Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Historické okénko

06. 03. 2000
4
0
2404
Autor
Marigold

Už vám někdo prozradil, že historie je fikce ?
Ne ? ...no tak teď už to víte.

Věnování: Bibše a Šílené, kvůli nimž mi málem ujela třiadvacítka :-))))))))))

"Vidím město veliké, jehož sláva se hvězd dotýká !" věští v euforii kněžna Libuše, zatímco předáka vyšehradských tesařů odnášejí s nezdravě zelenou barvou v obličeji. "Království za koně !" zoufale křičí uprostřed křížem krážem rozbrázděného pole Přemysl Oráč, kopající do nechápavých volů. "Neruš mi mé kruhy !" volá hrabě Coubertin, napomínající svou dcerušku, která právě dětskými pastelkami vybarvuje tatínkův návrh znaku Olympijských her. "Panta rei !" Prohlašuje rezignovaně fyzik Brown a činí nad mikroskopem zmatené gesto, které jeho asistent hbitě pojmenovává jako "brownův pohyb".
Astalavista
05. 03. 2001
Dát tip
Tahle je skvělá... Historie v nepokřiveném zrcadle!*

zolli
20. 02. 2001
Dát tip
hezzzzzzkýýýýý

Sarken
15. 03. 2000
Dát tip
Nepřijde mi to tak dobrý jako Světci, ale rozhodně to rozesměje

Miroslawek
10. 03. 2000
Dát tip
Ooooo. Tak to se mi líbí.

Šílená
09. 03. 2000
Dát tip
Marigold: vše odpuštěno:o))) jdu se podívat na ty nesrovnalosti v rytmu:o)

Rivka
09. 03. 2000
Dát tip
:-))))))))

Marigold
08. 03. 2000
Dát tip
Bezi: :-))))))Teď jsi mně teda dostal... Šílená: Ale Šili, dyť tohle JE PRO VÁS DVĚ ! Dany: Uvidíme... Lampář: pokusím se ... Všichni: Žijte blaze !!!

Merle
07. 03. 2000
Dát tip
:-))))))) Tak tohle je snad ještě lepší...

Laďa
06. 03. 2000
Dát tip
A vzhůru až ke hvězdám. Nikdo nikdy nemůže vědět, jak to tenkrát bylo.

Lampář
06. 03. 2000
Dát tip
Ja chci jeste .... :o))))

Dany
06. 03. 2000
Dát tip
Mám stejný názor (co se té fikce týče), ale ne tolik humoru - když historie pláče krev. Můj pohled je ale zkreslený - promiňte - studuji historii. Rád o tom pohovořím důkladněji.

Amorph
06. 03. 2000
Dát tip
Pěkný, opravdu škoda, že ne delší.

Bibša
06. 03. 2000
Dát tip
Vidíš, Mari, měl jsi zůstat!!! :-))) Šupeu! Kde se to v tobě bere!!! Jsi nadšen, že mám jeden tvůj originál i s podpisem. Jednou bude hóóódně drahý!!

B.Ezejmenij
06. 03. 2000
Dát tip
:))))))))))))))))))))) a já myslel, že brownův pohyb je předtančení na plese :)

AZALIN
06. 03. 2000
Dát tip
Druhej verš měl spíš znít: "Píše v pusinkové euforii Marigold".. ;-)))))))))

Šílená
06. 03. 2000
Dát tip
Přidávám se k Lampářovi...já ci taky ještě!!!:o))) Moc hezké...
Jinak jsi nechutný pragmatik...když tě chtějí dvě dívenky políbit na rozloučenou a ty se cukáš protože ti odjíždí tramvaj... :o))) Na druhou stranu Bibíšek není o nic lepší když tak poslouchám tu neskrývanou radost z budoucího výdělku... ach jo... království za romantika!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru