Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídání o dýmkách

20. 06. 2002
2
0
8345
Autor
Carodej

Budiž náše klubové auditorium:-)

Vítejmež:-)
Jo, dýmky miluji, byť nějaký čas již aktivně nefajčím. Ovšem uznávám pouze dýmky vřesovcové. Pěnovky, porcelánky apod. mne neoslovují. Mám jedno kratičké povídání o dýmkách, tak si ho dovoluji zde prezentovat: Nedokázal si představit mnoho věcí, které by byly krásnější než ty dokonale opracované hlavičky z teplého červeného dřeva, kdykoliv ochotné vklouznout do dlaně, hladit a hřát. Romana napadlo, že lépe se drží snad jedině pažba pistole - byť se jedná o pravý opak. Hlavička dýmky je lehoučká, krásně teplá a přítulná. Už sama o sobě vybízí ke klidu, uvolnění a pohodě. Nacpaná slaďoučkou tabákovou směsí pak dokáže člověka přenést někam hodně blízko nirváně. Pistole je těžká a studená. Člověk obejme prsty pažbu pistole a veškerý klid je ten tam. Najednou se v něm probudí instinkty lovce či válečníka. Nastraží uši, přimhouří oči, rozšíří nozdry. Vzrušeně pátrá po kořisti či po nepříteli. Vystřelíš, a čpavý zápach spáleného prachu ti navodí atmosféru prastarých temných rituálů. Dýmka a pistole - dvě strany téže mince, nebe a peklo, jin a jang.

Rozevírám povídání o dýmkách. Letošního léta jsem se oblékla do indiánských šatů a tři týdny jsem bosonoze pobíhala po loukách mezi "týpí". Tu jednoho dne se zjevil pravý Lakotský (indiánský kmen v americe) mediciman, jeho rudá pletˇ a dlouhé copy dotvářely kouzlo, jenž jsem prožívala. Provedl s námi obřad v potní chýši. Naše nahá rozpálená těla prožívala extázi, až za noci jsme vysíleni vylézali ven. Hvězdné, však chladné nebe nás zchladilo. Potok z nás smyl krásnou vůni po šalvěji, posypávali jsme jí rozpálené kameny uvnitř chýše. Zachumláni do přikrývek jsme se přesunuli k ohni. Vykouřili jsme dýmku míru (tabák s medvědím kořenem). Velkolepý to zážitek!

Marco
22. 07. 2003
Dát tip
nespíme, ...podle výměn tabáčku - bafáme a sníme... :c-))

Witch
21. 07. 2003
Dát tip
no jo... to teda spíme! to bude tím vedrem tak krásnej den všem W.

Kalim
19. 07. 2003
Dát tip
Ach jo. Nějak spíme...

Kalim
11. 03. 2003
Dát tip
Tak jsem to už poslal, papír je trochu od vosku, snad se nelekneš. Tabák je zvlhčený a měl by ještě něco vydržet.

Seregil
11. 03. 2003
Dát tip
Dík Kalime....

Marco
17. 01. 2003
Dát tip
jóó tak výměna no, OKÍ ... :c))

Seregil
15. 01. 2003
Dát tip
V pohodě Kalime...

Kalim
04. 01. 2003
Dát tip
Je mi to trapné, ale dělám to, čeho jsem se bál od tebe, Seregil. Neposílám, neposílám, ale napravím, musím.

Seregil
02. 01. 2003
Dát tip
Ouvej Witch, díkes až dnes...

Witch
23. 12. 2002
Dát tip
ahoj všichni, doufám, že se máte krásně a přeju vám kouzelný Vánoce a šťastnej novj rok ¤ W.

Kalim
20. 12. 2002
Dát tip
No, výměna, zatim k tý absolutní výměně nějak nedošlo. ALE DOJDE!!

Marco
16. 12. 2002
Dát tip
JOJ tady kvete BYZNYS... :c-)))))))))))))

Seregil
16. 12. 2002
Dát tip
Marco: žádnej byznys... jen výměna.... :-))

Seregil
09. 12. 2002
Dát tip
Kalime v poho, kdyžtak si to dám pod stromeček...

Kalim
08. 12. 2002
Dát tip
Omluva za to, že to ještě nedošlo. Jsem zase churav, tudíš si nemohu jít koupit obálku a poslat ti to. Máma pořád slibuje a už přes týden nic. A to jsem jí řekl, že je to spěšná zásilka. Takže v pondělí!

Seregil
04. 12. 2002
Dát tip
Se těším....

Kalim
03. 12. 2002
Dát tip
Docela jo. Už ti posílám na směnu.

Seregil
02. 12. 2002
Dát tip
Možná víc, možná míň Kalime... já to neměl na čem vážit. A co, chutnalo?

Kalim
29. 11. 2002
Dát tip
Heleď mám menší problém. Nemohl jsem odolat a trochu jsem odkouřil, takže jsem to nestihl zvážit. Je to tak kolem těch osmi gramů, že jo?

Seregil
27. 11. 2002
Dát tip
Kalime: Hu... To jsem rád...:-) Bohužel výrobce jsem na těch obalech nějak nenašel jen na tom Red Bullu to je nějaká německá firma... (nevím přesně jaká..) U Skandinaviku a Sweet Dublinu jsou výrobci Dánové (ale firmy jsem nenašel)

Kalim
26. 11. 2002
Dát tip
Děkuji mockrát, dneska mi to přišlo, už to jenom zvážim, abych ti neposlal míň (ani víc). Ale potřebuju od tebe něco informací. Napsal si, že je to z: Sweet Dublin Light Danish Mixture (Flavour with Irish Whiskey) Red Bull Skandinavik Middly Aromatic Můžeš mi jen říct, jakej výrobce, jakej vyrábí a jejich relativní poměry? +: vždycky jsem si myslel, že Red Bull je šňupací. Jinak, ještě jsem to neochutnal, sotva to došlo. K tomu jsem nemocnej.

Seregil
20. 11. 2002
Dát tip
Kalime: už to mám připravený, jen mi chybí jeden druh tabáčku a už ti to pošlu......... :-) bleško...:-)

Kalim
20. 11. 2002
Dát tip
hu! hááá!

Kalim
19. 11. 2002
Dát tip
Těšim se jako blecha.

Kalim
09. 11. 2002
Dát tip
Tak ukaž navštívenku, Seregil, moje adresa je www.sweb.cz/ch-34/napiste.htm

Kalim
09. 11. 2002
Dát tip
Už se těším.

Seregil
09. 11. 2002
Dát tip
Kalim: Těš se...

Seregil
04. 11. 2002
Dát tip
Kalim: Jsem pro Marco: Také myslím, že časem ...

Marco
02. 11. 2002
Dát tip
Seregil: sbírečku taky nemám ... mno, možná jednou ... ;c-)))

Marco
31. 10. 2002
Dát tip
to seš docela boháč ... :c-))))))))))))))))

Seregil
31. 10. 2002
Dát tip
Marco: Něco jsou dárky a ta moje první byla levná bukovka... a větší kuřáci dýmky mají většinou celou sbírečku, já jsem žabař....

Kalim
31. 10. 2002
Dát tip
taky mlokař! Víš ty, co, Seregil?! Uděláme change. Já ti pošlu 8g Peterson University flake, máš-li zájem(zabalím ho do krabky od kinofilmu) A ty mi pak, na oplátku, pošleš 8g toho tvýho. Možno?

Seregil
30. 10. 2002
Dát tip
Marco: Rádo se stalo.. já si to teď užívám ještě víc, protože kamarád mi z Litvy (kde byl na výměnném pobytu studentů) přivezl dýmku a to ne jen tak ledajakou ... Kukuřičnou .--- táhne výborně a chuť tabáku je ještě zvýratněná o tu kukuřičnou příchuť. Kalim: Cigarellos nebo-li bedees - dovážené brněnskou firmou Shanti - eukaliptové listy... velmi dobré a chutné jako doutníčky... ano i ty kouřím (občas - dýmka je prioritní) Cigarety už přes měsíc nekouřím... a zatím odolávám...

Kalim
30. 10. 2002
Dát tip
Víš co, cigaretu si dám, když jdu do podniku, ve kterém bych se o dýmku bál. A taky, když mě někdo kamenuje(viz. Zpěvy k mrtvé) Recept mi je docela k ničemu, protože u nás v chudém Jablonci nevážejí a ani nepředpokládám, že bych jednou měl tolik tabáků doma. Ale i tak, dík.

Seregil
30. 10. 2002
Dát tip
Kalim: Stačí dát vědít a něco by se dalo zařídit... Kdybys měl cestu do Prahy... Něco by se dalo vymyslet... Jinak nemáš zač, já se v tom prostě vyžívám... k tým zpěvům.. zatím jsem je nedočetl, ale to kamenování chápu. Prostě ale jsou lidi....

Marco
30. 10. 2002
Dát tip
Seregil: fíííha, takovou dýmku, nu to bych byl taky rád ... :c-)))

Seregil
30. 10. 2002
Dát tip
Marco: Mám dohromady tři dýmečky a počítám, že ta kukuřičná se rozjede, za čas ji budu mít jen na okrasu... ale dokud ji mám, tak si ji užiju.... (-:) _____(:-:)

Marco
29. 10. 2002
Dát tip
Seregil: díks za receptík ... (vidíš měl tu ohlas i u ostatních... :))))))) ...teď jsem tu nějakou dobu nebyl ... :c-)) ... jinak jsem taky pro míchat, míchat a trošku i experimentovat.....

ikarka
28. 10. 2002
Dát tip
dýmka a příjemná vůně tabáku ...kam se na ni páchnoucí cigarety hrabou!...jsem nekuřák, ale dýmka mi voní... tak ještě sklenku něčeho dobrého, krb a představa idylky je dokonalá :-)

clovrdik
28. 10. 2002
Dát tip
ikarko, přesně tak to taky vidím :-) cigaretra mi do pusy nesmí :-)

Kalim
28. 10. 2002
Dát tip
Ale slečinky, clovrdíku, ikarko, i cigarko je fajn, cigarellos jsou taky fajn a jointíky jsou taky fajn, tak proč ne cigarety?

clovrdik
28. 10. 2002
Dát tip
Kalime, protože mi krutě nechutnaj :-)))

ikarka
28. 10. 2002
Dát tip
Kalim: čti o pár řádků výš :-)

clovrdik
27. 10. 2002
Dát tip
si tak říkám, už před dost dlouhou dobou jsem se přihlašoval do klubu, tak proč ještě nejsem člen ? :-)

Seregil
26. 10. 2002
Dát tip
add výše: Na zvlhčování tabáku je asi lepší použít malý rozprašovač (a samozřejmě obyčejnou vodu) a ještě teda avi :-)

clovrdik
26. 10. 2002
Dát tip
tak míchání budu muset někdy vyzkoušet :-)); sice kouřím opravdu jen velmi výjimečně, ale o to víc si to chci vychutnat :-)

Kalim
26. 10. 2002
Dát tip
Já nevim, ale zvlhčovat tabák kapkami vody je dost blbej nápad, protože to může začít hnít. Lepší je vzít určitou nádobu s dírkou, strčit do ní mokrý, nekapající! hadřík (dírkou by se neměl dostat tabák ku hadru) a vložit toto do nádoby s tabákem. Přirozený odpar vody se už postará, samozřejměm, proč si nezaexperimentovat s alkoholem a medovou, či jinak chucenou voudou.

Seregil
26. 10. 2002
Dát tip
Kalim: Určitě. Ono záleží víc na tom, kde ten tabák uchováváš, taky bych radši ten rozprašovač, kterej je v poho.

Seregil
26. 10. 2002
Dát tip
Kalim: Jo a taky promíchat, jinak shnije - to máš pravdu (ale zatím tu zkušenost nemám, dycky jsem míchal) clovrdo: míchání je skvělá věc, člověk si to opravdu vychutná mnohem víc, zvlášť ty aromatizované tabáky..

Seregil
25. 10. 2002
Dát tip
Proč ne? Nějak se domluvíme....

Marco
25. 10. 2002
Dát tip
... možná by byl i ...dobrej... popis: :))), špetka toho tabáčku, špetka jiného, špetka dalšího ... to jako i pro ostatní... tzv. tvůj recepis .... :-c))

Seregil
25. 10. 2002
Dát tip
Marco: Takže z nepříliš dobrého Golden Ambrosia (sladká vanilka) - asi tak 10 dkg + Peterson - Irish Oak nebo Sherlock Holmes asi tak 20 - 30 dkg + zbytek vyschlejších zbytků + Sweet Dublin - light - Danish Mixture asi 15 - 20 dkg a nakonec Tabáček vážený s vůní medu (myslím, že to byl nějaký irský) podle chuti asi 10 dkg (možno i ubrat a jiné přidat - toto teď kouřím v současné době já). Hezky promíchat - nejlépe v kovové krabičce. Na zvlhčení vyschlého tabáku používám houbičku - stačí decentně pokapat - a tabáček vydrží dlouho čerstvější a užijete si ho velmi, velmi a velmi... :-)

Seregil
22. 10. 2002
Dát tip
Rád bych poradil, já čas od času zakoupím i tabáček odvážený, což za prvé vyjde levněji a za druhé si koupím tak akorát, jenže v Praze je v tomhle blaze (i když pořádný tabákový obchůdek, také abys pohledal). Slyšel jsem i o jakýchsi "průmyslových" odřezcích prodávaných ve větších krabičkách - docela prý dobrý... Co se týká odrůd - teprva v tom začínám chodit, mám ještě spoustu tabáku - abych tak řekl - před sebou.. :-)

Kalim
22. 10. 2002
Dát tip
Docela rád bych ochtnal nějakou tvojí směs, když uděláš nějakou výtečnou, rád bych ji orecenzoval. Pošleš mi ji? V Praze je balze, ale je daleko od Jablonce!

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
Já mám spíš problém s vysycháním tabáčku, máte rádi spíš aromatizovaný nebo běžnější směsi, nesměsi? Hm. A rád bych do klubu....

clovrdik
21. 10. 2002
Dát tip
jelikož až tak často dýmku nekouřím ( považuju se totiž za nekuřáka ), tak teda když už ji tak jednou tejdně zapálím, mám radši aromatizovanej tabáček :-)

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
Já tedy také spíš aromatizovaný... nejradši mám ten, který si mohu koupit odvážený a pak míchat a míchat - nechutnají mi tedy ty moc sladký - vanilka, cherry - to je už moc, ale decentní Irish Oak od Petersona (hnusně drahý), nebo Sweet Dublin - Danish Mixture. To je moje. :-)))

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
A Ď. za členství...

Marco
21. 10. 2002
Dát tip
kdepak sladký ... ani náhodou ... někdy je ale důležitý nepřemíchat... :c-)))))))))

Seregil
21. 10. 2002
Dát tip
Marco: Nepřemíchat určitě, ale tím, že míchám, tak hledám tu ideální kombinaci a prostě ta vanilka (v Golden Ambrosia) mi moc nesedla. Nearomatizovaný tabák není špatný, ale připadá mi trochu tvrdý, jsem pro mísení. Decentní a přitom ve velkém ... :-))

Kalim
21. 10. 2002
Dát tip
Já teda obojí. Když nemám tolik času, tak si dám jemný cherry. Ale když jej mám, dám si Petersona, University Flake, to je vám těžká síla. Chce to hodně času, protože to fakt nutí přemýšlet. viz. mé stránky: www.sweb.cz/ch-34/peterson.htm

Kalim
21. 10. 2002
Dát tip
Jinak moc rád bych míchal, ale u nás nějak neprodávají jednotlivé odrůdy v jednotlivých ůpravách zvlášť. Zkuste mi nějak poradit.

Kalim
21. 10. 2002
Dát tip
Jinak moc rád bych míchal, ale u nás nějak neprodávají jednotlivé odrůdy v jednotlivých ůpravách zvlášť. Zkuste mi nějak poradit.

Marco
19. 10. 2002
Dát tip
clovrdik: spíš bych řekl, že nás ty kouřové obrazy dýmek tak nějak uhoupaly a uspaly... !_? :c-)

Kalim
19. 10. 2002
Dát tip
hmmm :-)

clovrdik
17. 10. 2002
Dát tip
nějak nám tady vlhne tabák, což ?

Kalim
10. 10. 2002
Dát tip
Jo táák, ale lepší je poštět dýmy proudy do nízkého stropu, čí kolmo na tabuli skla.

Marco
09. 10. 2002
Dát tip
nějak to tu vázne ...... °°

Marco
28. 09. 2002
Dát tip
...tak díváš se na oblohu a myslí rozpouštíš mraky :c-))

Marco
24. 09. 2002
Dát tip
umíš rozpouštět mraky ... :))))))))) .... ?

Kalim
24. 09. 2002
Dát tip
Popravdě řečeno, netuším, co by jsi tím mohl myslet.

Marco
23. 09. 2002
Dát tip
Kalime, a umíš mraky rozpouštět ... já jo 8-) (mj. - je vidět, že nedýmáš doma... :)))))))

Kalim
23. 09. 2002
Dát tip
Taky občas doma, ale rodičové jsou nekuřáci, takže jen když někam jedou, a to na dlouho. Doma je to príma! Ten skvělej oblak ve výšinách jednoho metru. Mňam.

Kalim
22. 09. 2002
Dát tip
Obrazce kouře moc nepozoruji, spíš hledím ku mrakům a utěšuje mě, alespoň na chvíli, pocit, že i já svým počínáním těm nebeským krásám cosi dávám. -°_|_°-

Kalim
22. 09. 2002
Dát tip
------

Kalim
17. 09. 2002
Dát tip
Dovol, bych osvětlil sebe, Marco, já píši při dýmce, o dýmce jsem už taky něco zkusil, právě to sem přepíšu, možná.

waltr
17. 09. 2002
Dát tip
Přidávám se ke Kalimovi, psát s dýmkou... psát o dýmce... něco najdu ze starších věcí, kde se mihne nějakej ten kouř či dýmka...

Marco
17. 09. 2002
Dát tip
Fajna .. budu se těšit ... :) °°

Marco
17. 09. 2002
Dát tip
...osobně nestíhám pozorovat obrazce kouře z dýmky ... a přitom ještě psát :c)))))))))))))) °°

Marco
16. 09. 2002
Dát tip
mě se dnes zdálo o vesmíru z kouře nu, vlastně v kouři ...hele lidi, proč taky něco nenapíšete... :)))), jsem v tom nějak sám ... mám pro tebe zasejc něco Carodeji - naláduj s tím, jak myslíš .... °°

Carodej
09. 09. 2002
Dát tip
Dnes se mi zdálo o dýmkách...

Marco
08. 09. 2002
Dát tip
no, to dokážu ..., ale proč bejt nasranej na sebe ... zřejmě, ale už bylo něco s dýmkou °° ...

Kalim
07. 09. 2002
Dát tip
no jo, trochu jo. Tak to oživýme mými zážitky. Ani si nedokážeš představit, jak jsem na sebe nasranej. Dneska jsem si chtěl po týdnu zafajčit, udělám si čajík, posadím se na balkon, nacpu si nově koupenou směs od Mac Barena: Cherri Amrosia. -zkoušel jsem něco levnějšího, jestli by se tak nedalo ušetřit a pochutnat si stejně- Jenže, už když jsem ho koupil, nebyl zrovna moc vlkej. Prostě hořel nějak víc, než jsem byl zvyklej u Savinelliho. U mé krásné dýmky zničeho nic nafoukl na jednom místě lak. Oškrábal jsem tu nechutnou bublinu, ale teď nevím, co s tím. Jinak ten tabák nechutnal moc dobře, taková nijaká chuť a vůně zmizela se zažehnutím. Ať žije savinelli! Příště zkusím Petersonovu University, nebo Sherlocka.

Marco
06. 09. 2002
Dát tip
hele, tady to nějak přestalo žít ... ;-)

Marco
26. 08. 2002
Dát tip
jo... Carodeji - něco jsem zasejc napsal na naše téma, tak to skoukni a udělej s tím, co myslíš °°

Marco
24. 08. 2002
Dát tip
Kalim, Caroděj: pokud jde o mne tak taky si dávám kouř z těch současných ... °°

Marco
24. 08. 2002
Dát tip
°°

Kalim
03. 08. 2002
Dát tip
Nebo serte na Dunhill, chce to něco silnýho, dobrýho, a levnýho.

Kalim
03. 08. 2002
Dát tip
Tak, babi, raďte

Kalim
24. 07. 2002
Dát tip
Tak jsem si tedy konečně pořídil vlastní modlu, ano, dříve jsem kouřil z taťkovy, ale teď, teď už jsem opravdu dospěl. Nic drahýho, to se ví, peněz není, má nádherná čtenářská BPK a tabáček od Savinelliho - Mister G, Black Cavendish. No to musí bejt dobrý, a taky, že je! A není toho konec, ještě jednu ýmku jsem vzal, ať nemíchám vůně a chutě, klasiku. Tabák stál 190,-, čtečka kolem dvětstě páďa a klasika kolem čtyřset páďa, samo i nacpávačku za 11,- české výroby. Jen ještě sehnat do tý druhý pořádně silnej, anglickej, nahořklej a mírně štiplavej tabák, myslel jsem na Dunhill, neboť tu značku miluju, ale nevím, jakej. Poraďte.

Kalim
19. 07. 2002
Dát tip
Měl bych dotaz, co se týče literatury, strýc mi doporučil jednu knihu, kde jsou na obale 3 dýmky, ale autory, jméno zapomněl. Bylo tam, prý, všechno, o historii, značkách, typech, pomůckách, cpaní, zapalování, udržování ohně i fajky .... Tak jestli někdo nevíte? A ještě, co preferujete, dnes často vyráběné lulky, nebo ty starší s hodně dlouhým pipisárem?

Carodej
19. 07. 2002
Dát tip
No já spíš ty současné. Jinak.. o dýmkách není moc knížek, ale ty co jsou, jsou krásné.

Kalim
07. 07. 2002
Dát tip
Já šlukuju všechno.

JRR
03. 07. 2002
Dát tip
Na doutníky si taky moc nepotrpim&hleně... asi jsem doutníkovej ignorant a barbar, já vše, co má tvar alespoň vzdáleně podobnej cigaretě, šlukuju....;-)

Kalim
30. 06. 2002
Dát tip
Já doutníčky pořád, skvělej a ne moc drahej je Princ Albrt - třešňovej, možná je tam i nepatrně vanily

Carodej
30. 06. 2002
Dát tip
Jo, tak to občas taky zkusím, ale to nejsou klasické doutníčky, ony jsou z dýmkového tabáku.

Kalim
30. 06. 2002
Dát tip
No a nejsou snad skvělý?

Kalim
30. 06. 2002
Dát tip
Nebo, dáme-li originální, tak jsem měl jeden takovej zo Španěl od kamarádky, ale značku nevim. Nebo jsou taky docela dobrý Wings - Original --------------konec doutníkům---------------- Ale, lidi, prosím vás, jestli si nechcete dýmky znechutit nikdy do nich necpěte Novou Zmez

Carodej
30. 06. 2002
Dát tip
Klasické doutníky mi nechutnají, mám asi moc citlivý jazýček:)

JRR
26. 06. 2002
Dát tip
...tabák... Potrpím si do dýmky na Holger Dansk, ten můžu... Jinak do balenejch cigaret asi Drum nebo Jaavanse Jongens, obé Mild...

Dabi
26. 06. 2002
Dát tip
Hm. A můj oblíbený dýmkový tabák je dánský Paul Olsen - Cinnamon premium blend.:o)

Kalim
25. 06. 2002
Dát tip
Už se to tu rozrůstá...

Kalim
25. 06. 2002
Dát tip
°°°°°OOO°°°°° °°O°°°°°°°°O°° °O°°°°°°°°°°O° °°O°°°°°°°°O°° °°°°°OOO°°°°°

Kalim
25. 06. 2002
Dát tip
Tak, jo, heleďte, jakej je nejlepší tabáček, mluvíme-li o tabáčku? Tak, co, kdo poví?*

Carodej
25. 06. 2002
Dát tip
To se asi nedá jednoznačně říci:))) Já mám rád voňavé a lehké tabáky, ale jak říkám, musí své dýmky znovu "oprášit", už je to drahně dlouho, co jsem je nekouřil:)

Marco
25. 06. 2002
Dát tip
nedavno jsem měl "voňavý" doutník ... opravdu třída... to bylo pokouřeníčko... °°

Carodej
25. 06. 2002
Dát tip
Já doutníky moc nemusím:(

Marco
25. 06. 2002
Dát tip
tenhle byl vážně dobrej..., byl od kamaráda ... popravdě šlo od něj o jistou provokaci... :)))))))

Marco
24. 06. 2002
Dát tip
joj, tu je lidí... tož se těším °°

Carodej
23. 06. 2002
Dát tip
Klidně, můžeš ho zavést!

Dabi
23. 06. 2002
Dát tip
Ale se nás tu sešlo, což?:o)))

Bulvena
22. 06. 2002
Dát tip
Myslím, že Ilju Erenburga a jeho soubor povídek- Dýmky- těžko kdo překoná.

Fluctuatio
21. 06. 2002
Dát tip
dymcicky,dymecky,nejlip sisulky,ty opravdu voni mooooooooc krasnoulince......:o)

Carodej
21. 06. 2002
Dát tip
Můžeš se přihlásit:)

Carodej
21. 06. 2002
Dát tip
To je neuvěřitelné, další členka klubu:))))

Witch
21. 06. 2002
Dát tip
tak to já bych se s dovolením také přidala... :o) dýmku sice často nekouřím, ale když už, tak je to nádherný rituál a vůbec ta atmosféra okolo... a jak to krásně voní... no nádhera

Carodej
21. 06. 2002
Dát tip
Ježíš, já tu budu jako paša s dýmkou a harémem:-))) Začínám být vzrušený:)))

Carodej
21. 06. 2002
Dát tip
Tak už ne, vítám Happyho:-))) Ale podržím si právo první noci, hi hi:)

Witch
21. 06. 2002
Dát tip
:o)) hihihi tak to se ještě uvidí, kdo tady bude mít jaký práva chichichi

Carodej
21. 06. 2002
Dát tip
Už jsem práva přidělil:)

Carodej
21. 06. 2002
Dát tip
Ups, mé harémové ambice končí dřív, než začaly, dovoluji si v klubu přivítat svou lásku a tímto jen vyjadřuji šok nad tím, kolik zástupkyň něžného pohlaví se přihlásilo:)

Kalim
21. 06. 2002
Dát tip
Chtělo by to, vážně, zavést diskusi nebo-li spíše přízpěvkovou stránku s tipy, jak dobře a co pokuřovat, jak nejlépe vychutnávat, jak cpát, jak vybírat modlu našeho dýmání.

Carodej
20. 06. 2002
Dát tip
Tak jsem založil několik kategoríí. V básních od dýmkách by měly být logicky ty básně, které jsou přímo o dýmkách. Dýmky v básních - tato kategorie obsahuje básně, ve kterých hrají dýmky nějakou roli, ale ne tu hlavní. V kouření škodí zdraví? je hádejte co:-))) Kategorii o cigaretách jsem nezakládal, podle mne sem nepatří. Pokud se objeví povídky, založíme jim stejné kategorie, jako básním či jiným útvarům.

Carodej
20. 06. 2002
Dát tip
Jakáž to ironie osudu - prvním členem tohoto klubu budiž křehká dívka:)))))))))))))))) Polibek něžný Ti Dabi na čílko vtisknu - vítej a provoň místnost svou přítomností:)

Dabi
20. 06. 2002
Dát tip
Děkuji za milé přivítání:o))) Jéj, tady to bude krásně snílkovsky vonět!:o))) Už se těším:o))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru