to jedno, krom 2. červincovýho tejdne, kdy nejsem v Práglu... takže chyťte se hlasovacích kartiček a ať to sviští...

Gorgona
21. 06. 2002
Dát tip
Nemůžu 25.-30.7 + všední dny:( :)))))))))))))

Carodej
21. 06. 2002
Dát tip
Cyndi, co přesně obsahuje termín "spát u tebe"?:o) Jsem sice z Prahy, ale klidně bych u tebe spal:o)))))

Cyndi
21. 06. 2002
Dát tip
Carodej: myslím, že "klidně" asi moc nee... noci jsou chladné a mý kocouří maj divoký zvyky... takže buď rád, že přednostní placy už jsou bezect... :))))

Hellene
21. 06. 2002
Dát tip
Pokud bude Čaroděj spát u Cyndi, začínám přemýšlet, u koho budu spát já......

Carodej
21. 06. 2002
Dát tip
Néééééé miláčku, ehm, Cyndi, odvolávám, co jsem odvolal, a slibuji, co jsem slíbil:))

Hellene
21. 06. 2002
Dát tip
To máš taky jediné štěstí!!! :))

Cyndi
21. 06. 2002
Dát tip
no nerada bych, aby se moje garsonka stala zlatým jabkem jakýchsi neshodiček... :))))) taxi děte vobá po svejch, ju? :-D

Olda
21. 06. 2002
Dát tip
hlasuju: nejsem první tři týdny (do toho třetího víkendu 20-21) a druhá půlka srpna bude taktejž špatná :( cyndi; koukám, že lístky nakonec možná nebudou vůbec aktuální ;-)

Petula
21. 06. 2002
Dát tip
Oldo, tím chceš říct, že 3. a 4. svrbna by Ti to šlo? Pet

Helča
20. 06. 2002
Dát tip
Ještě nevím, jak dovolená ... ale já jo :)))

Gastarbajtr
20. 06. 2002
Dát tip
do Praaag bych klidně přijel...:-)

Ziggy
20. 06. 2002
Dát tip
@- - - - <- - - - - - <- - - - - -

Petula
20. 06. 2002
Dát tip
Tedyž: ODZKOUŠÍM V BB, ZDA JE TERMÍN so 20. - ne 21.7. REÁLNEJ... Pak se musí, o co by „...se šiklo doladit co kdo dovleče... jak to vidíte? (panečku, demokracie v praxi) “ (Bebitka) Při té příležitosti ověření sem frknu i ty ceny...
░▒▓-_-▓▒░
Alino, ne, protekci mít nebudeš, ale budeš vědět kudyma, a asi tedy VŠECHNY, kdo nevědí, povedeš od všech tramvají, meter, Karlovejch mostů, Malostranskejch náměstí a okolních ulic na BB (místo krmení)...

alina
20. 06. 2002
Dát tip
Petulíí :o) to bys jim udělala? Hodit je mně na krk? :o))... Ale teď vážně: ještě jsem tu nevykoukala, kterou denní či noční dobu to vypukne .......a já se ten den vracím z Bělče - z tábora.... takže já spíš dokvačím pózdno... Tak maximálně cestou posbírám ty, co to budou už od kuropění neúspěšně hledat :o))

alina
20. 06. 2002
Dát tip
jééje!! to se mi celý tak ňák líbí :o))) Jen doufám, že to nevymyšíte na nějakou tu dobu, kdy se v Praze nebudu konat.... Petulíí, já důvěrně vím, kde je BB.......budu mít protekci?? :o))

Mahoney
20. 06. 2002
Dát tip
no, tváří se to lákavě :) jen nemám tušení, kde, kdo a co je BB.. asi jsem málo pražák :) Oldí, na půl roku pryč? no, já vím, že písmák je skoro dokonalej, ale přeci jen - kdo nám tu bude restartovat server, když (až) padne? :) ééé, vlastně jsem chtěl říct: neodjížděj, máme tě rádi a bude se nám tejskat.. :)

Gorgona
20. 06. 2002
Dát tip
Cyndi - však víš, že do topinek jdu:)) A to přespání by se šiklo:))Takže se budu těšit:)))))))))))

Gorgona
20. 06. 2002
Dát tip
BB:)) Není to Bebitka blond?:))))))))))))))))))))) checht:)

Merle
20. 06. 2002
Dát tip
s poezií tam moc nepočítejte, trávení si kazit nenecháme :) a POZOR, kdo přijde neohlášen, riskuje, že se na něj s topinkama nedostane! přespání jedné až dvěma, nejlépe krásným slečnám ;) BTW: a Petulo, zkus sem napsat aspoň orientační ceny...

papouch
20. 06. 2002
Dát tip
já bych jen prosil, aby se to NEKONALO ve všední den ale o víkendu jinaxmůla

Cyndi
20. 06. 2002
Dát tip
avi

Cyndi
20. 06. 2002
Dát tip
mno, moc termitů jste mi/si nenabídli... ale co třeba... buďto so+ne 20.-21.7. nebo první srpnovej tejden, tj. so+ne 3.-4.8.????? no?

Wopi
20. 06. 2002
Dát tip
zní to dobře

Gorgona
20. 06. 2002
Dát tip
Můžu oba termity:)))

Wiki
20. 06. 2002
Dát tip
hmmm. topinky a s písmákáma ......to zní krásně :-)))))))

Šminka
20. 06. 2002
Dát tip
Jsem pro ten červencový:-)

Cyndi
20. 06. 2002
Dát tip
so 20. - ne 21.7. ještě by se šiklo doladit co kdo dovleče... jak to vidíte? (panečku, demokracie v praxi)

Merle
20. 06. 2002
Dát tip
já beru určitě česnek, máslo, pomazánkový máslo a možná nějakou paštiku

Mahoney
20. 06. 2002
Dát tip
já beru roha :)

alina
20. 06. 2002
Dát tip
jo, ty termiti jdou :)

Pája
20. 06. 2002
Dát tip
tak to taky můžu...**..česnek s topinkama miliju :-)

Vio
20. 06. 2002
Dát tip
Lepší to být nemohlo... takže bez Adélky... :-(

Cyndi
20. 06. 2002
Dát tip
Vio: japa to??? Adla nebude v tom termínu k mání nebo co? přinejhorším ti nějaký topči zabalíme, ať z toho taky něco má...

Vio
20. 06. 2002
Dát tip
Má brigádu...

Cyndi
20. 06. 2002
Dát tip
Vio: v sobotu aji v neděli???

Prokletí
20. 06. 2002
Dát tip
To je blbý, Prokletí je na malířským kurzu 20. - 27. 7., takže esi to bude v tym termínu, nedá se nic dělat, ale nepsijedu :( ;o) m.

Cyndi
20. 06. 2002
Dát tip
no Proklí... jakjakoteda...? hééé :-( habych ti neproklela štětce...

Prokletí
20. 06. 2002
Dát tip
Chichichííí... mé štětce odhazuji v dál ;o))))) Na ten seminář krajinomalby jedu každopádně, tož se budu rmoutit, když Vás propásnu, ale aspoń Vám bude veselo ;o)))) Bléééé :-P m.

Cyndi
20. 06. 2002
Dát tip
Proklí: fuuuj fuuuj fuuuj... štětce si vodhazuuuuj... ale zas vidět písmáče zmalovaný topínkama by taky nebylo thema k zahození, né? bléééékletí ;-)))

Prokletí
20. 06. 2002
Dát tip
Už jsem říkal, ža na topinky majolku nechcu :-/ ;o))))))))))))))))) m.

Cyndi
20. 06. 2002
Dát tip
Proklí: pro spešl labužníci bude k mání topína s medoušem a navrch jemně krájenej česnek... ani to ti nezláká??? ;-))

Prokletí
20. 06. 2002
Dát tip
Cyndinko, já bych fakt moc rád, ale tamto je pro mě... no řeknu to, fakt pednější, těším se tam celý rok a celý rok zase ty lidičky neuvidím, zato písmáctvo jo ;o) Ale topinka s medeme je mňam mňam, jen bez česneku ;o) m.

Vio
20. 06. 2002
Dát tip
Beb, jo jo... na plovárně je narváno nejvíc o víkendu, ne?

Leata
20. 06. 2002
Dát tip
buhůůů...to jsem úplně, ale úplně daleko jinde :´o( no, tak snad někdy příště ... :o)

Cyndi
20. 06. 2002
Dát tip
aviii

Gorgona
20. 06. 2002
Dát tip
Cynduš - a což takhle dát dva termíny nebo tři a podle hlasování by protě vyhrál ten nej:)

Krel
20. 06. 2002
Dát tip
:-))) uvidíme..

Cyndi
20. 06. 2002
Dát tip
avi

Eternal
20. 06. 2002
Dát tip
Rád přijedu, když mi to vyjde.

Olda
20. 06. 2002
Dát tip
Super!! 21 (po poledni sem tu jak na koni) a do neděle se mi nezbavíte! ;-)))

Cyndi
20. 06. 2002
Dát tip
Olda: jsou vjeci, kerý si faktyš nelajznu... ;-)))

Olda
20. 06. 2002
Dát tip
Cyndi; na co narážíš? ;-)

Cyndi
20. 06. 2002
Dát tip
Olda: ééé, tys tu, ó božský??? noo, já jen, že se nenechám ukamenírovat skalníma fanynkama v případku, že bych navrkla nevhodnej termit, víííš? ;-)))

Olda
20. 06. 2002
Dát tip
cyndi; tý jo, ale to neměl bejt žádnej chtěnej nátlak (nu, možná nechtěnej ;-) , jestlis to plánovala úplně jináč, taxi rozhodně nekažte plány ;)

Cyndi
20. 06. 2002
Dát tip
Olda: ale ty tam mušíš dojít, né? dyk komu jinýmu bych pak sypala okvětní plátky a drobky z topinek pod nohy, he? sím sííím, dupity dup... ;-) řekni že ano... :o)

Olda
20. 06. 2002
Dát tip
cyndi; jakože se Olda šetrnej menuju, tak jestli mě Manitů nedonutí změnit plán, tak mě nic nedonutí tam nebejt ;-) Ty lístky zněj dobře ;-))

Cyndi
20. 06. 2002
Dát tip
Olda: humpf, trocha moc ne-negací v jednom paklíčku :)) hale možná by se dalo vysyslet nějakej každoročněletní rituál "vynášení Oldnnitoua"... šplhi šplhi :))) jako jistěže vynášení až do nebes, bokopitelně... ;-))) jo a ty lístky (žes to ty) si smíš vybrat: k mání jsou buďto čajový nébo tramvajový nébo květnatý nébo perforovaný... tak a už du dom, hau! ;-))*

Šminka
19. 06. 2002
Dát tip
Jaxe smažej na Kampě topinky? :-)

Cyndi
19. 06. 2002
Dát tip
avi avi aviii

Cyndi
19. 06. 2002
Dát tip
*

Cyndi
19. 06. 2002
Dát tip
jaxe avizkuje víc lidum naráz???

Cyndi
19. 06. 2002
Dát tip
*

papouch
19. 06. 2002
Dát tip
topinky .... hmm ... a co raději řízky? :-) travní podprdelníčky ... hmm .. a co raději travní fajfčičky? :-) česnek ... hmm .. a co raději dubový kolík a kříž? :-) rajcova....éé.... coprosím?? :-))) já bysem aji jo ...nojo, ale dyž já do prahy nesmim :'-(

Cyndi
19. 06. 2002
Dát tip
pouchu nevymejšlej... vypíšu ti osobní propustku, esli ceš... no a thc produkty jistěže s sebou taktéž... :)))

Cyndi
19. 06. 2002
Dát tip
*

JRR
19. 06. 2002
Dát tip
Jedu;-) A přivedu slečnu, jestli to nebude vadit?

papouch
19. 06. 2002
Dát tip
c ho tho jhe thc?

Cyndi
19. 06. 2002
Dát tip
taxe mi líbíte :))) hlašte se šichni, ať nemusim mejt nádobí pak já :)))) Son: vyřiď to doma, yasný? :) Pap: THC je travní vývar, taková dobrotka :))) hele a pošlete to dál, ju?

Cyndi
19. 06. 2002
Dát tip
avi

Cyndi
19. 06. 2002
Dát tip
Son: dobrááá, píšu si na manjetu... :))))

Petula
19. 06. 2002
Dát tip
Šmí a všichni další zvídaví... Topinky se na Kampě nesmaží, topinky se jen praží, a to tak, že asi na plechu bez tuku (kdo chce tuk, nechť si jej přinese a pánev též), ztroj sálavého tepla by měl být zajištěn grilem a pod. pravděpodobně přímo u BB. A to je „první bojový úkol“: Kdo najde na Kampě BB, ten ví, kde se možná budou pražit topinky... Mazadla na topinky asi nejlépe vlastní. (Slaná i sladká!!!) Pokud se rozhodne, že se ToKa (Topinková Kampa) uskuteční, přesné propozice uvedu a zavízuji... Zatím je to dojednáno s BB jen předběžně. Pokud možno nedoporučuji čtvrtek ani pátek!!! To je tam pravidelně jiná akce!!! Nápověda: BB není Bardotka, spíše to souvisí se známým rytířem.
|||-_-|||

JosefTupý
19. 06. 2002
Dát tip
jo, to by šlo - i bez topinek:o)

Olda
19. 06. 2002
Dát tip
Já bych moc moc rád .. zas ňákou příležitost bez smůly, kterou bych mohl .. takže hlásím, jestli by to jako bylo možný mezi 20.7 a 16.8 ;-)) -- se fomlouvám, ale jináč mám zasejc smůlejc ;-( ;-)

Olda
19. 06. 2002
Dát tip
Hele, plantážníci, teď, když o tom přemýšlím, já bych moc moc, dup dup pros pros, aby se v tý době něco konalo, protože pokud se něco vyloženě nezvorá, tak já tu potom od září nebu půl rocku, a moc rád bych ještě Pismoňe viďééél ;-)

ofčátko
19. 06. 2002
Dát tip
já ci taky viďét ! :o))) len doufám, že se trefim časově :o/ ale, béééé, toprej nápat *ů*

Prokletí
19. 06. 2002
Dát tip
Já bych i jel, ale nesmíte mi na topinku ale dávat majonézu, to nesnáším, bléééé ;o) m.

Prokletí
19. 06. 2002
Dát tip
Nechcu se vtírat... ale je podobnost Toka! Toka! s Tora! Tora! čistě náhodná? ;o))))) m.

Adams
19. 06. 2002
Dát tip
Ty topinky bych si dal.-)

Vio
19. 06. 2002
Dát tip
Tož uvidíme, pravil slepý ;-) Když to půjde tak to půjde... rád bych...

Litochowitz
19. 06. 2002
Dát tip
Hééééééééj, já sa hlásím.......:-)

Leata
19. 06. 2002
Dát tip
hm hm hmmm ! :o)))))

Wopi
19. 06. 2002
Dát tip
TOPINKY??? to je taková ta slavnost, při které je člověk, který psal nehezké kritiky, svázán a pomalu topen ve Vltavě? Nebo si to s něčím pletu? V každém případě se na to topení asi podívám :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru