Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

chiméra

06. 04. 1999
1
0
1675
Autor
tulak

válí se tu pár střepů, s dovolením bych začala skládat

Samozřejmě Samozřejmě že bych mohl žít jinak samozřejmě že bych mohl žít jinde samozřejmě že bych mohl žít s jinou ženou samozřejmě že bych mohl žít s tebou samozřejmě že bych mohl mít jiný noční hrůzy samozřejmě že bych mohl dělat jinou hudbu samozřejmě že bych nemusel tolik žvanit na tolika místech samozřejmě že bych mohl pravidelně jíst samozřejmě že bych mohl jít k lékařům a zubařům samozřejmě že bych mohl jít na vysokou školu samozřejmě že bych se mohl oholit samozřejmě že bych se mohl poklonit nějakému Bohu samozřejmě že bych mohl sportovat samozřejmě že bych mohl zkřížit Mahlera s Mozartem samozřejmě že bych mohl být komunikativní a usměvavý samozřejmě že bych mohl včas platit elektřinu a telefon samozřejmě že bych mohl odvrátit svoje závratě samozřejmě že bych mohl skočit z okna Je to pyramida Mayů a já tě samozřejmě milujůůůůů Samozřejmě je to jako kalendář spolčenej s hvězdama s krvavými obětmi s otevíráním panny kamenem Neustále se bojím policajtů Jsou naprosto nemuzikální Samozřejmě že bych mohl bejt míň oteklej Samozřejmě že bych mohl bejt na drogách Samozřejmě že bych mohl hrát v divadle Samozřejmě že bych mohl běžet po louce Samozřejmě že bych mohl dělat korepetitora Samozřejmě že bych mohl ukrást 14 litrů mlíka Samozřejmě že bych mohl pozorovat holuby létající ve dvoře Samozřejmě že bych mohl umřít Ale kde to je? Je to v dotyku? Když mi jezdíš prstem po rtech? Asi jo. Tak se měj hezky. A neřvi.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru